![]() |
Verliefd zijn op dieren
Kan je verliefd zijn op dieren? Zijn er mensne met ervaringen? Zo ja hoe ging je ermee om? en heb je ooit gedacht aan seks met het dier?
|
nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben ik dan de enige die echt medelijden had met die broer en zus die verliefd waren op elkaar in duitsland? |
Laat ik het zo zeggen: ik kan me niet voorstellen dat iemand verliefd wordt op een dier, maar aan de andere kant, ik kan ook geen goede reden bedenken waarom het niet zou kunnen.
|
Citaat:
En ja, waarschijnlijk wel. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zal je vast wel een voorliefde voor schapen hebben. :D |
Citaat:
|
Ik zeg wel eens dat ik verliefd ben op mijn kat zo leuk vind ik hem maar da's toch heel wat anders dan bij mensen hoor :D
ik ben wel helemaal dol op mijn poesiewoesie maar verliefd of seks neeeee |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben 17 en mijn broertje 15 en we hebben een prima relatie hoor :rolleyes: |
Citaat:
|
Verliefd worden op dieren, ik weet niet of het kan, maar ik denk misschien dat het dan meer veel houden van is dan echt verliefd zijn? Nouja, eigenlijk weet dat ik helemaal niet want ik heb het nog nooit meegemaakt.
En broer en zus, Mark Almighty, wat is je probleem hee? Ik zou zelf nooit op mn zusje vallen, maar als het gebeurd en je broer / zus voelt het ook, waarom zou je het dan niet doen, alleen omdat de maatschappij er anders tegen aan kijkt? Wie is iemand anders om jou geluk in de weg te staan? |
Ik kan me opzich best voorstellen dat je verliefd wordt op je broer of zus.
Aan je gevoelens kan je idd. niks doen. Toch zal ik wel raar opkijken als iemand zoiets tegen mij zou vertellen, maar ik zou het wel respecteren. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik bedoel, zo dachten mensen eerst ook over homoseksualiteit. En dat is nu ook geaccepteert. Men ging zelfs in de natuur zoeken naar dieren die het met dezelfde geslacht deden. Nouja in de natuur zijn zat dieren te vinden die het met hun broer of zus doen. |
Dieren vind ik niet OK omdat dieren niet kunnen praten, maar broer en zus...moet men vooral doen als men wil :)
|
ik kan het me ook niet echt voorstellen dat je verliefd wordt op een dier. *barf* Dit omdat dieren misschien wel gevoelens hebbe ofzo maar die niet dusdanig goed kunne laten merken. Een hond die tegen je been staat te rijden is toch ook niet verliefd op je??
Maar broer en zus kan ik me nog best voorstellen. |
Mijn goudvis en ik hebben een hele speciale relatie.
Meer wil ik er liever niet over kwijt, het ligt een beetje gevoelig bij hem, en dat vind ik onrespectvol. |
uhm, nee, ik heb een hekel aan dieren.
|
Ik kan best begrijpen dat meisjes die weinig vriendjes hebben verliefd worden op hun paard (daar heb ik vaker van gehoord) Ach... en dan ben je dat een tijdje en dat beestje is er voor jou... mooi toch :) ?
seks met dieren is weer van een heel ander niveau... dat vind ik onacceptabel. |
Citaat:
|
Ik snap best dat het een leuk onderwerp is om grapjes over te maken, maar reageer alsjeblieft serieus of helemaal niet.
|
Verliefd zijn op een dier lijkt me idd ziek, niet in de zin van walgelijk ofzo, gewoon, ziek, onjuist, absurd, gek, onnatuurlijk.
Verliefd zijn op je zus, tja het is een mens, het het kan evengoed niet je zus zijn, dus het feit dat dit taboe is ligt werkelijk aan de maatschappij....Vroeger in een of ander vervlogen tijdperk ergens hier heel ver vandaan was het niet abnormaal om met je nicht te trouwen en dat komt ongeveer op hetzelfde neer. Dan stel ik me ook vragen bij pedofilie, waarschijnlijk is dat een afwijking idd, maar langs de andere kant is het taboe omdat kinderen nog niet voor hunzelf kunnen beslissen. Om misverstanden te vermijden, ik ben geen pedofiel, ik denk gewoon even heel rationeel na. ;) |
Volgens mij kan het niet. Ik bedoel je hebt toch geen contact met dieren ofzo? Je kan wel tegen ze praten en je kan een soort band met ze hebben. Maar écht verliefd is volgens mij onmogelijk.
Ik zou het ook wel raar vinden als iemand 't zou zeggen. Maar goed, zolang die alleen maar verliefd is gaat ie ze gang maar. Met 'n foto op ze kamer zitten zwijmelen is 't probleem niet. Seks met dieren vind ik wel echt fout. |
Ik denk dat mensen wel verliefd kunnen worden op dieren, ze kunnen wel affiniteit tonen en begrijpend kijken, en als er 2 dingen belangrijk in een relatie zijn (y) . Het heeft zelfs een naam dacht ik.
Op broer/zus verliefd worden vind ik ook niet zo heel vreemd, je hebt ook 2 vrienden die met elkaar opgegroeid zijn en die uiteindelijk toch op elkaar verliefd worden, het enige verschil is de gedeelde bloedband met broer en zus. Daarnaast kent niet iedereen zijn broer/zus, dus het kan ook zijn dat je elkaar toevallig tegenkomt en dat het goed klikt, is het dan nog even onbegrijpelijk? Vind het altijd grappig hoe mensen homofilie niet veroordelen maar elke andere afwijking wel. Waarom is het een niet erg en het ander wel? Oh en even voordat ik boze reacties krijg van mensen die mijn post niet goed begrepen hebben :p : ik heb niks tegen homofilie, maar heb ook niks tegen mensen die op hun zus verliefd worden, of pedofielen of mensen die op dieren verliefd worden. Je bepaalt niet op wie je verliefd wordt. |
Je kent je broer of zus toch veel te goed om op te vallen? 9 van de 10 broers en zussen maken elkaar de eerste 16 jaar van hun leven het leven zuur. Je bent familie. Je hebt dezelfde meoder, dezelfde vader. Hoé kun je daar verliefd op worden? Dat het zo ontzettend weinig voorkomt, wil al zeggen dat het abnormaal is en dus een afwijking.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou heel erg veel van mijn hond.. het is mijn allerbeste maatje en zie het als mijn kind.. maar verliefdheid of sex ?? Nee dat vind ik simpelweg ziek.. sorry :eek:
|
in deze volgorde: nee, nee, niet, nee
|
Citaat:
Citaat:
|
[SIZE=]Serieus antwoorden kan ook een optie zijn, ik bedoel het is een taboe en ik zie het zelf ook niet doen, maar een beetje normaal op reageren kan denk ik toch geen kwaad? Heb er nog één vraag aan toegevoegd[/SIZE]
Daarom opnieuw wat de topic starter vroeg: 1 Kan je verliefd zijn op dieren? 2 Zijn er mensen met ervaringen? 3 Zo ja hoe ging je ermee om? 4 Heb je ooit gedacht aan seks met het dier? 5 Zou jij ooit seks met een dier bedrijven ----- 1 ik denk dat er wel mensen verliefd kunnen zijn op dieren, er was een hele tijd geleden een documentaire van op volgens mij "reportage"... Er was zelfs een man getrouwd volgens de wet met zijn pony en had daarbij ook seks 2 ja die zijn er wel, maar ik weet niet of je ze direct hier zou moeten zoeken, meestal zijn dat ook mensen die wat missen in hun leven, of zich wat meer van het sociale leven afschermen 3 niet in te vullen 4 tuurlijk heb ik wel eens een gedachte gehad, maar niet dat ik ermee zou doen, een voorstelling zeg maar.. Iedereen denk ik anders zou je er ook niet zo verschrikt op kunnen antwoorden :) .. 5 dat antwoordt is dus wel nee.. |
Citaat:
|
'Als het paard het niet erg vindt..'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verliefd zijn op je huisdier ofzo kan ik me moeilijk voorstellen, maar als mensen dat zijn, prima, alleen seks keur ik af omdat het huisdier niet kan laten merken dat ie daar niet op zit te wachten.
Ik vind dit echt niet te vergelijken met broer en zus, als zij het allebei willen heb ik geen bezwaren tegen wat ze ook willen doen. |
Citaat:
In mijn ogen is de enige reden dat je zo weinig hoort over broer/zusrelaties, is omdat het niet geaccepteerd wordt in onze (huidige) maatschappij. Ik zie in principe geen probleem als een jongen verliefd wordt op zijn zus, het is overigens naar mijn weten, wetenschappelijk bewezen dat eventuele kinderen ook geen grotere kans op afwijkingen hebben. Ontopic: Nee, ik denk niet dat mensen verliefd op dieren kunnen worden. Ik denk wel dat je als mens een sterke affectie kunt voelen voor een dier, maar verliefd worden... Zoals Nare Man zegt: Citaat:
|
De vrouw van Minos werd toch verliefd op een stier door toedoen van een God, en die stier verwekte een kind bij haar: de Minotauros.
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is bijvoorbeeld ook de reden dat mijn moeder vindt dat ik stink als ik zweet en mijn vriendin er geil van wordt. Voor de één worden de feromonen aangemerkt als 'slecht' en voor de ander als 'goed'. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |