![]() |
Kan iemand me even helpen met mijn uitnodiginkje?
ik geef eind februari voor de 3de keer groot feest, rond de 60 á 70 man in huis en ik ben een uitnodiginkje aan het maken alleen ik blijf op deze steken en ben niet zo goed in photsjoepen.. Misschien kan iemand me ermee helpen? Er staat nou; ik geef feest, drank, eten en vrouwen! en daar moet nog iets bij in dezelfde lay-out/lettertype: mannen komen vanzelf ;) , of iets in die trend, als iemand iets beters weet?! :confused:
http://www.uitnodiging.nl/cards/alles/feest3.jpg Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, zou jullie dankbaar, zijn en een pilsje staat dan voor je koud :D |
Hmm ik vind de tekst niet zo eh pakkend.
"Ik geef feest" alsof je niet normaal ned. kan en "Drank, eten, en vrouwen" ten eerste zonder 2e komma, en geef je dat ook? |
je moet et doen als:
FEEST !!! CHICKS,ZUIPEN,VOEDSEL en natuurlijk,stoere ventjes!! |
Citaat:
http://www.uitnodiging.nl/cards/send...rt=feestje.jpg http://www.uitnodiging.nl/cards/send...t=feestje5.jpg ik wil dus een overlopend effect op die kaartjes doen, daarbij een tekst als: 3de jaar feest, thuis; groot, groter, grootst..! 3 maal is feestrecht ... ergens in het groot over de drie plaatjes heen.. Misschien kan je me daarmee helpen, voor de rest gaat het niet zo om de inhoud of spelling, het gaat meer om de tekst die ik eronder zal zetten als waar ik precies woon, etc.. |
Citaat:
|
FEEST?!
toch niet weer met veel alcohol,vreten en lekkere wijven? ...Niet? Oh nu ook met toffe kerels. |
ik las: geef me feest, drank en vrouwen.
dat is leuker eigenlijk. |
en noou nog met een leuke uitnodiging erbij!?
weet iemand iets leuks?! :) |
misschien, als ik vanavond thuis ben, wil ik er wel wat aan doen.
welke tekst wil je er nou definitief op? en wat word de size? (pix x pix) |
Als je een a4 pagina heb wil ik deze ruimte zeg maar nog van het blad hebben, zou het maar ff met enter doen :p , ben niet zo goed in die px gevallen :o :
That`s all.. Voor de rest moet dit er zeker bij: 3de jaar feest, thuis; groot, groter, grootst..! 3 maal is feestrecht ...!! - Voor de rest als het zou kunnen zoiets erbij, een pakkende tekst.. Mag ook iets anders zijn: FEEST !!! CHICKS,ZUIPEN,VOEDSEL en natuurlijk,stoere ventjes!! Het is het 3de jaar dus extra groot feest :D ... Nou als je niet te ver weg woont dan kom je maar langs emo ;)... Hoop dat je kan helpen, want de tijd begint te dringen, moet natuurlijk ook nog iedereen zo`n flyer, folder geven, en dat kan ook niet een week van te voren :) |
Ik zou er op zetten WAAR het feest (en bier, vrouwen etc.) zijn...
Doe eens gek, zet je adres online! |
sorry
had er vanavond geen tijd meer voor. ik probeer het morgen en wat voor soort feest word het? metal? hardstyle? wat voor soort muziek word er gedraait... dan weet ik ook de sfeer :) |
Citaat:
Citaat:
|
ik was er mee begonnen, werd leuk, maar state_of_mind heeft gelijk, er moet wel een referentie bij. van wie is het feest? en waar is het feest? moet er een route beschrijving bij?
dus word het een flyer, wat ik dacht dat het zou moeten worden, of word het echt een "kom jij ook op mijn feestje?" uitnodiging. PM me iig het adres, als je dat wilt! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |