![]() |
Biffy Clyro naar Nederland
2 Maart in de Rotown
3 Maart in Paradiso Ken alleen de laatste cd Infinite Land. Bevat een aantal erg vette liedjes. Zeer creatief qua hooks en dergelijke ( wat Bloc Party ook zo goed kan) |
coole band
binnenkort ook nieuwe cd |
als ze in de ekko zouden spelen zou ik er misschien wel heen gaan. Nu laat ik dit maar aan me voorbij gaan.
|
ik ben er in rotown (y)
|
Erg leuke band, misschien ga ik wel naar Rotown (y)
|
oeh, dat is best leuk
|
oh hey het zou toch eerst 3 maart in rotown zijn? maar dit is mooi want ik hoop nog altijd 3 maart naar tmv in keulen te gaan dus kan ik 2 maart naar paradiso.
|
Citaat:
biffy clyro dat is echt 3 jaar geleden voor mij ik kan me alleen herinneren dat ik het destijds wel cool vond |
Citaat:
maar ik begrijp je niet helemaal. als je 3 maart naar tmv wilt en 2 maart naar de paradiso, dan zie je daar waarschijnlijk Jimmy eat world en Voicst |
mm ja biffy. heerlijk! alweer een jaar geleden dat ik ze voor het laatst zag dus het mag wel weer eens <33
|
Citaat:
|
bijna!
nieuwe album is vrij geweldig |
Ik ben er bij in Rotterdam en in Paradiso...
En als ze dezelfde setlist hebben als gisteravond in London dan gaat het dak eraf :D |
Citaat:
|
Het was gewoon echt niet normaal zo goed...
De hele Astoria leek gewoon te bewegen op z'n grondvesten. Beuken afgewisseld met rustigere nummertjes waaronder "Pause It And Turn It Up" die ze normaal niet spelen on tour. Hoop dat ze die erin laten zitten voor de nederlandse data. Verder speelden ze al hun bekendere nummers natuurlijk. (op 27 na, die heb ik nog steeds niet Live gezien :( ) |
yo gaat er nog iemand met de auto naar leuven i want a ride home
|
Is er toevallig iemand met OV of auto die vanuit de regio Arnhem/Nijmegen richting Amsterdam/Rotterdam gaat.
Voor een vriendin van me. Ieder beetje hulp word gewaardeerd. |
Ik heb toch maar besloten over te slaan, financieel red ik het niet.
|
Citaat:
|
Rotown is maar 5 euro hoor
tenzij er een lange treinreis aan vooraf gaat, dan snap ik het wel. ieder geval zonde. :( |
damn, heb er echt zin in
ben wel benieuwd hoe ze bepaalde dingen live doen, aangezien ze maar met ze 3en zijn |
Citaat:
|
en je weet dat je er spijt van krijgt nietwaar ;).
|
vanavond :o
|
en morgen
|
en overmorgen <3
|
Citaat:
|
ik ken echt weinig van ze maar ik ben ook in rotown vanavond :)
|
omg dit is dus serieus de slechtste bandnaam die ik ooit gehoord heb :|
|
Citaat:
ik ben nog steeds in shock. pfoeh. ik verhuis naar belgië hoor godverdomme wat is het daar tof. en oh vanavond. uhoh. |
hoe geweldig is glitter and trauma?!
|
pff nou ik ga toch niet want diegene met wie ik zou gaan kan niet naar r'dam komen omdat de kut bussen niet rijden vanwege de sneeuw. En ik ga niet in mn eentje
|
Het was gisteravond echt cool in Rotown.
Qua capaciteit was t niet echt groot maar er waren redelijk veel mensen op af gekomen. ( niet uitverkocht maar ieder geval niet zo leeg dat het demotiverend is voor de band. ) en ze speelden Scary Mary :cool: |
Citaat:
ik mocht niet zingen van adam :nono: wie weet vanavond (y) |
ja
duh ;) maar daar is niks mis mee.... Jammer dat ik geen foto heb van jou onstage ;) |
Citaat:
dan nog even adam lief aankijken en dan word ik mss de rest van mijn leven gezien als het valszingende meisje bij biffy (y) maar ja gaat vast niet door. neil vond het wel cool iig, zei die :p |
hahaha
maar die vind alles best ;) |
Citaat:
|
ga je vanavond Escapism?
|
yess
|
fuck wat vet!
|
ja
maar ze moesten eerst het stonede van zich afspelen ;) het was wel een vet optreden. vond het vet dat ze Convex Concave speelden ondanks dat ie niet op de setlist stond :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Echt supertof dat ze nu veel meer nummers speelde dan in rotown (y) |
Ik vond het wel ok.
Ken eerlijk gezegd alleen de laatste cd, dus het was wel jammer dat er enorm veel nummers gespeelds werden die ik niet kende. |
Citaat:
Citaat:
|
jajajajaja ;)
voel je maar weer cool ;) |
Citaat:
maar deze week was vet. 3 keer biffy. ik baal als een stekker dat ik morgen niet kan, en nu voel ik me leeg. maanden zonder biffy! pfft. |
mei ;)
Duitsland is te doen nietwaar? |
ja, maar alsnog is het maanden, i'll be there anyway, zullen we dan gezellig "koffie" met ze gaan "drinken"? :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |