![]() |
Deftones
Wat is je favoriete deftones album en waarom?
Mijne is around the fur, white pony is ook supergaaf maar die heb te vaak geluisterd, same goes for Adrenaline. |
Ik heb eigenlijk geen idee wat op welk album staat, ik heb alleen minerva niet en ik heb gestemd op adrenaline
|
Around The Fur vind ik het enige goede album van ze
|
atf blijft het best. alle cd's zijn goed, maar vooral die, en daarna adrenaline
|
ik ga toch voor white pony, omdat die de meest 'tijdloze' is, hoezeer ik dat woord ook haat (n)
|
Citaat:
|
Adrenaline heeft een apart geluid.
dat vind ik het beste album |
white pony is het interessantste album.
overigens heb ik een hekel aan de vocals. |
Het album heet geen 'Minerva' maar gewoon 'Deftones'. Minerva was de 1e single van dat album.
|
Citaat:
En op Adrenaline staan ook vette nummers. Maar daarna heb ik het niet meer gevolgd.. |
White Pony.
Adrenaline en Around The Fur kan ik ook nog steeds wel goed aanhoren, maar die nieuwste vind ik echt waardeloos. |
Citaat:
|
Adrenaline
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb op deftones (minerva) gestemd
vind die en around the fur hun beste albums, vindt het raar dat weinig andere mensen hun laatste zo goed vinden |
Citaat:
|
Citaat:
|
white pony , is het enige album wat me niet na 10 minuten gaat vervelen
|
Citaat:
Maar hun laatste album is wel mijn favoriet. |
Adrenaline. Briljante cd.
|
ik stem voor white pony al zijn adrenaline en around the fur ook goaf.
|
|
Around the Fur! maar Adrenaline komt op een goede tweede plaats ;)
|
Citaat:
Alleen dat label...Maverick records (van zangeres Madonna), vind ik een vreemde zaak). :confused: |
around the fur
Be Quiet and drive vind ik zoo mooi. Live zijn ze idd niet zo geweldig meer. Lowlands 2000 was iid vet, maar met apc werd het echt veel minder.... wel grappig dat mensen zo vaak white pony zeggen, terwijl ik me nog kan heugen dat ze toen juist zoveel kritiek kregen zogenaamd niet meer "roeg" :p waren..... |
1. White Pony
2. Around The Fur 3. Adrenaline 4. Deftones In die volgorde. Bij de eerste drie albums hoorde je progressie, de vierde klonk als een herhaling maar dan minder leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik ben erg benieuwd naar hun aankomende cd, hij schijnt geproduceert te worden ide ook pink floyd heeft gedaan, hard zal het niet worden. en live: als je zo'n grote band bent, zou je toch denken dat je ook geld genoeg hebt om een goed geluid te produceren, maar de laatste tijd is het geluid zo beroerd :( , en dan hebben we het nog niet eens over drankorgel chino gehad die er ook moeite mee heeft normaal te zingen. hij moet zowieso gewoon lekker brullen! maar het blijft nog steeds mijn favoriete band! |
Citaat:
Er waren berichten dat de nieuwe plaat weer HARD zou worden, maar las laatst dat ze een producer (ben naam kwijt) in handen hebben genomen die ook platen van Pink Floyd gedaan heeft en dat het allemaal weer wat experimenteler wordt. Is dus ff afwachten Plaat van Teamsleep komt dit jaar hopelijk ook eens uit, want daar wacht ik ook al veel te lang op. |
around the fur...de eerste is ook erg goed, de derde leuk en de laatste kon me echt totaal niet boeien
|
Adrenaline.. White pony en around the fur zijn ook goed, maar vind deze toch beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, Around the Fur gestemd. Het album dat ik vroeger nog wel kon waarderen. |
Citaat:
|
adrenaline. white pony is ook goed maar ik heb over het algemeen geen zin om te intimate en emo te worden met chino.
|
Citaat:
|
ja dat gejank over zijn vrouw enzo, indirect maar toch
|
Citaat:
|
ha, adrenaline natuurlijk. veruit het beste. sowieso een van de weinige metal albums die ik ooit luister.
around the fur is nog wel geinig, maar white pony vind ik geen zak aan. deftones is wel ok. |
Citaat:
|
ik denk dat z'n vrouw ook redelijk wat afjankt over chino...hehe....
|
Citaat:
andere drie heb ik wel. |
white pony
|
Citaat:
around the fur...in een paar nummers is het echt duidelijk dat het over haar gaat |
Citaat:
|
adrenaline
|
Citaat:
|
Around The Fur
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |