![]() |
De duiters komen
NPD-parlementariër pleit voor bezetting deel van Nederland
Uitgegeven op 25 januari 2005 om 19:10 uur, bijgewerkt om 19:16 De Duitse NPD-deelstaatparlementariër Klaus-Jürgen Menzel heeft dinsdag gepleit voor de bezetting van een deel van Nederland. De extreem-rechtse politicus vindt dat de Duitse westgrens langs de Maas moet lopen en dat ook de oostgrens moet worden opgeschoven. In een interview met persbureau Associated Press stelt Menzel verder dat de Verenigde Staten de Duitsers de Tweede Wereldoorlog hebben opgedrongen en dat de schuld voor het grootste conflict in de Europese geschiedenis niet hoofdzakelijk bij de nazi's ligt. De NPD-afdeling Saksen kwam vorige week ook al in opspraak, toen doordat de twaalf NPD-afgevaardigden demonstratief wegliepen bij een herdenking van de slachtoffers van Auschwitz in het deelstaatparlement. Het pleidooi voor meer 'Lebensraum' van Menzel sluit aan bij de oude stelling van Adolf Hitler dat Duitsland door fouten in het verleden in een te klein jasje is geperst. Als de Nederlands-Duitse grens geherdefinieerd wordt naar het voorstel van Menzel, zouden grote delen van Limburg en Brabant Duits grondgebied worden. De NPD'er stelt dat de Maas de ,,natuurlijke grens" van Duitsland is. De neonazistische NDP behaalde in het Oost-Duitse Saksen bij de verkiezingen in oktober ruim 9 procent van de stemmen. Een poging van de Duitse justitie eind 2003 om de partij door de rechter te laten verbieden, mislukte. [Copyright 2005, Novum Nieuws / Associated Press] De SPD is al bezig om de partij te laten verbieden, na eerdere mislukte pogingen waarbij ze zelfs infiltranten hebben gebruikt..ik denk dat als ze de partij gewoon hun gang laten gaan ze vanzelf wel ten onder gaan..Hoe meer je zo'n partij probeert tegen te werken hoe avrechtsers dat werkt(zie vlaams blok) |
goh paniek!
|
duisters:p
|
limburg mogen ze hebben hoor (y)
|
NPD, niet serieus nemen (y)
|
Citaat:
|
kunnen ze niet beter een stuk van het noordzee-strand annexeren... daar doen ze toch al de helft van het jaar...
|
Citaat:
wat nou TAAL?! ACCENT zul je bedoelen! |
Citaat:
|
Right! :rolleyes:
|
Hahahahahahaha.
Nuff said. |
Muhahhhhahhaahahaahahahahahahahhahahah :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d
|
Ik snap het even niet, nmen ze dan alles wat boven de maas ligt in?
|
Niet serieus nemen? Wist je dat 3 van de 4 oost-duitsers racistische gedachtes heeft? Deze partij heeft toch 9% stemmen gekregen? Dat is niet niks voor een land dat 80 miljoen inwoners heeft.
|
*gaat met geweer bij de maas liggen * :evil:
RTCW |
Ik woon in het westen van brabant, dus not important. Wat een gekke pim fortuyn wannabes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit geeft weer een heel nieuwe betekenis aan het adagium 'het houdt ze van de straat'.
|
Citaat:
|
ik vraag me af hoe zij over buitenlanders denken. gewoon om te lachen. :p
|
Citaat:
|
limburg mogen ze hebben (y)
|
Als ze maar van Nuenen afblijven.
|
Citaat:
Dat is nog maar de vraag he, wat ze met de eigenlijke bewoners willen doen. :evil: :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, wat cool :cool:
|
Kunnen we het niet verkopen? Van Limburg wil toch (bijna) iedereen af en dan kunnen we alle bezuinigingen terugdraaien. Is €10 miljard redelijk? :p
|
Citaat:
|
Ik zal ze opwachten.
|
Citaat:
In ieder geval, ik zal naast je staan :cool: |
:eek:
what?! duitsers?! die gore moffen :mad: ? net eruit, en weer erin. en dat, dat moet zijn de ondergang fan felen? of is dit heel gewoon het einde fan de wereld? trekt ten strijde, broeders. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
het zou wel goed zijn voor het duitse taalonderwijs hier in nederland.
|
Lijkt me een puik plan. Maar dan moeten ze wel eerst de Versailles-retributiegelden afbetalen :)
Overigens is Schröder wel weer een ontzettende idioot als hij denkt dat de partij verbieden hier een goed idee is. |
Ik heb er nu al zin in.
|
Citaat:
Ik weet niet of jij nig wat aan dat geld zou hebben. |
Citaat:
Maar goed, ze doen maar. Hoe meer 'comedy option' partijen, des te beter. |
Oké zij de Maas, wij Oost- Friesland. Eerlijk is eerlijk, dan willen wij onze gebieden weer terug.
|
l0l, hoewel het idee dat we grote gebieden van Limburg en Brabant verliezen me niet geheel onaanlokkelijk in de oren klinkt.
|
mobiliseer het leger!
...om allemaal samen om deze wannabe nazi te lachen. :D |
Van mij mogen ze Limburg hebben. Aan aanhangsels heeft tenslotte niemand wat. Bovendien is Geertje Peertje dan gelijk geen Nederlander meer :cool:
|
wat zal het hier donker worden...
iets met een grap en zo. |
wel humor dat zo'n partij serieus de illusie heeft dit ooit te gaan doen.
En achja zoals Mephostophilis al zei domme mensen houd je toch |
Van mij mogen ze t meenemen en niet meer teruggeven, wat hebben we eerlijk gezegd nou aan dat gedeelte beneden de maas? :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |