![]() |
Dvd
Ik kan zeker niet met een normale cd-writer een video-clip op cd branden en op mijn dvd speler kijken? Als dat wel kan welk file-format moet ik dan branden?
|
dat ligt eraan of jouw dvd-speler vcd compatible is, en eventueel nog cdrw. Als je dvd-speler alleen vcd compatible is, moet je een video cd maken (met nero), als je dvd speler ook nog cdrw compatible is, stop je die cd gewoon in je dvd speler. En als je dvd speler helemaal niet compatible is, dan moet je een dvd-brander kopen :)
P.s. Je bedoelt toch een stand-alone dvd-speler? |
Dus ik kan dvd's branden in mijn cd-brander :eek: . En een PS2 kan het cker niet mee?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
even een offtopic vraagje..... kan je met een DVD speler ook DivX files bekijken (.avi) of kan dat alleen op je pc?
|
Citaat:
|
heb even het boekje van de dvd speler doorgespit en inderdaad hij kan vcd's lezen. meteen getest en geen problemen tegen gekomen. dan wil ik toch nog graag weten waar een dvd writer dan voor is
|
Citaat:
DVD is niet alleen voor films VCD is ook zwaaaaaaar veel slechter als DVD En op DVD kun je ook DTS en dolby, gaat ook niet bij een DivX of VCD |
Citaat:
bedankt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |