![]() |
Goedkoopste pc op maat winkel?
Denk binnenkort hardware componenten te kopen en zelf in te bouwen. Weet iemand een online-internet winkel die het goedkoopste is? HEt liefste in de buurt van Rotterdam. Online-winkel hebben meestal een eigen winkel.
|
Ik raad dan Gistron aan.
Edit: ik bedoelde natuurlijk Gistron. :o |
|
www.gistron.nl <3 :p erg betrouwbaar en puike service
als je in de buurt van rotterdam wil geef ik je vast 1 tip. VERMIJD MYCOM! www.completer.nl is ook wel goedkoop, soms. |
De goedkoopste?
Zie webwinkelvergelijking op www.tweakers.net :o |
Citaat:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/?...ing=Prijsindex |
Citaat:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/?...ing=Prijsindex En nee, die is niet hetzelfde... |
Informatique... is wel een goeie betrouwbare winkel, alleen niet echt een van de goedkoopsten, volgens mij.
|
Citaat:
www.pczaak.nl bestel ik regelmatig zeer goedkoop. Alleen soms niet alles op voorraad. Alternate heeft bijna alles, alleen zeer prijzig. Het is maar of je wilt wachten. |
www.1to0.nl
www.hbit.nl www.pczaak.nl vooral 1to0 is een goede budget zaak, heb er vaker besteld. gistron kan ik afraden (goede prijzen, slechte service) deze is wat duurder maar wel erg netjes; www.informatique.nl |
Chilli Dude schreef op 26-01-2005 @ 19:04 :
www.gistron.nl <3 erg betrouwbaar en puike service Ga idd voor Gistron :D Ik heb echt hele goede ervaringen met dat bedrijf, en bovendien zijn ze snel, en hebben ze goede service. De verzendkosten vallen er trouwens ook nogal mee, vergeleken met sommige andere webwinkels. |
Gistron heeft niet veel vindt ik, zelfde geld voor 1t0o.
|
www.pczaak.nl zit niet echt in de buurt van Rotterdam vind ik. Het is wel een goedkope winkel en ik vind het ook erg handig, want ik woon in Bergen op Zoom, nog geen 5 km van de winkel :D
|
Citaat:
|
Je hebt vervoerskosten zonder en met rembours? Kan iemand mij dit uitleggen. Alvast bedankt.
|
Citaat:
|
Vrij goedkoop, maar in mijn ervaring echt een hele goede shop:
Eynstein (www.eynstein.nl ). |
Citaat:
|
Heb nog een vraag over Gistron. Als ik alle onderdelen in het winkelmandje heb gezet en wil bestellen geeft de site 15.50 verzendkosten. Betkent dit dat ie automatisch het gewicht van alle onderdelen heeft berekend en zo het verzendbedrag heeft gegeven?
|
Citaat:
(n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet je ook niks aan laten smeren, btw wat zou jij doen, als je in hun schoenen stond, juist jah, geld verdienen. Kan er niks aan doen, maar zo is de mens nu eenmaal. |
Wat is beter: een sempron 2800+/3000+ of een Celeron D 2.8/2.9?
En sommige kasten hebben geen audio ingang? Maakt dat niet uit, omdat je waarschijnlijk een eigen bracket bij moederbord krijgt? |
is die site van gistron down ofsow ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Beste voor Ahtlon 64 eventueel Athlon XP gaan, ligt helemaal voor het gebruik. Over de kasten, op het moederbord heeft gewoon achter een aansluiting. Voor de audio. Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo?
Vechten? |
Citaat:
|
Rotterdam is ver:(.
Anyway je zeurt. Laat mij lekker eigenwijs zijn en bij mycom kopen, die toch niet hier bij mij in de buurt ligt :P. |
Citaat:
want mijn moederbord start alleen op als der een geheugenkaartje in dimm2 zit, (als je iig maar 1 geheugendimm gebruikt) en hun zeiden dat me geheugenbanken verrot waren... |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alternate Is gevestigd in Ridderkerk ( www.alternate.nl ), is altijd erg goedkoop zo niet het goedkoopst en prima service. Ik had daar een hele lading gekocht, bleek een kapotte voeding tussen te zitten. Niks miepen over dat ik het systeem zelf in elkaar gezet had, maar gewoon gelijk een nieuwe voeding meegeven. Echt, prima zaak!
Wel heel druk altijd, dus neem er de tijd voor. |
Ik heb een bloedhekel aan alternate. Chaotische klantenservice gecombineerd met niet bepaald lage prijzen hebben ervoor gezorgd dat ik mijn aankopen liever elders doe.
|
Er zijn goede alternatieven over alternate ja. ;)
|
Ik kijk meestal op www.prijsindex.net. Maar je moet gewoon ff kijken waar de onderdelen over het algemeen het goedkoopst zijn. Gewoon maximaal bij 2 winkels bestellen. Rembours kosten betaal je achteraf (gelijk bij aflevering door de postbode) en zonder rembours betaal je vooraf.
|
Citaat:
Eindelijk een moederbord dus :D. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan betaal ik maar 10 euro, heb ik tenmiste een moederbord :). Dus morgen geld over maken, en dinsdag/woensdag in huis :D. |
Citaat:
|
Citaat:
Stroom besparing. En anders gewoon beetje pushen, :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou mijn ervaring met Alternate, had een mailtje gestuurd, gistere besteld en betaald, morgen of overmorgen binnen.
Netjes van hun hoor :). |
Jah, maar dat verwacht ik van elk internetmagazijn wel.
|
Citaat:
Ik vindt de zaak iets beter dan PC ZAAk. Pc zaak is goedkoper maar helaas bijna niks op voorraad. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21. |