![]() |
Clawfinger
Wat vinden jullie hier eigenlijk van de band Clawfinger? Er is naar mijn weten hier ook nog nooit een topic over geweest. Vinden jullie het goed of niet, een onderbouwde mening graag.
Ik heb vandaag weer een paar cd's van ze opgezocht en weer eens geluisterd. Ik vind ze wel relaxed voor de soort metal die ze maken. Sommige nummers zijn irritant zoals The Biggest and The Best, maar er zijn er genoeg die goed aan te horen zijn. |
Ach, voor rapmetal zijn ze wel aardig. Maar ik vind ze absoluut niet interessant als band.
|
zaadband
|
ik heb er volgens mij nog een promootje van liggen... wat een bagger.
|
Tjah ik vind de band goed genoeg om er gebrande cd's van te hebben, om ze ook daadwerkelijk te kopen zouden ze wel wat beter moeten zijn. Maar als dit Rap-metal zou moeten voorstellen hoor ik liever DryKillLogic.
|
Citaat:
De eerste twee Cd,s van Clawfinger (uit 1993 en '95) zijn zeker de moeite van het luisteren waard. :) De latere Clawfinger Cd,s zijn inderdaad wat minder, maar dat heeft dan ook zijn reden. :eek: Lees dit stukje maar eens. :cool: Clawfinger werd al in 1988 in Stockholm opgericht en was toen debuutplaat Deaf Dumb Blind in 1994 uitkwam meteen een grote naam. Reden hiervoor was dat de band een vrijwel compleet nieuwe combinatie van snoeiharde metal/industrial met hip-hop introduceerde. Clawfinger heeft inmiddels navolging gekregen van bands als Biohazard, Rage Against The Machine en huidige grote namen als Limp Bizkit en Papa Roach. En hoewel de band gewoon doorging met platen uitbrengen is ze in de loop der jaren toch een beetje in de vergetelheid geraakt. |
Kutband. Zelfs toen ik into nu-metal was vond ik t kut.
|
Citaat:
|
Rapmetal is toch per definitie kut?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rap hoort niet in Metal. Rap hoort over een beat-box en rap hoort over Bitches en Ho's te gaan. Sommige dingen zijn zoals ze horen te zijn, en moet je niet aan gaan zitten turven.
En dat ze de godfather of rapmetal zijn maakt ze alleen de koning van kutheid. Bodycount was trouwens eerder. |
Vooral live érg slecht.
|
Ik leg toch ook geen plank over een gat als er iemand inzit...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mwah, het ene album wat ik van ze heb, vind ik nog niet totale bagger.
|
Citaat:
|
ik heb maar één cd van Clawfinger, maar ze zijn te gek!maar niet zo leuk als Nirvana!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb ze toen op waldrock gezien , wat een troep zeg
|
Citaat:
|
zeker. 1 muddy is meer dan genoeg.
|
Citaat:
|
beide gay, maar mikeymo heeft meer smaak ;)_
en nu ga ik echt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat moet je nou met rapmetal? Metal hoort een of andere barbaar bij te brullen. |
Goeie poep, moet altijd een beetje aan Rammstein denken bij het horen van die muziek.
NOTTIN' GOIN' ON, NOTTIN' GOIN' ON, I'VE GOT A WHOLE LOTTA NOTHIN', NOTTIN' GOIN' ON.. |
THE TRUTH!! TELL ME THE TRUTH YOU MOTHERFUCKER!!!
& wheeeen I grow up, there will be a day when everybody has to do what IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII saaaaaaaaaaaaaaaay vroeger waren ze leuk. :) the biggest and the best was overigens ook best hilarisch. de echte numetal godfathers zijn natuurlijk Mordred he, die waren het allereerst met metal en dj crossover pruttel. |
Citaat:
|
live was clawfinger gewoon bagger .
|
Ik blijf ze gewoon wel vermakelijk vinden
|
om te janken
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |