![]() |
Verleidsters inhuren
Goed, ik wil hier toch even jullie mening over horen.
Ik keek vanmorgen even naar Ricki Lake. Nou weet ik niet helemaal precies hoe het zat, maar het kwam min of meer hier op neer: Een vrouw wist niet zeker of haar vriend wel te vertrouwen was en ze dacht dat hij vreemdging. Toen heeft ze een 'verleidster' in gehuurd, dit was dus ook echt het beroep van deze mevrouw, om te kijken of haar vriend met de verleidster mee zou gaan of iets met haar zou afspreken en ze hem daarop kon betrappen. Ik zat er vol ongeloof naar te kijken. Wat bezielt je als je een verleidster gaat inhuren om te kijken of je vriend wel te vertrouwen is?! En wat voor soort mensen hebben nou zulk soort werk... Anyway, ik wil jullie mening er wel over horen. Over alles. Wat vind je van het feit dat er zulke beroepsverleidsters bestaan? Zou je zulk werk willen doen? Zou je ooit iemand inhuren? Etc etc.. |
Ik vind het echt dom om zo iemand in te huren maar ik vind het beroep wel vet.
|
ik zou nooit iemand inhuren, als dat je beroep is en je bent er goed in..jezus dan wil je gewoon bijna dat je vriend vreemdgaat! ik vind het zielig dat je op zo'n manier erachter probeert te komen of je vriend vreemdgaat of niet. dan vertrouw je je vriend niet en waarom is iemand je vriend als je diegene niet vertrouwd.
ik vind het echt idioot. |
Ik zou absoluut dat werk niet willen doen!! een vent van een ander versieren/verleiden omdat zij hem niet vertrouwd euh... nee!! Ik zou het ook nooit doen! Gelukkig vetrouw ik mijn vent!!
ik vind het eigenlijk best wel gek! als je hem niet kan vertrouwen ben je toch ook niet gelukkig? wat is jouw mening eigenlijk?? kus |
One Bad Trip <3.
En verder; leve het vertrouwen in je relatie (y). |
Mijn mening?
Nou.. ik zou sowieso nooit iemand inhuren. Om 2 redenen eigenlijk: Ik vind het gewoon dom om iemand, wie dan ook, in te huren om deze reden èn omdat ik denk dat je dan de kans alleen maar vergroot dat je teleurgesteld wordt. Zo'n verleidster is niet voor niets een verleidster.. als je vriend nou al niet het betrouwbare type is, dan is bij een verleidster de kans dat-ie de fout in gaat nog groter. Die laatste reden vind ik wel minder belangrijk dan de eerste, maar ik vind wel dat mensen daar snel overheen kijken. Edit: Ik zou het werk ook niet willen doen. Betaald worden om iemands vriend te verleiden... dan word ik liever hoer. Word ik ook betaald maar krijg ik nog seks ook ;) Nee grapje, maar het zou iig niet mijn soort werk zijn. :) |
wauw eindelijk heb ik mijn droombaan gevonden
wat geniaal :eek: om te doen |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Als je een verleidster moet gaan inhuren om je partner te controleren, is je relatie wel heel diep gezonken. |
Als je je partner zo erg wantrouwt dat je dát gaat doen, kun je het toch ook gewoon metéén uitmaken? De relatie gaat dan namelijk toch nooit meer werken...
|
Citaat:
Laten we hopen dat dit zo lang mogelijk wegblijft hier uit nederland, al neem ik aan dat hier ook wel figuren rondlopen die best zoiets zouden durven doen. Als je zoiets doet, kan je net zo goed de relatie meteen stopzetten, ook al zou de ander niet in gaan op de verleiding, dan zit het gewoon niet goed. |
maar je bent wel op tv geweest
|
Citaat:
|
Tja, je bent dan natuurlijk wel ernstig de kat op het spek aan het binden.
Onder normale omstandigheden kan iemand best trouw zijn, maar een professionele verleidster kan een man in sommige momenten best weerloos tegen zijn. Nu wil ik het niet goedpraten, maar de omstandigheden zijn ongelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Hiermee wil ik niet zeggen dat het niet achterlijk is om zo iemand in te huren dat is het wel, maar vind het nogal naief om te zeggen dat het niet mogelijk is dat je vriend/vriendin niet 100 % vertrouwt en het toch je vriendin kan zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kansloos :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een soort Temptation Island...
Tsja. Ik vind het grote onzin. Alleen al het feit dat je ze inhuurt, wil al zeggen dat je relatie niks waard is (ook al gaat hij niet vreemd met ze). Vertrouwen is voor mij namelijk 1 van de belangrijkste dingen in een relatie. |
Citaat:
|
ghehe :cool: ik word later verleidster
|
(n) , ben benieuwd of die man ooit hoort dat hij zo genaait word. Ee nbeetje vertrouwen is ook niet gek
|
als je zo iemand inhuurt ben je gewoon frigide volgens mij.
|
het beroep lijkt me wel gaaf (alleen een beetje lastig als je een vriend hebt :p)
ik zou nooit zo iemand inhuren, geeft idd blijk van weinig vertouwen in hem. en waar is de relatie dan op gebaseerd? |
Citaat:
|
dus ik mag niet meer werken??? shit :eek:
|
Tsja, zo'n verleidster inhuren is nog net iets triester dan kijken naar Ricki Lake.
|
Dit is weer iets onbegrijpelijks, waarom zou je dat willen doen? :s
|
Citaat:
I know, I know.. maar dit trok m'n aandacht toch wel even. |
Nee natuurlijk niet, maar ik vind het wel echt vreemdgaan, ook al is het dan een verleidster.
|
Citaat:
Ik zou het een hele trieste actie vinden als je iemand gaat inhuren om je vriend te 'testen'. Zelf zou ik dit ook nooit gaan doen, lijkt me een heel leuk beroep, relaties van anderen kapot maken :s Dat ze bestaan vind ik dus ook (n) |
Citaat:
Mja, volgens mij is de helft van niet vreemdgaan het vermijden van de situatie waarin het kan gebeuren. Daarom vind ik met dingen als Temptation Island ook dat je de ander bijna een vrijkaartje geeft. Ik bedoel, wie gaat zijn vriend nou tussen een hele zooi lekkere wijven zetten die hem gaan proberen te verleiden. Hoe kun je ooit denken dat dát goed zal zijn voor je relatie? |
Heb er een stukje van gezien, en ik vind 't ook niet ok, maar ergens heb ik toch een beetje begrip.
Voor degenen die het niet gezien hebben: De vrouwen die het in dit geval deden zagen er niet echt aantrekkelijk uit vind ik zelf. De ene vrouw was dik (zo'n big momma) en die andere vrouw was in 't gezicht niet echt knap. Ik snap best dat ze daardoor onzeker zijn en bang zijn dat hun vent vreemdgaat omdat er natuurlijk veel mooiere vrouwen rondlopen, zeg maar. :) Ik wil 't niet goedpraten, de relatie is dan immers al niet goed, maar ik snap de beweegredenen wel. |
Citaat:
Maar dat wil nog niet zeggen dat 'verleidster' zijn een gaaf beroep is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |