![]() |
Hoeveel zelfvertrouwen heb jij?
Ik weinig. Maar ik kan heel goed doen alsof.
|
Afhankelijk van de situatie weinig of heel weinig
|
Citaat:
|
Ik heb altijd gelijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Net genoeg.
|
Citaat:
|
Teveel. Maar het komt voort, denk ik, uit een diepe innerlijke onzekerheid en angst. Als je heel onzeker bent, door welke redenen dan ook, dan kun je dat wel zijn als je persoonlijk met iemand wordt, iemand die je echt vertrouwt, maar op het moment dat je de wereld in moet gaan krijg je dan dus vaak, bij mij in ieder geval, een andere manier van communiceren; via filosofie, via dingen als "ik ga de wereld veranderen", om niet kwetsbaar te hoeven zijn. Zelfvertrouwen en zekerheid zijn vaak uitingen van onzekerheid. Echt zelfvertrouwen is wat meer op de vlakte denk ik.
|
39, misschien iets meer, maar zeker niet minder
|
72
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet zoveel maar soms doe ik ook alsof :cool:
|
Zelfvertrouwen is zo hard als een rots, maar kan zo uit elkaar vallen in kiezelsteentjes.
|
Citaat:
|
Wel genoeg denk ik. Maar in onverwachte situaties weet ik niet altijd wat ik moet zeggen/doen... :|
|
Te weinig.
|
Ongeveer 5 liter.
|
Ik ben geweldig, dus zelfvertrouwen is vanzelfsprekend.
|
Weinig, maar ik kan héél goed doen alsof.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
best wel weinig...
bang om onderuit te gaan :P |
Ik heb een goede basis :)
|
genoeg
|
Citaat:
|
Soms te weinig, meestal genoeg
|
Ligt aan de situatie :bloos:
|
Meestal behoorlijk wat. Niet voor toetsen.
|
Citaat:
Ontopic: ik heb genoeg zelfvertrouwen |
Geen.
Mensen denken altijd dat ik arrogant ben :( |
Hahaha ik zie een trend in dit topique.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar besides that: zo ongeveer 90% van de posters in dit draadje heeft weinig tot geen zelfvertrouwen. dat was het eigenlijk al wel weer.... spannend he :s |
Ligt er idd erg aan.
Ja moeilijk uit te leggen. Maar, denk ik, toch wel redelijk zelfvertrouwen, maar niet in alles dus. Eh. Ja. Goed, volgende... |
Citaat:
|
Te weinig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Speciaal voor jou beste man (y) |
ik heb veel, en dat bevalt me wel
|
Citaat:
|
Dat verschilt, over het algemeen genoeg, hoewel m'n zelfvertrouwen incidenteel ver onder het nulpunt zakt. En als je dat probeert te verbergen wordt je beschuldigd van arrogantie door allerlei mensen die je bijzonder goed kennen en je helemaal doorgrond hebben (y)
|
genoeg... :)
en als ik een keer onzeker ben laat ik dat niet snel zien... want ik houd niet van onzekere mensen... |
Bar weinig.
|
Citaat:
|
veel te weinig eigelijk maar met een grote bek kom je toch best ver.
heb een hekel aan de grote boze mensen wereld. En andersom ook dus das ook geregeld. |
genoeg om mezelf prima te kunnen redden en niet te arrogant over te komen (hoewel dat in beide gevallen soms een beetje mislukt :bloos: ;) :) )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |