![]() |
hetero, bisexueel, lesbi/homo?
ikke ben 100 % hetero...jullie?
|
Me too!
|
ook geloof ik :D
(maar vrouwen zijn soms ook wel lekker om naar te kijken :o :o :o ) |
euh, op liefdesgebied hetero
op seksueel gebied bi |
100% hetero heb totaal niets met vrouwen
|
Citaat:
|
ik GA ws een keer seks hebben met een meisje, heb al met meisjes gezoend en voel me ook seksueel aangetrokken met meisjes. Maar verliefd zou ik nooit kunnen worden op een meisje, of een relatie aangaan met een meisje. Kan niet uitleggen waarom, heeft met zoveel dingen te maken...
Dus op die manier seksueel bi, trio zouk idd ook wel es willen, maar liefst seks met meisje alleen |
Ik ben het met Sunnevot eens...!!!
Sommige meiden zien er gewoon lekker uit om naar te kijken...ja nix aan te doen he!! --- greetzZz Uly --- |
Volgens mij ben ik hetero, maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Naar mijn mening is elke vrouw stiekem een beetje lesbisch.
|
Citaat:
maar ook ik ben 100% hetero |
je kan zoiets ook niet echt afkeuren als je het zelf niet gedaan hebt he...
ik kan ook wel eens zeggen: 'da is ne ferme gast'.. maar ofdat ik er mee zou gaan aanpappen??.... weet uk nie zo hoor... mmv moet wel kunne vind ik... mijn menig he.. be |
Euh... 80 % hetero? :p Ik zou het niet weten...
|
ik ben sexueel bi
|
euhh voor zover ik nu weet 100% hetero, alhoewel ik soms nog wel eens een keu in adrien's gaatje duw :)
|
ik sluit nog niks uit...merk het wel
|
Citaat:
|
ik denk bi, sinds kort pas, kweenonie is in de ontdekkingsfase
|
95% hetero :confused:
|
hetero dans tous les frontieres
|
hoevaak is deze topic al niet geweest?
|
Lesbie ikke ben
|
beetje bi kijk liever nara een mooie vrouw dan mooie man tegenwoordig (kpraat gewoon met me vriend mee :D)
|
Citaat:
Nee hoor. toch echt GA, zij kwam dr mee aanzetten voor het eerste.. heb ut al met mn vriend besproken, hij gaat dr bij zijn en foto's nemen.. HiHi.. maar ja, we willen het niet plannen, dus dr moet een gelegenheid zijn waarbij het gewoon gebeurd.. Dus daarom het waarschijnlijk |
101% hetero
|
Ik denk bisexueel, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker
|
ik ben bi.
|
ik ben 100% hetereo:) :p
|
100% hetero, met twee meiden lijkt me wel kewl :D
|
hetro
Soms zie ik toch vrouwen lopen, dan denk ik echt. WOOW, daar heeft onze lieve heer toch goed zijn best op gedaan. :up: Mark :cool: |
Citaat:
|
Maar we hebben ook niet allemaal 37 jaar levenservaring....
|
Citaat:
Ik zeg altijd maar: 'altijd scherp blijven'. Ik zie zeer geregeld 'WOOW' vrouwen lopen :D ;) Met twee vrouwen zeg je Tox, lijkt me ook wel aardig :) Hoewel, als je de juiste vrouw treft heb je aan haar je handen al meer dan vol. :) |
Citaat:
|
Ik weet het (nog) niet.:s
Ontdekkingsfase zeg maar :) |
Hetro :)
|
hetero, krijg al kotsneigingen bij t idee dak een gozer moet zoenen... BAH
|
Citaat:
|
Citaat:
maar een vrouwenlichaam is gewoon veeeel mooier dan mannenlichaam en zekers op stap kijk ik wel naar de meiden :D |
Citaat:
Enneuh, vrouwen mooier dan mannen, dat vinnik dus owk!! |
100 % mezelf
|
LMFD. Maar eigenlijk zijn geaardheden onzin wat mij betreft. Ze bestaan helemaal niet, en zijn slechts een nutteloze ballast die ons cultureel wordt opgedrongen. Jammer dat het nog wel even zal duren voordat dat op grotere schaal wordt ontdekt...
|
80% gay, zoiets... :confused: weet het ook niet precies hoor...ik val in ieder geval meer op jongens, dat weet ik wel!
|
BI
maar dit moment toch echt meiden!! |
Hetero!
|
hetero.
|
Hetero....
Mn vriendin niet die is Bi....^_^ Woei |
denk bi, maar weet t niet helemaal 100% zeker... :o
|
homo denk ik weet ni allee ik weet ht wel maar ik prober het te ontkennen :(
|
hetero
|
heb welleens gezoend.. maar was meer voor de lol.. ook ik vind meisjes mooi. vind het leuk om naar ze te kijken enzow..
maar ik zou niet sex met ze willen hebben.. alleen zoenen Hetero dus (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |