![]() |
U kunt nu uw computer uitzetten.
Met informatica waren we wat aan het kloten (wanneer niet) maar nu willen we de tekst veranderen van, U kunt nu uw computer uitzetten, dat verschijnt wanneer je windows uitzet (duhuh).
We willen dus de tekst veranderen maar er misschien ook een plaatje ofzo neerzetten. Weet iemand hoe dit gaat? |
logo.sys
logow.sys 1 van de dingen is het afsluit schermpje volgens mij... als je win 98 bedoelt, je moet ze gewoon openen in paint ofzo... |
Ik heb gezocht en niet gevonden, zelf gebruik ik XP en op school 95
|
Citaat:
dit hernoem je naar logo.sys/logos.sys/logow.sys (1 van die 3 is de correcte) dit bestand gooi je vervolgens in de WINDOWS map..en voila.. |
Citaat:
|
Let op! Het zijn bmp's met ik geloof 256 kleuren (of misschien maar 16?) en een 8-bit kleurdiepte dacht ik, iets anders dan wat hoort herkent-ie niet. De bitmap moet 480 px hoog zijn en 320 breed (ja echt waar, zo vaag is het). Veel plezier ermee.
|
Als het 8 bit kleurdiepte is dan heb je 256 kleuren.
En euhm waar in de windows map? Der is maar 1 windows map en daar moeten die bestanden in. Btw, je zou misschien eens beter wat met google kloten tijdens informatica. Kan je misschien eens zelf iets opzoeken/leren. |
Hoe zit het met het introscherm. Ik zou dit willen vervangen door winsoms, will it work...
logos.sys==> afsluitscherm windows(bezig met...) logos.sys==> u kunt de pc... introscherm = ????? |
Citaat:
|
ik heb ze alle3 wel, van me win95 CD geript, let op als je de grootte aanpast doettie ut niemeer he!
logos.sys logow.sys sulogo.sys (heet anders in 98 denkik) |
|
Citaat:
|
LOGO.sys staat op de c: schijf is voor het opstarten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |