![]() |
Trance energy: welke DJ verwacht je het meest van?
line up:
Mainstage Ronald van Gelderen Judge Jules & Eddie Halliwell Rank 1 [Live on Stage] Ferry Corsten Armin van Buuren Johan Gielen Yoji Biomehanika Marco V In Charge Marco V M.I.K.E. Filterheadz [Live on Stage] John '00' Fleming Igor S DJ Jean Madhouse DJ Jean Randy Katana Jochen Miller E-Craig G-Spott [Live on Stage] Jurgen 12 februari is het weer zover :D van welke DJ verwacht je het meest? ik zelf Rank 1, Yoji en van Jochen weet ik dat ie altijd lekker draait (@ the matrixxx, resident.) ga nou niet reageren van.. ik hou niet van trance enzo. Dit forum is bedoeld voor mensen die erheen gaan (nou krijg ik natuurlijk extra veel van dit soort berichten, stelletje tuig! :rolleyes: ) |
Ik verwacht het meest van g-spott :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos:
|
Mr. Biomehanika zal er wel weer wat leuke techno doorheengooien en Marco V is meestal ook wel acceptabel.
Dj Jean :( |
Ferry Corsten
Armin van Buuren Johan Gielen Yoji Biomehanika Deze 4 toch wel zeker. Ferry Corsten is <3 En Yoji is gewoon gaaf :D. |
Citaat:
trouwens de themesong van TE is zwaar goed. (nummer wat je ook op de reclame hoort) beats@rank1.com van eeh.. ?? :cool: |
Wipneus en Pim
|
Citaat:
& Rank 1 (y) |
rank 1 draait geen plaatjes maar is live, dus geen dj en de rest verwacht ik ook alleen maar troep van
|
Yoji! :cool: En daarna Gielen, Van Buuren, Marko V en Corsten. Rank 1 is ook wel te doen.
|
Rank 1.
|
Marko V
|
Marco Vvvvvvvvvvvvvvvvvv!
|
Randy Katana+Armin van Buuren!
|
Gielen zal wel weer wat bekendere plaatjes gaan draaien. Wordt vast weer super. Zoveel goede namen, dan is het moeilijk een keuze maken :(
|
kerel ik heb gvd een keelontsteking opgelopen gister :mad:
en ook nog eens dikke koorts maar ik ga gewoon keihard vanavond :) . mijn schema : 22:00-23.30 jurgen 23:30-01:00 Judge Jules & Eddie Halliwell 01:00-01:30 Rank 1 (live) 01.30-03.15 marco V - 03:15- 04.30 G-spott 04.30 - 05.45 Johan gielen en tot slot jochen miller of yoji, ben ik nog niet uit (y) vanavond gaat het los :D |
Yoji Biomehanika yes...yes. Hij owned gewoon :cool: (y)
|
was echt mooie avond / nacht...
ben begonnen met M.I.K.E; was een prima set. Daarna nog naar stukjes van Armin van Buuren, Ferry Corsten, Marco V, G-Spott, John 00 flemming en Igor S geweest. Wou nog naar Randy Katana, maar is er niet echt meer van gekomen. Ik moet zeggen dat Armin erg goed was en ik vond de set van Igor S erg sterk. |
Citaat:
|
gemist >_<
maar weet iemand hoe et nummer heet wat je in de reclame hoorde |
ik weet niet hoe het heet, alleen dat het van Rank1 is volgens mij
en ik moet zeggen dat ik het erg naar mn zin heb gehad ook al is trance niet bepaald mijn favoriete soort muziek. dat lopen vond ik trouwens wel meevallen.. kon je even afkoelen en je gehoor weer terugkrijgen. |
Ferry, Armin en Johan natuurlijk! (y)
|
Aah ik had er echt heengewild, maarja geld. :(
|
Citaat:
beats@rank1.com van eeh ja.. rank 1 :rolleyes: het was echt ongeloofelijk :eek:, ik vond het beter dan tiesto in concert, de sfeer was 10x beter. Rank 1 en marco V waren zo vet!! echt alle topnummers van ze kwamen langs airwave, such is life, awakening en nog zo'n nummer van sensation waar ik ff de naam van kwijt ben Marco V draaide zo energiek ik werd gek!! echt mega, trouwens die mix van dat nummer van coldplay (clocks?) was ook heel tof. godd is zo'n heerlijke plaat. ik vond G-spott zwaar tegen vallen. Ferry corsten heb ik niet zo lang gehoord maar die was ook wel tof, en johan gielen ook ff gezien was ook goed. Ik vond jochen aan het einde van de avond niet zo geweldig, Yoji wel, maar me maat waar ik mee was werd gek van em :) . alleen: ik had dus al een keelontsteking en oorontsteking voordat ik ging, ik ben nu echt een zombie, zo beroerd :D |
Ik verwachte het meest van Ferry,maar Johan was echt het beste vond ik :o
|
speedgarage is oke!
|
187 lockdown gunman!
|
hmm filterheadz & armin zijn wel goed.
O nee draaide die marco v godd weer? en die clocks remix? die is trouwens ook wel oud. Vond zijn oude clubplaatjes veel leuker met benjamin nog, southside spinners luvstruck enzo :) alhoewel automanual ook wel leuk plaatje is. btw niemand naar filterheadz geweest? |
nee niet gehoord..
Marco V draaide eigenlijk al z'n bekende platen tussendoor. godd,simulated,automanual, C://del*.mp3 (wat een naam :bloos: ) trouwens, aangezien het i.s.m tmf en radio 538 georganiseerd werd waren er behoorlijk weinig breezersletjes :p . Ik had echt het gevoel dat ik de jongste was, dat was bij Tiesto in Concert wel anders. |
Ik vond het super (y)
|
Citaat:
Van een studiegenoot van me hoorde ik ook dat het megavet was. Jammer, ik ben niet gegaan, moest zondag al vroeg op en te weinig geld na de carnaval, tja... maar ik ga wel naar Sensation White & Black, dat wordt knallen dan. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je vond het waarschijnlijk waardeloos omdat het je stijl niet is. |
Darkraver is een neger.
|
Citaat:
|
kantana en jochen miller waren vet!
jochen eigenlijk omdat hij onze plaat draaide.... :D |
Citaat:
|
Citaat:
maarre ik wil ook naar sensation white, maar ben bang dat ze daar nogal streng controleren, ben nog maar 16, maar al wel een doorgewinterde partyganger :rolleyes: nadeel van sensation vink wel dat het langzaam licht wordt, verpest het een beetje voor mij persoonlijk |
Citaat:
Vorig jaar ben ik voor het eerst naar Sensation Black gegaan. Qua fouilleren en zo controleerden ze daar echt niet veel (tenminste bij ons niet, we gingen al 9 uur 's avonds naar binnen) maar het feest is officieel dacht ik voor 18 jaar en ouder. Langzaam licht? In de zomer heb je de langste dagen van het jaar, dus rond een uur of half 5 wordt het al weer licht. Oke, het duurt ff, maar ik vind het zelf wel mooi. :) Eerst als het begint nog licht, dan donker en op het einde weer licht. (y) |
Citaat:
vind ik zelf wel jammer iig, dan zie je er compleet verrot uit na een hele nacht dansen, en dan wordt het licht! iew. (n) |
hehe juist!
maar de arena is aan de andere kant wel een schitterend stadion (ik hoop dat me vrienden dit niet lezen ;) ) om zo'n feest te geven. Ik weet het niet, meer gevoel van saamhorigheid enzo in zo'n stadion, bij TE was het allemaal zo verspreid. |
Citaat:
En ja inderdaad, niet alleen door het stadion, maar ook door de dresscode heb je zo'n gevoel van saamhorigheid. Iedereen in dezelfde kleur gekleed, en als je dat later terugziet ziet dat er ontzettend mooi uit. Maja, alles heeft voordelen en nadelen. Bij Trance Energy heb je veel uit elkaar liggen, maar omdat er meer "zalen" (even eenvoudig uitgedrukt ;) ) zijn, kun je je eigen "programma" maken. Vind je een DJ niet goed, dan ga je naar een DJ in de andere "zaal", dat heb je weer niet bij Sensation, daar heb je maar 1 plaats waar iemand draait en of je die DJ nou goed vindt of niet, "je moet het daar maar mee doen". |
Citaat:
|
uhmz... ik heb de hele nacht staan trippen in 'klein' zaaltje in chillHAL... geen id wie dr draaide maar ik heb de hele nacht staan stuiteren...
vond rank1 zeer kwel! :cool: volgend jaar weer! :evil: hehe :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind het trance-energytheme van rank 1 wel leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom vind ik de Gelredome ook een ideale plaats voor feesten (ja, behalve de trappen omhoog), daar blijft het tenminste donker. (y) Want ik weer niet, maar de laatste dj('s) in een compleet lichte ArenA - klopt gewoon niet. :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44. |