Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Op het randje fietsen bij vriend (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=108488)

carla-tje 28-05-2002 17:10

Op het randje fietsen bij vriend

Laatst iets heel merkwaardigs meegemaakt bij m'n vriend. We hadden afgesproken dat ik hem op het randje ging laten fietsen, m.a.w. hem telkens tot een bijna-hoogtepunt ging brengen en dan ging stoppen met stimulatie. Hij kneep in m'n hand als ie bijna kwam, en dan stopte ik. Dat ging goed tot de vijfde of zesde keer, weet het precies niet meer. Toen liep er, tijdens het aftrekken, gewoon sperma naar buiten. Het spoot niet zoals anders, het liep of drupte gewoon. En het bleef komen, tot ik finaal doorging tot het orgasme. Hoe komt dit? Is het 'klaargezet' sperma dat naar buiten komt omdat ik hem zo vaak tegen het randje heb laten fietsen?

Bart Erik 28-05-2002 17:41

leuke term.. randje fietsen...

bij mij gebeurt het wel als we juist stoppen voor het orgasme, dat het orgasme nadien veel intenser is, en dat er op voorhand al wat sperma uitloopt.... ik denk dat dit is omdat je eigenlijk juist te laat stopt (als je voelt dat je gaat komen, is er al wat ondeweg)

no big deal dus..;

be

youriw 28-05-2002 17:44

compleet normaal ... op een bepaald moment heb je als jongen geen controle er meer over, als dat 'proces' eenmaal in gang is gezet kan je het niet meer stoppen. de kracht is dan wel wat minder ...

de kunst is dus om vlak voordat dat proces begint het tegen te houden ... en dat is dus echt het randje ...

carla-tje 28-05-2002 17:47

Ja, maar hij komt dus echt *niet* hoor... het sperma loopt naarbuiten ook al is hij nog niet klaargekomen.

youriw 28-05-2002 18:03

hij komt wel, alleen het is maar een klein beetje waarschijnlijk. als je dan direct stopt is hij daarna waarschijnlijk nog wel in staat om 'gewoon' klaar te komen ...

voordat we een discussie krijgen, wat versta jij onder 'klaarkomen' - bij een jongen?

Alicia Silverstone 28-05-2002 18:07

Citaat:

youriw schreef:
wat versta jij onder 'klaarkomen'?
dat gevoel

youriw 28-05-2002 18:13

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
dat gevoel
de vraag ging eigenlijk over klaarkomen bij jongens ... is al aangepast :D

Flipje het Kipje 28-05-2002 19:17

Dat ging goed tot de vijfde of zesde keer, weet het precies niet meer.

:eek:

Hoelang kan jij dat volhouden zeg!?! Ik krijg na vijf min. al pijn in mn arm.. :rolleyes:

Alicia Silverstone 28-05-2002 19:30

Citaat:

youriw schreef:

de vraag ging eigenlijk over klaarkomen bij jongens ... is al aangepast :D

jah, dat snap ik

maar nog steeds:

het gevoel

uitleg:
aangezien sommige jongens ook het sperma tegen kunnen houden ofzow, maar dan toch klaarkomen.
Naja, er kan dus blijkbaar ook sperma komen zonder dat ze echt klaarkomen.

youriw 29-05-2002 08:32

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:

jah, dat snap ik

maar nog steeds:

het gevoel

uitleg:
aangezien sommige jongens ook het sperma tegen kunnen houden ofzow, maar dan toch klaarkomen.
Naja, er kan dus blijkbaar ook sperma komen zonder dat ze echt klaarkomen.

hmmm, ik betwijfel of jongens ook klaar kunnen komen zonder dat er sperma komt ... volgens mij niet ...

M@TRIX 31-05-2002 08:17

volgens mij istie toch gekomen dan anders komt er toch nix uit?!
groeten!

MissBi@tch 31-05-2002 08:22

nou kep ervaren dat er ook best veel voorvocht uit kan komen...dat ik twijfelde of mn vriend er misschien niet al was...dus wie weet!

Carl Johnson 31-05-2002 14:47

Citaat:

youriw schreef:

hmmm, ik betwijfel of jongens ook klaar kunnen komen zonder dat er sperma komt ... volgens mij niet ...

zeker weten van wel druk tijdens het klaarkomen maar een redelijk hard onder je ballen (tussen je ballen en je anus) daar voel je dan steeds iets opzwellen en juist daar moet je dan opdrukken
dan kom je klaar zonder dat je ook maar iets naar buiten laat komen

jnieuwelaar 31-05-2002 15:01

Klaarkomen is een gevoel wat samen kan gaan met sperma. Maar het is mogelijk dat het lichaam het sperma er al uit schopt, terwijl je niet het gevoel hebt klaar te komen.

youriw 31-05-2002 15:19

Citaat:

tja...? schreef:
zeker weten van wel druk tijdens het klaarkomen maar een redelijk hard onder je ballen (tussen je ballen en je anus) daar voel je dan steeds iets opzwellen en juist daar moet je dan opdrukken
dan kom je klaar zonder dat je ook maar iets naar buiten laat komen

hmmm, klinkt het proberen waard :) maar ervaar je dat gevoel dan ook als klaarkomen?

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
Klaarkomen is een gevoel wat samen kan gaan met sperma. Maar het is mogelijk dat het lichaam het sperma er al uit schopt, terwijl je niet het gevoel hebt klaar te komen.
dat is dus precies andersom ... nu weet ik het helemaal niet meer

Carl Johnson 31-05-2002 16:24

Citaat:

youriw schreef:

hmmm, klinkt het proberen waard :) maar ervaar je dat gevoel dan ook als klaarkomen?

Het is precies hetzelfde, behalve dan dat je niet spuit en dus het sperma niet voelt stromen.

absurdmoncher 03-06-2002 19:08

Citaat:

Flipje het Kipje schreef:
Dat ging goed tot de vijfde of zesde keer, weet het precies niet meer.

:eek:

Hoelang kan jij dat volhouden zeg!?! Ik krijg na vijf min. al pijn in mn arm.. :rolleyes:

Dat went wel (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.