![]() |
Spendin' tha G's!
Stel, je bent plotseling in 't bezit van miljoen euro, je hebt een harcore lied gemaakt in een minuut, een nieuw medicijn uitgevonden, een aandeel gekocht, whatever.
Zou je dan alle Dolce & Gabbana winkels in Rome leegkopen of zou je trouw blijven aan die kleine, betaalbare particuliere winkel in Tuitjenhorn? Ik zelf zou natuurlijk wel wat meer All Stars en andere schoenen kopen maar ook spullen blijven kopen in m'n hedendaagse favo winkels. |
ik zou een huis en een auto kopen.
En ik zal waarschijnlijk ook wel soms wat duurdere kleding kopen. die ik nu niet kan betalen. |
Ik zou een appartementje in Antwerpen kopen. Veel camera's kopen. Mooie auto. Oh en een klein huisje in Italie zou ik ook wel leuk vinden. verder zou ik denk echt TE veel kleding en schoenen kopen. Verder zou ik ook meer uitgaan denk ik. Ik zou gewoon te veel willen. (y)
|
Ik zou een leuk huis kopen in Noorwegen ofzo en het geweldig inrichten. En verder alles kopen wat ik nog wil hebben en dat is VEEL. Van dvd's & cd's tot boeken tot eyeliners tot geweldige stereo's & boxen tot weet ik veel. En een paard voor mijzelf.
|
En een appartement in Londen als dat nog kan.
|
Als ik ooit aan een miljoen bezig, dan koop ik meteen een huis en een auto. Daarna vlieg ik naar Milaan om me daar suf te shoppen.
|
Woonbootje in Amsterdam.
Olieverf, doeken, Warhammer, ongein. En ik zou wel meer gaan drinken, denk ik. |
appartementje in rotterdam
en http://sunglasses.go-optic.com/sungl...s/AUSTK041.jpg en schoenen. owja en een jaarkaart om met de trein naar amsterdam te gaan. :p |
Oja, ik zou ook villa's kopen in Californie, Frankrijk en New York. :o
|
Ik zou een paard kopen en een klein huis ergens net buiten Londen. Van de rest zou ik ergens anders onroerend goed kopen en dat verhuren.
een miljoen.. (y) |
Huisje in Italiaaa :eek: (y)
|
Ik zou naar de stad gaan, een leica camera van 14000 euro aanschaffen, het leren jasje van 2500 euro en nog wat van dat soort dingen. En veel armani kleding. Verder nog een filmprojector, een Barco cine 9 van zo'n 10000 euro will do. En een mooie nieuwe auto, absurd dure stereo, eigen huis, appartement in Parijs, dat soort dingen. Ik heb sowieso wel een snobistische smaak dus het geld zal wel snel op zijn ;)
|
ik ga dan een huis kopen, waar weet ik nog niet. en ik zou wel naar dezelfde winkels blijven gaan maar ook naar de wat duurdere die ik nu niet kan betalen.
|
Huis in New York, Huis in Bali, Huis in Amsterdam & Rotterdam en dan een tijd tussen die plaatsen heen en weer reizen om te gaan surfen & skateboarden (Y)..
De rest op de bank vast zetten en rente sparen voor later.. |
zoveel kun je tegenwoordig ook niet meer doen van 1 miljoen.
|
een miljoen vind ik wel weinig, maar ik koop een leuk grachtenpandje in utrecht/amsterdam
en dan is t geld alweer ver op. anders zou ik niet exreem veel uitgeven, auto zeker en kleren |
Citaat:
|
ik zou naar de shop gaan om het te vieren dat ik zoveel geld had en de rest op de bank zetten voor als ik in de scheit kom ofzo
|
een dropje.
|
Citaat:
|
Ik zou ook een huisje kopen en de rest storten op giro 555 :)
|
een miljoen vind ik net te weinig om ineens alles te kopen maar als je persé wil dat ik het uitgeef ;) :
Normaal ruim huisje Hummer alle nike air- en delta forces in alle kleuren de burberry nikes :cool: alle kleuren old skool all stars met omslagrand flink wat petten mutsen beanies etc. zonnebrillen Design merk kleding ^geen kleding freak hoor :rolleyes: ^ |
huisje in Amsterdam centrum, veel exclusieve kleding en een aantal leren laarzen, een motor en een heel groot bed en verder nog leuke meubels enzo.
Dat was het wel. |
een herenhuis in amsterdam, maar daar is een miljoen nog te weinig voor denk ik en een auto en de rest zou ik uitgeven aan allemaal leuke dingen zoals vakanties kleding schoenen enzo.
|
hebbe hebbe hebbe
|
meestal verdien je geld door aandelen te verkopen he, niet kopen
|
een hoop broeken en schoenen inslaan en de rest sparen
|
huisje in val thorens
10.000 nog wat op lopende rekening zetten verder op de bank zetten en rentenieren... nog wel jaarlijks aan een goed doel doneren of zelf iets organiseren daarvoor |
Ik zou me echt de dikste honda VTR_SP1 kopen die ik kon vinden(y)
http://static.marktplaats.nl/fotos/m...onda/80724.jpg RC51 V-Twin powahhh http://static.marktplaats.nl/fotos/m...da/3/81422.jpg verder een leuk appartementje, en shizzle, en de rest sparen, ik weet nl. hoe snel geld op gaat. |
sowieso eerst langs de coffeeshop dan. (y)
verder, nieuwe basgitaar, dikke versterker dr bij, wat chille kleding, een bmx, een appartementje (huur ofzeau.) oid. een deel schenken aan 'n goed doel, en wat achter de hand houden. (y) |
oja idd een groot deel aan een goed doel schenken.
iig iets waar dieren iets aan hebben ofzo. |
Citaat:
|
metal, gast. eigenlijk ben jij zo fout.
|
?
|
ik zou een paar houten palen kopen, een groot stuk hekwerk, een krokodil
en schapen :evil: |
Mensen, een miljoen euro is niet zo heel veel hoor.
|
Citaat:
Citaat:
|
Huis in Florida en nog wat cd´s. :o
|
ik zou denk ik een kindsoldaat als personal assistent(lees: jointdraaier) inhuren(y) doe ik tenminste ook nog iets nuttigs met mn geld:D
|
O ja, en een gave gitaar.
|
Ik zou een huis(je) en een auto kopen. En ik zou zelf mijn studie gaan betalen (ipv mijn ouders). En ik zou eens even flink gaan shoppen
|
|
ik zou niet al mn geld uitgeven aan kleding, zou wel een paar laarzen met gespen kopen en een corset, de rest op de bank ofzo
|
Hum. Uh.
Ik denk dat ik dan wel wat dure kwaliteitskleding ga kopen, maar dat hoeft zeker niet duur te zijn als de kwaliteit maar goed is. Snap? |
Citaat:
|
met een miljoen kun je geen 10 villa's in het buitenland kopen hoor.
1 vrij dik huis en een dikke auto en wat kleding, en wat op de bank ofzo. |
Citaat:
lol, je kijkt teveel orange county choppers |
Citaat:
|
Een mooi appartement zodat ik weg kan uit deze k*t kamer,
Kadootjes voor familie/vrienden, Veeeel kleding, Als er nog wat over blijft evt een autootje... |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |