![]() |
Totallook
Ga jij voor een totallook (= maximaal drie kleuren combineren in je outfit), maakt het je niet uit of kleuren bij elkaar matchen of zit je er een beetje tussenin?
Zelf ga ik meestal wel voor een totallook (heb laast zwarte schoenen met een rode rand gekocht en daar moest natuurlijk ook een rode riem bij :bloos: ) |
nee
|
i couldnt care less maar als ik me verveel doe ik dat wel eens
|
Soms wel soms niet.
|
ik trek over het algemeen het eerste aan wat ik vind dus nee
|
Ik combineer wel vaak ja, vind ik leuk om te doen maar ik hou me daar niet altijd aan.
Alleen zul je me echt niet met 6 verschillende kleuren in een outfit voorbij zien komen en vooral ook niet met kleding met verschillende patroontjes bloemetjes & streepjes combi ofzo aaah :nono: |
Nah, mijn broeken zijn vaak basic, dus dan is het geheel zowieso niet snel rommelig. Ik zorg er wel altijd voor dat het een beetje bij elkaar past qua kleuren, maar ik let niet enorm op detail. Meestal te veel moeite. (n)
|
Ja, eigenlijk best wel vaak. Meestal zwart met 1 of 2 andere kleuren. :)
|
Citaat:
aan de andere kant, met ons kledingassortiment hebben we vrijwel altijd 'n totallook. :p |
Citaat:
|
ik combineer zwart met zwart. Geweldig, niet?
|
ik heb maar 2 kleuren in mn kast: rood en zwart, dus dat past altijd bij elkaar.
|
Zeker in de winter heb ik voornamelijk zwart, en dat combineer ik dan met zwart, rood of roze. Mijn schoenen zijn groen dus ik heb altijd wel twee kleuren aan :). Maar vrijwel nooit meer dan 3 kleuren.
|
Ik pak gewoon hetgeen wat bij elkaar past en of daar nou 1 kleur of 5 kleuren inzitten als ik het mooi vind trek ik het aan.
Nu we het over "dresscodes" hebben trekken jullie wel eens je schoenen uit als jij je ergens thuis voelt? Ik trek regelmatig mijn schoenen uit in de klas, of tijdens een presentatie. Maar dat vonden mensen nogal raar, terwijl ik zoiets heb van ik vind dat lekkerder en ik heb geen stinkvoeten dus why not? |
Ik ga er niet als een clown bijlopen door 13134 kleuren bij elkaar aan te trekken, maar het is niet zo dat ik echt precies kijk of er niet meer dan drie kleuren gecombineerd worden. Meestal houd ik het uit mezelf allemaal al vrij rustig, maar als het leuk staat combineer ik best meer als 3 kleuren.
|
Citaat:
|
naja ik kan zelf wel inschatten of kleuren matchen, dus dat kunnen twee kleueren zijn meerr of minder
|
wat saaai (n)
het komt voor ja maar liever houd ik me nie aan suffe regeltjes, anarchie jah! :mad: ik hou van printjes en vooral meerdere printjes bij elkaar die vloeken (y) |
Citaat:
|
Ik grijp heel vaak verschillende dingen bij elkaar. Soms let ik erop of t 'kan' maar vaak genoeg kan t me geen reet schelen :rolleyes: En dat zijn vaak juist de dagen dat je hoort van mensen dat je er leuk uitziet! :cool:
|
Ja. ik combineer altijd. de kleuren moeten terugkomen in iets anders..
Bijv als ik een blauwe broek heb, dan zou ik blauw shirt doen ofzo. Ik vind het niet mooi als ik helemaal in één kleur ben. |
Citaat:
|
Ja. Meestal zwart/wit/grijs met 1 of 2 kleuren gecombineerd. En dat is dan terug te vinden in mn sokken/schoenen/sieraden/make-up.
|
Citaat:
|
Als het maar bij elkaar staat. Alleen stem ik mijn kleding dus NIET af op mijn haar, want dan blijf ik bezig.
|
Citaat:
|
wat gedurfd allemaal dat zwart , grijs en af en toe rood .
|
uhm.. whatever... ligt eraan wat ik uit de kast trek 's ochtends... :confused: meestal probeer ik het wel een beetje te laten kleuren, dat ik niet totaal vloek ofsow... maar ach, boeie
|
Ik denk dat ik er tussenin zit.
|
Citaat:
|
Broek + trui(tje) + schoenen = drie kleuren :cool:
Dit geldt vooral voor wintedagen want in de zomer is het vrolijker ende minder saai (y) |
meestal is t toch een spijkerbroek met een trui(tje) ofzo
dus zoveel totallook is het nou ook weer niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh jaah ik ben daar heel erg in :bloos:, altijd moet er wel iets matchen, echt ergggg. Bijvoorbeeld een groene riemm met een groene broche ofzoiets doms, ik moet t echt es afschaffen eigenlijk! :nono: :bloos:
|
Ik doe nooit aan de totallook.
|
Ehmz, ligt er aan, als alles inde was ligt natuurlijk niet, maar ik hbe maar 3 kleuren ofzo. Zwart, rood, en blauw, en misschien af en toe eens 1 shirt in een andere kleur, dus ikm akn haast niet anders. Mtach in ieder geval altijd mijn haarelastiekje (tik)...
|
Soms heb ik echt dagen dat ik per sé alles wil hebben matchen. Maar vaak genoeg kijk ik gewoon of het leuk staat en dan maakt het me geen zak uit of het nou meer dan 3 kleuren zijn.
|
Soms wel, soms niet.
|
ik let er vrij weinig op
|
Absoluut wel.
De basis is zwart, en daar komt dan een kleur of twee bij, zelden meer dan drie. Ik moet er niet aan denken om een zwarte broek met een groene blouse en een rode stropdas en gele sokken en witte schoenen te combineren :eek: Ik had al moeite met het feit dat die ene stropdas te opvallend anders gekleurd was dan de rest (er zaten weliswaar paarse accenten in en ik droeg een paarse blouse, maar 't was op 't randje, dan zou ik eigenlijk een giletje in dezelfde kleur moeten hebben) |
Er matcht altijd wel iets met elkaar toevallig, maar het ziet er niet uit als alles bij elkaar past. Heb ik iets erg kleurigs aan dan is de rest wel wat rustiger.
|
Ik hou wel van zwart en wit, maar ik draag het nooit (ga ik wel eens verandering in brengen).
Meestal zijn het wel meer dan 3 kleuren door elkaar :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://queerbar.com/20021210/1008.jpg |
Oooh my :eek:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32. |