![]() |
Internet bankieren (problemen met mijnpostbank.nl)
Doen jullie al aan internet bankieren? Ik heb het nu een tijdje bij de postbank, en het bevalt me zeer goed. Alleen zijn er de laatste tijd wat problemen met de belasting van die server ofzo. Gisteren kon ik helemaal niet inloggen, vandaag wel maar nu is het niet mogelijk om overschrijvingen te doen.
Dit bericht krijg je bij het inloggen: "Wegens veelvuldig gebruik van Mijn Postbank.nl duurt het langer dan normaal voordat de inlogpagina zichtbaar is. Wij verzoeken u vriendelijk om na het aanklikken van onderstaande link even te wachten tot de inlogpagina verschijnt." En dit als je iets wil overschrijven: Wegens drukte minder goed bereikbaar "Vanwege het grote aantal bezoekers op Mijn Postbank.nl is het op dit moment niet mogelijk om uw rekeningen en andere producten te bereiken. Onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u vriendelijk om het over een half uur opnieuw te proberen, bij voorkeur niet op werkdagen 's avonds . U kunt wel gebruik maken van Effectenordering, Internetsparen, Postbank AEX Sparen, E-go creditcard en SMS Diensten." Dit vind ik toch vrij matig, "bij voorkeur niet op werkdagen s'avonds" (n). Jullie ervaringen met internetbankieren? |
Ik wilde dus net vanavond ff mijn banksaldo checken.. kreeg ook dat bericht. Ik had vroeger nooit problemen met de site.. beetje stom allemaal.
|
Ik heb nog nooit problemen gehad met internet bankieren. Postbank noch ABN Amro.
De berichten die jij laat zien heb ik dan ook nog nooit gezien. *klopt af* |
Wordt aan gewerkt, er worden enkele complete loadracks toegevoegd en als het goed is, hebben we dat probleem dan niet meer.
|
Ach, als je zelf een server of grote website zou hebben dan zou je wel begrijpen dat dingen soms meer gebruiken (door meer bezoekers).
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar volgens mij staat er nog steeds ergens dat het in testfase oid is.. |
meestalishet een dag later wel weer beter probeer het anders een gewoon op een rustig tijdstip. als mensen eten b.v. of werken.
|
Ik heb Rabobank Internetbankieren, dat heeft tot nu toe altijd perfect gewerkt.
En dat van de Postbank vind ik maar matig. Ze moeten gewoon geen diensten aan gaan bieden als ze niet 100% zeker weten dat het goed gaat werken, dat ze voldoende capaciteit hebben, enz. Het gaat hier wel om bankieren, niet om een of andere site die je voor de lol bezoekt. Ik vind het best een kwalijke zaak. Nou had ik toch al niet zo'n hoge pet op van de Postbank (langzaam met overschrijven, overschrijven naar het buitenland moet met één of andere kaart waarna het vervolgens weken duurt, je moet jaarlijks 10 euro betalen voor het gebruik van je pinpas :s), daar niet van. |
ik heb rabobank, die werkt wel
mn huisgenootje heeft postbank, die werkt gewoon nooit. dezelfde berichten als TS |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb Postbank maar ik weet m'n wachtwoord niet meer en m'n gebruikersnaam ook niet :bloos:. Weet iemand hoe ik die weer terug kan krijgen?
|
Citaat:
|
Citaat:
(afzonderlijk)...Dit om veiligheids redenen. :| |
ligt er vrij regelmatig uit jah
beetje vervelend maar ik heb goede ervaringen met de postbank in het algemeen en betaal zeker geen 10euro per jaar voor pinpas |
Citaat:
Ik heb overigens nooit problemen gehad met internetbankieren (Rabo en Postbank) maar ik vind het internetbankieren van de Rabobank wel fijner. |
ja, bij mpb.nl werkt t nog niet echt allemaal even lekker. lekker belangrijk, gewoon nog een keertje proberen, en waarschijnlijk is t over een maandje of twee of zo wel beter.
|
Citaat:
Het is toch alleen maar goed dat iemand niet én je gebruikersnaam én je wachtwoord krijgt wanneer ie jouw envelop in handen krijgt? Maar bij mij was het overigens niet aangetekend. En ik zag vandaag wel het scherm dat het langzamer kan gaan, maar de pagina was juist sneller geladen dan ooit. Volgens mij is het alleen maar een waarschuwing vooraf dat het mogelijk kán zijn dat de site iets trager is. |
Als ik met firefox mijn.ingbank.nl opstart kan ik geen opdrachten versturen. :| Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
(ActiveX element is geinstalleerd) Voor de rest vind ik het hartstikke handig. Hoef niet te wachten op afschriften, kan gelijk rekeningen betalen en overschrijvingen doen. (in explorer) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Internetbankieren via de Postbank gaat momenteel wel aardig snel, hoor. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg ook heel vaak die foutmelding, of ik het nou overdag, 's avonds of in het weekend probeer.
|
Citaat:
Geachte Mijn Postbank.nl gebruiker, U heeft wellicht gemerkt dat Mijn Postbank.nl de afgelopen dagen soms moeilijk bereikbaar is geweest. Wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor het tijdelijke ongemak. Postbank streeft naar perfecte dienstverlening en doet er dan ook alles aan om de bereikbaarheid van Mijn Postbank.nl. te verbeteren. Meer dan 1,1 miljoen klanten zijn het afgelopen jaar gebruik gaan maken van Mijn Postbank.nl. In 2004 hebben we de capaciteit dan ook al fors uitgebreid. De komende maanden zullen we de capaciteit nog verder uitbreiden. Daarnaast zullen we in 2005 nieuwe toepassingen aan Mijn Postbank.nl toevoegen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Directie Postbank mr drs E.D. Drok |
Overigens heeft dat Rabobank internet gebeuren ook dezelfde problemen kwa bereikbaarheid en werking...
|
Oh? Daar heb ik nou nog nooit iets van gemerkt, vertel :)
|
Bij mij is op een of andere manier mijn adressenbestand (waar je rekeningnummers en zo kan kiezen) naar de eeuwige jachtvelden.
Als ik er een wil selecteren klapt de hele site eruit, in één keer alles weg. :s Vrees dat dit meer met mijn Explorer te maken heeft (die al vaker volledig naar de maan geweest is) dan met postbank.nl zelf. Maar het probleem is, dat ik niet in kan loggen met Mozilla Firefox ! Dan zegt 'ie iets over Java blabla, installeer ik dat (wat ik denk dat hij nodig heeft) gebeurd er nog nix... Lastig. (n) |
Ja, daar had ik vorige week ook last van.
Zaterdag hebben ze er bij Kassa zelfs nog aandacht aan besteed. Dus we zijn niet de enige met het probleem. Er wordt aan gewerkt. En nu doettie het in elk geval. |
Citaat:
Ik heb het 1 keer geprobeerd, en je raad het al... Ik heb het dus bij die keer gelaten en doe het nooit meer. Tenzij er ze de zaken weer goed op orde hebben. Verder bankier ik met de rabox van de rabobank, de e.dentifier van de abn en nog iets van de ing bank. Nooit problemen!!! :cool: :) Trouwens, het systeem van spaarbeleg, robeco direct, postbank e.a. is best goed, geen geklungel met pasjes en van die calculatoren ;) groetjes en succes allemaal! |
Citaat:
En je kan het ook overdrijven hoor... 'een keer en doe het nooit meer'. Alleen maar omdat de site het een keer niet deed? :s Overigens vind ik het een pluspunt dat de postbank de code en je gebruikersnaam apart verstuurt. Dat het op dezelfde dag aankomt doet er niet toe: als d'r een brief verkeerd bezorgd wordt, dan heeft niet iemand al je gegevens. De kans dat precies beide brieven zoek raken of bij een verkeerd iemand terecht komen is wel behoorlijk klein. |
Citaat:
Ik heb héél weinig met de postbank, alleen een rekeningnummer met een heel mooi klein getal (komt misschien eens van pas) en een dito saldo. Dus zal ik mijnpostbank.nl heel soms gebruiken. En als het die keer is, en het niet werkt... Maar je moet wel verder kijken dat je neus lang is, want er staat achter dat ik het wel wil, alleen als het goed werkt c.q. er positieve berichten van komen. Ik dacht niet zozeer aan verkeerd bezorgen, maar aan de postbode zelf Duidelijk? groetjes |
Ik heb altijd inlogproblemen bij MijnPostbank, dat er zoiets staat als: U kunt niet inloggen. :(
|
Ik vind t wel handig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig heb ik daar (momenteel) geen last meer van. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus uppen van dit topic zal voorlopig wel nodig blijven. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Over uppen gesproken. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.