![]() |
dood of te ver of wip
Welke bands die je graag eens live zou willen zien zijn dood, uit elkaar, te ver weg en/of te duur of anderwijs niet bereikbaar ?
& Welke ga je in de nabije toekomst nog zien. crowbar - binnenkort death cab for cutie - te ver weg taking back sunday - geen kaartje kunnen krijgen pantera - Citaat:
Weer een slap topic waar niemand aandacht aan besteed en loze dromen post, dus doe je best en maak me trots. |
The Beatles, duhh:o
En Death Cab For Cutie En Godspeed You! Black Emperor |
the smashing pumpkins, give up the ghost
|
wip ? :D
the beatles smashing pumpkins joy division jimi hendrix the doors |
Citaat:
en een toevoeging, The bloodhound gang, The streets, als die klereleiers het voor elkaar krijgen ooit eens nuchter op te treden. |
Citaat:
En Led Zeppelin, The Velvet Underground En At The Drive-In :o |
Citaat:
|
ramones
pantera |
Crowbar heeft pas getourd (was teringvet :D) en Pantera is uit elkaar.
Maar zelf wil ik Led Zeppelin, Frank Zappa en John Coltrane graag nog een keer zien |
Citaat:
Ramones Weezer mag wel eens komen Social Distortion.. |
autechre komt naar nl <#
|
Doe mij maar alle artiesten uit the sixties, dat zijn pas helden!
|
The Doors, Jimi Hendrix, Pink Floyd, The Beatles.
|
ahja pink floyd ook natuurlijk
nirvana |
velvet underground en den beatles
en nine inch nails wil ik eindelijk eens zien en ook death cab |
Alice in Chains en Soundgarden
|
Ik moet natuurlijk The Who even noemen.
En dan natuurlijk wel de versie uit 1969, niet de ouwelullen variant. verder: The Clash The Specials The Smiths Spinal Tap |
Black Sabbath en Frank Zappa.
En in mindere mate Led Zeppelin en Ramones. |
Citaat:
|
Citaat:
|
House of Pain
Guns n' Roses Chokehold Joe Satriani |
Ramones
Mr.Review Wolfe Tones The Clash Stray Cats (vorige keer; uitverkocht lang voor ik de kans had een kaartje te versieren :() |
atom and his package
dcfc nirvana |
Beatles natuurlijk :)
The Who Led Zeppelin Jeff Buckley |
Citaat:
komen rond maart april richting europa geloof ik... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Johnny Cash want ik ben tegenwoordig countryverantwoord.
Joy Division vanwege het dansje Siouxsie and the Banshees moeten nog een keer reuniëren (?) Christian Death met mijn oogappeltje Rozzie maar het liefst Guns n' Roses :( |
give up the ghost had ik nog wel heel vaak kunnen zien
en nasum :( |
jeff buckley
the velvet underground the smiths the doors pink floyd en radiohead, die ben ik al té vaak misgelopen :| |
The Elliott Smith band
Jeff buckley Smashing Pumpkins Refused |
Death zou ik ook nog wel eens willen aanschouwen.
|
Led Zeppelin
Metallica met Cliff Burton Iced Earth met Matt Barlow Pantera Emperor At The Gates Gardenian |
Citaat:
|
Citaat:
Pink Floyd |
Nirvana natuurlijk
Smashing Pumpkins Channel Zero .calibre zoiets denk ik. |
Verdomd, vergat ik Elliott Smith even.
|
Citaat:
|
Coltrane/Davis + jazzhelden, Metallica met Burton ja waarom niet.
|
Joy Devision, The Doors, Nirvana.
|
smashin pumkins
the cure jeff buckley Nin |
Dood:
The Suicide File Kid Dynamite Gorilla Biscuits Minor Threat Refused Unbroken edit: Dag Nasty RKL Floorpunch, Time Flies, Mouthpiece, Judge, Turning Point, Chain Of Strength, Bold, Ten Yard Fight, Mainstrike, Carry On, Insted, Hands Tied etc. etc. Nirvana The Ramones The Clash Sex Pistols, gewoon om te kunnen zeggen dat je 't gezien hebt ;) Nog levend, maar nog nooit gezien: Bane With Honor Dead Hearts Bars Every Time I Die Ramallah Spoedig: Modern Life Is War Only Crime Mainstrike reunie! :) Hoppa! |
ATDI [overigens, het intervieuw met omar r. in de Oor van deze maand geeft helaas erg weinig hoop voor een evt reunie van de band. ]
Refused The Suicide File Give Up The Ghost had ik vaker willen zien. |
atdi
dcfc the clash jeff buckley @topicstarter : tbs staat nog niet uitverkocht op de melkwegsite dus volgens mij kan je nog wel gewoon kaartjes halen? :confused: |
Citaat:
|
At The Drive-In
Elliott Smith The Beatles Verder niets eigenlijk. |
Citaat:
ik otto von schirach zien maar misschien lukt dat dit jaar en joy division bauhaus the smiths beatles arab on radar :( |
Frank Zappa, the Soft Machine
|
nasum idd en minor threat
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |