![]() |
[GZ] lecturama sprookjesbandjes
Een pposje terug had ik hier ook een topic over geopend, maar was helemaal vergeten om die weer eens te bekijken, dus bij deze.
Heeft iemand lecturama sprookjesbandjes voor mij. Ze zijn rood met geel komen uit het begin van de jaren '80 en je kon ze in een soort box doen en er zaten ook boeken bij (die hoef ik niet). Alvast heel erg bedankt! (het zou handig zijn als je een PM stuurt, omdat ik misschien weer vergeet hier te kijken ;) ) |
Die zijn echt zooooo cool :cool:
Ik heb ze allemaal, behalve eentje, die is stuk. En die wil ik er weer bij. Onlangs zag ik ze hier bij de Slegte trouwens. Heb je voorkeuren of wil je ze gewoon allemaal? Ik kan nog wel eens kijken. |
ghehehe, ik wil ze allemaal! Maar sommige heb ik nog wel, de meeste ben ik nl kwijt :s
Die ik nog graag zou willen (wat ik nog uit mijn hoofd weet....): pinokkio iets met peter pechvogel heeft geluk aargh, verder weet ik het niet meer! Mjah, welke heb je en welke wil je kwijt? |
volgens mij hebben wij 2 van die boxen. Ik zal ff kijken of men bij mij thuis daar nog nostalgische waarde aan heeft.
|
Ik heb 2 bandjes die aan je omschrijving voldoen, maar ik zie er nergens lecturama op staan.. dus ik weet niet of het de goede zijn. Op de voorkant staat een figuurtje, Pan-Pan, Er was eens... Dolby systems en een plaatje van een sprookje + de titels van de sprookjes die er op staan.
Zijn dat de goede? Zo ja, dan heb ik Bambi / Drie kleine biggetjes en Doornroosje / Goudklokje in de aanbieding :) |
Citaat:
@PV: Ander bandjes zijn ook goed (ik luister er namelijk naar als ik ga slapen :bloos: en ik kan al mijn bandjes al meepraten :s) |
Citaat:
|
Citaat:
|
anderen zijn ook goed (y)
De lecturama bandjes hebben een soort nostalgische waarde :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |