![]() |
graatjes in myn graatarme lekkerbekje!
wtf! ik denk .. ik ga lekker een lekkerbekje bakken.. graatloos.. staat achterop de verpakking.. zit ik te eten.. stik ik bekant in zo'n dikke graat van hier tot tokyo!!
hehe.. sry mensen.. verveel.me.. maar betekent niet dat het verzonnen is.. owjaa... this is a true story... oehhh.. |
Er moet een vraag aan een topic vast zitten :P Maar we kunnen doen alsof de vraag is 'Heb jij wel eens een graat gevonden in graatloze vis?'
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad. Ik heb zelfs liever vis mét graten, dan kun je tenminste zeker weten dat ze er in zitten. Bij graatloze/graatarme vis weet je het maar nooit. |
ik heb het nooit zo met graten... de fabriek moet ze voortaan maar eens echt ontleden
|
Bij vis heb je altijd de kans dat er een graatje inzit... ook als er staat graatloos.
Dat weet je... dus kan je er rekening mee houden. Dat doe ik in ieder geval, ben dan ook nog nooit bijna gestikt in een graatje ;) |
Gister heb ik het zelf ook in m'n lekkerbekje gevonden.
|
Volgens mij staat er ook altijd wel op de verpakking dat er nog wel een graat in kan zitten. Iets met "Met de grootst mogelijke zorg ..."
|
Altijd voorzichtig eten, die vis-dingen.
|
Pitloos en graatloos is het volgens mij nooit, daar vertrouw ik iig niet op...
|
Citaat:
|
als je goed de verpakking leest staat er waarscheinlijk ook dat "ondanks uiterst goede controle is hettoch mogelijk dat er nog wat is blijven zitten" :o of in die trant
|
Die kans is er altijd.. Vervelend, maar niets aan te doen.
|
Ik eet geen vis, maar ik vind wel vaak pitten in de pitloze mandarijnen. (n)
|
tja .. maar op mijn verpakking stond ècht alleen graatarm.. had er een van super de boer.. huismerk.. :D :p enneh.. pitloze mandarijnen? heb ik nog nooit gezien op een pak.
|
Citaat:
|
Citaat:
Precies, en dan nog gaan zeiken ook (n) |
Citaat:
Ik heb er niet echt last van (maar ik eet dan ook niet zo vaak vis, en die ene keer dat ik het eet, kan graat me ook niet zo heel veel schelen :o).. En ook nooit een pitje gevonden bij de pitloze druiven. (y) |
ik heb ook nog nooit gezegd dat het mij wel wat boeit.. :p zei ik int begin al... kverveelde me gewoon.. en dat kwam ineens in me op!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |