![]() |
Vallen vrouwen op jongens met geld??
Na aanleiding van mijn ervaring, vermoed ik dat vrouwen/meisjes gaan voor mannen met veel geld. Bijna alle mannen die redelijk in de was zitten, hebben toch wel een knappe meid aan de haak geslagen. Als actueel voorbeeld noem ik het huwelijk van Donald Trump met een fotomodel. En die Donald is 24 jaar ouder en hij is echt geen lekker ding :confused: . En zo zijn er talloze andere voorbeelden te vinden! Dus mijn vraag aan vooral de dames is: kijken jullie bij een jongen vooral naar hoe die is of naar factoren zoals geld en macht????
|
Ligt eraan wat je wilt bereiken in het leven he. Als je wilt leven in luxe en met status en een beetje de hele dag bij de manicure en de kapper wilt zitten, dan moet je inderdaad iemand zoeken als Donald Trump. Hoef je alleen maar een beetje poeslief te doen en af en toe met je benen wijd (en misschien houdt ze wel echt van hem ;))
Als je gaat voor de normale dingen, dan kun je bij iedereen terecht komen lijkt me. Ik ga voor dat laatste. Ik hoef niet zo nodig elke dag een cadeau en drie ringen met robijnen. Ik wil liefde en aandacht, aantrekkingskracht en gewoonweg een maatje. Geld zorgt voor geen van die vier dingen. |
Die zullen er vast wel tussenzitten...
Andersom ook wel |
Geld is wel het laatste wat ik belangrijk vind, eigelijk:|.
|
Veel sociaal-psychologisch onderzoek wijst erop dat vrouwen idd gaan voor mannen met een hoge sociale status. In onze maatschappij betekent dat mannen met geld. Maar, dat verschilt natuurlijk per vrouw...
edit: hier moet natuurlijk wel bij gezegd worden dat ze niet letterlijk het bankrekeningsaldo als criterium nemen, maar je zou wel kunnen stellen dat succesvolle mannen bepaalde overeenkomsten vertonen die hen aantrekkelijk maakt voor vrouwen (naast het geld dan, natuurlijk) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, vooral thaise meisjes.
|
Vrouwen die voor mannen met veel geld gaan, vanwege het geld, zijn mijn inziens hoeren. Al doe ik daarmee misschien de echte hoeren te kort.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik denk dat normale vrouwen niet snel voor het geld alleen gaan, maar ook voor het uiterlijk en innerlijk van de man.. wel vinden vrouwen het denk ik mooi meegenomen.. Vrouwen die alleen voor het geld gaan hebben geen hartje en die ben je ook zo weer kwijt :) |
Citaat:
|
Vallen mannen op vrouwen met een mooi uiterlijk?
Sociaal-psychologisch onderzoek wijst ook uit dat mannen het uiterlijk van een vrouw belangrijker vinden dan andersom. Je hebt het zelf alleen maar over het uiterlijk van die vrouwen (knappe meid, model). De pot verwijt de ketel ;)? Ik zou zelf eerder vallen op een succesvolle of ambitieuze man, maar dat betekent niet dat ik op zijn zak wil teren. Het is niet alleen het geld dat deze mannen aantrekkelijk maakt, maar met name hun instelling. |
Ik denk dat ik (niet expres, maar toch) wel een minimum-eis stel. Ik hoef geen relatie met een dakloze.
Ik zal wel een jongen die iets wil bereiken, aantrekklelijker vinden dan een jongen die het allemaal niets kan schelen; niet omdat de eerste later meer kans heeft om rijk te worden, maar omdat ik vind dat je je best voor dingen hoort te doen. |
Citaat:
|
Tja, wat heet "geld hebben". Een goede baan als bijvoorbeeld adcovaat, of Donal Trump, nogal geen verschil :D
|
Ik vind het genant om een jongen alles voor me te laten betalen.
|
Denk maar niet dat je kansmaakt bij welke vrouw dan ook hoor, wij willen alleen miljonairs.
|
Ik kijk absoluut niet naar geld en macht
|
Natúúrlijk zijn er vrouwen die op mannen met veel geld vallen, lijkt me vreselijk logisch :| Maar dat zegt niet meteen dat vrouwen áltijd op mannen met geld vallen, of dat álle vrouwen op mannen met géld vallen.
Leer eens logisch denken :| |
Nee, maar ik kan dat nog niet echt zeggen he ;)
Ik val wel op jongens met een ietwat bekakte kleding of haarstijl, maar die hoeven niet perse rijk te zijn natuurlijk! |
die meiden noem je nou inhoudloos ;) nee, ik val er niet, mijn vriend heeft immers ook niet veel geld! :)
|
Niet alléén maar op geld. Maar als ik hoor dat hij van een uitkering leeft ben ik toch iets minder enthousiast dan wanneer ik hoor/zie dat hij 't wel voor elkaar heeft.
Ik zou me daardoor verder niet laten beïnvloeden, het maakt hem niet aantrekkelijker dan wel niet aantrekkelijker. |
geld is toch wel het laatste wat me interesseert.
|
Nee..
Ik val eerder op mannen 'zonder' geld geloof ik :) |
Citaat:
|
Ik let er heus wel op, maar het is niet het eerste waar ik aan denk, zeker niet! En ze vallen niet op die mannen, maar op het geld.
|
Sommigen willen het blijkbaar niet toegeven, maar geld IS belangrijk. Hoe je het keert of draait, je hebt geld nodig om te leven. Alles kost geld. En uiteraard speelt dit een rol. Als ik een jongen tegenkom die ik erg graag mag en die als het ware mijn 'wederhelft' blijkt te zijn maar die financieel erg vaak blut is en niet veel geld op zak heeft dan knap ik daar zeker op af.
Kijk, ik wil nu geen rijkerd en ik wil ook niet elke week een duur cadeau, maar ik denk dat velen, zeer velen een relatie aangaan met iemand omwille van het geld. Mijn wens voor dit jaar was trouwens dat ik hoopte geen financiele tekorten te hebben (= niet afhankelijk zijn van mijn ouders). Als je nog thuis woont bij je ouders dan denk je niet vaak aan geld maar eens ja er alleen voor staat en een eigen huis moet betalen en eten en zoveel meer, dan zal je inzien dat geld levensnoodzakelijk is. En dan droom je soms wel van een knappe rijkerd. |
Ik kan die Pierre dus echt niet serieus nemen.. Altijd de meeste wazige onderwerpen enzo... Is dit écht allemaal serieus bedoelt ? Zoja.. Get a life :confused:
|
in die wereld van donald trump vallen de meisjes alleen voor het geld.. maar gwoon in het leven valt dit heus wel mee! en zoals hierboven GET A LIFE!!
|
Het gaat niet sec om het geld, maar ik ben van mening dat geld wel helpt. Het stelt je instaat om je daar geen zorgen over te maken en leuke dingen te doen (uit eten, uitgaan, vakantie, noem maar op). Bovendien helpt het bij het opbouwen van een toekomst, denk bijvoorbeeld aan samenwonen dat behoorlijk prijzig is. Of voor de iets oudere jongeren: kinderen.
|
Citaat:
Je hebt geld nodig om te leven ja, maar niet zíjn geld... |
Ja duh, natuurlijk heb je geld nodig in deze maatschappij. :rolleyes:
En ik ga ook niet trouwen ofzo met een vrouw die helemaal niets wilt doen, ik ga gewoon voor het eerlijk verdelen. :p Dat 'onderzoek' houdt er denk ik geen rekening mee dat sommige mensen niet denken 'HA lekker niets doen want hij/zij is rijk' maar dat ze denken dat ZIJ straks niet alles moeten doen om niet onder een brug je huwelijksnacht door te brengen. :p En uhm worm, jezus zegt dit is echt belachelijk, het ene gare topic na het andere. En altijd komt het woord geld en vrouw/meid er in voor. baka-san :o |
Citaat:
Toch blijf ik hem grappig vinden.. Maar Pier, je kan hier ook vertellen wat je mist.. Een leuke meid?! Ga toch eens lekker uit enz?! En die ene Thaise vriendin hoeft niet de enigste te zijn hoor, zeker in een multicultureel land als Nederland is er genoeg kleur en keus, en de meeste van deze mensen hier praten gewoon Nederlands en vragen je niet om geld, maar om liefde.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe ik vind hem ook wel grappig, maar aan de andere kant heb ik wel medelijden met hem. :(
:p |
Ik weet ook niet of geld echt helpt. Het is volgens mij meer zo dat vrouwen (en iedereen eigenlijk) op interessante mensen vallen; iemand die iets te vertellen heeft.
Hoeveel vrouwen vallen er niet op kunstenaars of muzikanten die toch echt niet allemaal rijk zijn. Het is volgens mij vooral aantrekkelijk als iemand een passie ergens voor heeft. |
als dat zo is, dan ben ik de eerste 2 jaar echt kansloos :D
|
Citaat:
|
ik val op de jongen... niet op het geld... tuurlijk, als diegene geld heeft is dat mooi, maar het moet echt niet hoor...
ik zie geen verschil tussen een jongen die geen geld heeft en een jongen die een bankrekening heeft waar je u tegen zegt... |
Citaat:
Het is ook een kwestie van instelling. Iemand die de rest van zijn leven in de bijstand wil zitten, kan optiefen. Als degene (evt met hulp) in zijn levensonderhoud kan voorzien, zie ik geen probleem. In het geval van van regenworm is hij natuurlijk de grote rijke westerling met veel poen. Maak je geen zorgen regenworm. :) Mijn oma in Kaapverdie denkt ook dat wij een hele grote geldboom in de tuin hebben staan. |
Ik val niet op geld.
|
Mannen met macht trekken aan, da's een bekend feit. Misschien nu nog niet zo, maar als jullie straks 40 zijn en nog ouwe vrijsters dan trekken kerels met geld ineens wel enorm.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
natuurlijk letten vrouwen op status (dat is niet precies hetzelfde als geld) en ambitie, twee dingen die de meeste mannen met geld wel hebben. Mannen letten andersom ook op uiterlijk en instelling, en da's logisch. Dat wil niet zeggen dat een arme sloeber kansloos is, maar iemand met een eigen zaak of een erg goede baan trekt nou eenmaal meer (want zekerheid en waarschijnlijk heeft de man een duidelijke passie) dan een arme zwerver die de laatste druppels bier uit weggegooide flesjes bij de aldi drinkt.
|
dit is echt de iedeale topic om weer offtopic te gaan chatten, maar ik heb net een waarschuwing op zak dus hou me maar in :o
Ontopic: er bestaan vrouwen die op geld vallen en er bestaan mannen die alleen maar op super geile vrouwen vallen. ik denk toch wel dat de meerderheid daar niet toe behoort. Wel is het iets natuurlijks dat vrouwen graag sex willen met een man die hun goede(gezonde kinderen geeft) maar graag willen samen wonen met een man die hun goed verzorgt, dat heeft niets met de maatschapij te maken, maar met het feit dat elk dier op deze wereld er alles aan zal doen(of bijna alles) om te overleven. en pier, als je bent uitgekeken op die hentai van vorige keer moet je maar een schreeuw geven, dan posten we wel wat nieuwe ;) |
Citaat:
Als je allebei een aardig centje verdient dan is dit prima. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |