![]() |
Vul aub nu onze enquete in!!
Als je wel eens in spanje/turkije op vakantie bent geweest, vul dan aub nu de enquete in op http://members.lycos.nl/akenquete/Index.html
Alvast bedankt!! |
Nee.
|
Hij werkt niet, ik kan niet verder naar beneden scrollen, dus het lukt niet.
|
gewoon met je muis selecteren en naar beneden gaan:D
|
Ik had hem ingevuld maar kon hem niet versturen omdat ik m'n emailadres niet had ingevuld.
Verder vind ik het raar dat je bij vraag 2 niet gewoon zelf mag invullen waarom je er heen bent gegaan. Ook vraag ik me af of er ook maar iemand naar de sociaal-economische status van de inwoners heeft gekeken. |
doe dan gewoon een e-mailadres dat je terplekke verzint
|
Citaat:
enhoezo kun je iunvullen bijde 2de ik ben nog nooit naar tukije geweest :s |
Citaat:
Met als resultaat dat ik bij de helft van de vragen 'nvt' moest invullen. En nee, ik ga geen nepnaam en nepemailadres verzinnen. Jij (TS) moet er zelf maar voor zorgen dat je enquete toegankelijk is voor mensen die anoniem willen blijven. |
Citaat:
|
Alsjeblieft:)
|
Citaat:
|
*vult geen enquetes in die automatisch mn hele scherm vullen*
|
Ten eerste, wat een onhandige bende. Ik kan dat enquete scherm niet afsluiten wegens gebrek aan een exit toets, dat ding vult mn hele scherm!
Ten tweede, het zou wel handig zijn om erbij te schrijven dat het de enquete bedoeld is voor mensen die in Turkije op vakantie zijn geweest. :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
Ingevuld, trouwens. |
ingevuld makkelijk
- - - - - haha irri hoor telkens tab |
2 gymnasten kunnen toch wel even een scrollbalkje realiseren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ingevuld. Alleen vind ik het ook belachelijk dat je persee een mailadres in moet vullen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |