![]() |
Topic: Wat ga jij kopen voor valentijnsdag???
hey mensen!!
Ik heb een vraagje voor jullie! Wat ga jij kopen voor valentijnsdag voor je vriend of vriendin of voor andere mensen in je omgeving? Ik wil namelijk iets kopen voor mijn vriend maar weet niet wat! Hij is vierentwintig en we hebben ruim een jaar!! Hij heeft al heel veel gehad!! Ik vind iets voor valentijnsdag kopen best moeilijk!! Het moet namelijk iets kleins en grappig zijn wat een betekenis heeft. Het liefst geen dingen die met valentijnsdag te maken hebben zoals hartjes en rood en roze! Het is maar valentijnsdag dus hoeft het voor mij niet zo duur te zijn!! desnoods een prulletje van de expo ofzo!! Mijn vraag is dus aan jullie: hebben jullie ideeen of wat gaan jullie kopen? misschien heb ik en/of andere mensen er iets aan!! reageer ff!!! kus mij |
zou ik dan iets moeten kopen voor valentijnsdag? ik weet niet eens of ik het echt ga vieren...mijn vriend en ik doen niet echt aan kadootjes e.d. samenzijn is voor ons genoeg.
|
Ik ga sowieso een kaartje sturen, en ik wil eigenlijk ook iets leuks doen/kopen. Ik heb alleen geen idee wat, omdat het zo moeilijk is om met iets origineels te komen, en niet met zo'n standaard afgezaagd iets.
|
Ik ga veel krijgen, maar 't enige dat ik ga kopen is bier. (y)
|
Niets (y)
|
Citaat:
@ Missy J: Je hebt twee topics met hetzelfde onderwerp geopend :nono: |
met een verschillende tekst die op hetzelfde neerkomt :confused:
|
Citaat:
|
Ik geef hem dingen waarvoor hij het niet moet wagen me te betalen :cool:
|
Citaat:
|
Ik moest die nieuwste openen van alicia silverstone - forumbaas want dan werd het wat algemener!! niet mijn schuld
|
Citaat:
ot: ik doe er niet aan. Op wat voor dag valt t eigenlijk? Als het in het weekend is zijn we sowieso wel bij elkaar en een bioscoopje pakken is dan een kleine moeite. Of een strandwandeling... Hm nouja ik doe er dus eigenlijk wèl aan, maar ik ga geen cadeautje kopen. De meeste 'Valentijnscadeautjes' zijn trouwens afschuwlijk. |
dat duurt nog 3 weken ofzo
waar maak je nu al druk om? de intensie van iemand een cadeautje geven is volgens mij nog altijd dat jij zelf bedenkt wat hij leuk vind en zo moeite doet om iets leuks voor hem te doen!! |
Niets. Ha.
|
Ik heb geen relatie, ga dus niets voor mijn vriendin kopen aangezien dat onmogelijk is :)
En mocht ik een relatie hebben, dan zijn cadeautjes die op onverwachte momenten komen veel en veel leuker dan degene die op verplichte data gegeven worden :o |
Citaat:
|
Ik moet eerst aan een vriend zien te komen voordat ik iets ga kopen..alhoewel...ook al had ik een vriend dan ga ik ook niks kopen. Dat is naar mijn mening niet echt de bedoeling van valentijsdag. Ik zou er eerder een leuk-samen-zijn-dagje van maken...
|
Ik hoop dat ik wat krijg:).
|
Ik vertel lekker niks aangezien me vriend hier ook op het forum zit :p
Maar moet je perse op valentijnsdag wat geven? Het is toch een vele mooiere verrassing als je iets krijgt van je vriend/vriendin als je het helemaal niet verwacht? Valentijnsdag is zo vreselijk cliche eigenlijk... Maar ik moet toegeven, dat al die leuke dingen die nu in de winkels liggen het wel aantrekkelijk maken om iets te kopen :o |
ja Valentijn is moeilijk... 'k Wil niet zo'n hartjes-gedoe-geschenk vinden. Gewoon iets leuks. 'k Ga hem zeker een kaartje geven, als ik hem tenminste al ga zien die dag... :)
|
als ik een relatie zou hebben: de Kama Sutra
(ga dat nu voor een vriendin van me kopen :P) |
Citaat:
|
Ik denk niet dat wij het vieren omdat we een week erna al een jaar samen zijn en dat vind ik leuker om te vieren :)
|
Een coole Expo-badeend ofzo :D
|
Niets.
Ik doe niet mee met dat hypocriete spelletje. Het is alleen maar bedoelt om voor de winkeliers iets bij te verdienen. Ik kan me liefde ook wel op een andere dag laten blijken of meerdere dagen achter elkaar want je hebt dagen genoeg in één jaar en dan is het ook nog spontaner. gelukkig denkt mijn vriendin er het zelfde over. (y) |
Citaat:
|
ik ben helemaal tegen
|
Ik weet het nog niet.. maar grappig is wel dat de dag/het weekend dat we het gaan vieren, we het ook drie maanden hebben. Dus eigenlijk moet het wel nét iets bijzonders zijn. Was ik nu maar origineel ;)
|
Citaat:
|
niets, ik vind het zo afgezaagd en mijn vriend is nou ook niet bepaald het type dat weet dat het die dag valentijn is!
|
Citaat:
|
bewijs je je vriend(in) je liefde door iets voor haar/hem te kopen of door tijd (meer dan normaal) te besteden aan haar/hem. Ikzelf vind dat je met dat laatste meer blijk geeft van je liefde. Ik zelf heb al talloze gedichten en zelfs een site gemaakt voor haar met valentijnsdag... tot mijn spijt, hebben we deze dag alleen nooit samen kunnen vieren nog :(.
|
Citaat:
tevens wil ik TS refereren naar het grote cadeau-topic waarin ideeën voor cadeau's staan vermeld. |
Een bus cyanide.
|
ik wil niet eens kado's voor mn verjaardag, laat staan voor valentijnsdag. :p ik was ook niet van plan om er 1 te gaan kopen voor mn chick, ik denk eerlijk gezegd dat ie eerder boos erom word dan dat ie er blij mee is. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij krijgt een kaartje, omdat ik hem die dag niet kan zien, want ik ben van 8.30u tot 22.30u thuis weg (i.v.m. tentamens).
|
Ik snap niet wat iedereen hier zo zeurt over valentijnsdag. 'Je houdt toch het hele jaar van elkaar, blabla, wij hebben zo'n dag niet nodig.' Natuurlijk is zo'n dag niet nodig, maar ik vind het best een leuk idee.
Niet in de rozerodehartjesvorm, maar ik ga wel iets kleins leuks kopen/doen denk ik. Eerst nog verzinnen wat, though. |
Weet ik veel, ik vind het juist wel tof om iets kleins te doen. Ik denk dat ik niets koop maar iets leuks ga doen ofzo.
Als ik niet moet werken. |
Overigens is Valentijnsdag natuurlijk altijd al de feestdag van Sint Valentijn, maar het idee om elkaar dan kaartjes te sturen is ooit bedacht door... Hallmark :P
|
ik geef m wel iets, maar dat is eigenlijk niet voor valentijnsdag. Ik geef t m al wat eerder.
en ik zeg niet wat want ik heb m heerlijk nieuwsgierig zitten maken en als hij dit nou toevallig leest dan weet ie meteen wat t is :p |
Ik houd het simpel.
Een leuke fotolijst met een foto van mezelf erin. In Maart is hij jarig dus dan moet ik nog een kado kopen (zucht). |
Citaat:
(of gewoon de rest van nederland laten ploeteren en zenuwen) |
niks (y)
|
Niets natuurlijk. :)
Valentijnsdag, daartoe ga ik mezelf niet verlagen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij is eigenlijk narcist, zie je? |
Citaat:
|