![]() |
Millencolin in de Paradiso
Woensdag 13 april staat deze band in de Paradiso om hun nieuwe album te promoten.
Eerlijk gezegd vind ik dit een vreemde zaal voor deze band. |
wahaaaaaaaaaaaaaaaaaaah <333333
|
Inderdaad vreemde zaal.
Maar goed, ik heb ze al 2 keer gezien, ze kunnen me op geen enkele manier meer boeien en de dag erna ga ik naar The Hives in de 013. Dus nee. :) |
Ik vond ze vorig jaar op Groez stom.
|
millencolin heb ik 3x gezien en t was elke keer minder leuk... maar aan de andere kant wil k wel weer ns naar paradiso... nah, ff de nieuwe cd afwachten, als die leuk is ga ik wel
|
ik ga wel, ben wel beneiuwd of ze geleerd hebben van dat laatste album (die kut was)
|
Als ik 14 was was ik gegaan
|
Citaat:
|
'nee'.
|
Citaat:
|
Nah het kan me niet meer zo boeien,heb ze nou 2 keer gezien en 2 keer was het geluid best kut...het boxen-opblaas-incident van groezrock is iedereen inmiddels bekend denk ik....
|
ik zag ze op groes en het geluid was echt kut, de live show sloeg nergens op en het boksen op blaas incident ging al helemaal nergens over.
Een van de baggerste livebands die er is, oh ja lagwagon kan er ook wat. bah wat viel millencolin toen tegen zeg |
Citaat:
|
Citaat:
;) :p |
Citaat:
Lagwagon verscheidene malen gezien, maar sowieso een keer echt gewoon een goede set + goed geluid gezien. En dat zelfs in de HMH. Dus ze kúnnen het wel :) |
Dit geeft weer prachtig het niveau van de gemiddelde muziekforummer hier weer..
heerlijk. |
Citaat:
|
en lagwagon is live anders best vet
|
patat is best vet
|
|
hmm, maybe dat ik ga. Ik verwacht niet echt veel van hun nieuwe album. Ik wacht nog maar even af op de prijs e.d.
|
Citaat:
|
oh jullie doen zo moeilijk, groez was een beetje een stom optreden maar die keer dat ik ze in de 013 heb gezien was echt super geniaal. En home from home album was ook een beetje minder maar nu lijkt het nieuwe werk toch wel weer hip...
|
Citaat:
|
Daar ga k best heen
|
Citaat:
|
ik wil en ga wss ook
|
Citaat:
|
Ik ben een tijdje fan van ze geweest en ik zou ze opzich best willen zien, maar aangezien de negatieve reacties hier...nee.
|
Citaat:
Maar ik zou wel het nieuwe album afwachten want die vorige was egt kut.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfs toen ik vooral epifat bands luisterde.....luisterde ik deze drek niet.
Lagwagon is idd slecht live. |
Ja, Millencolin op Groezrock was inderdaad minder.
Maar de keren dat ik ze daarvoor heb gezien had ik geen klagen. |
Wie zouden ze meenemen?
|
Citaat:
|
vind ik niet echt belachelijk duur eigenlijk. maargoed ik zou ook niet mn beslissing wel of niet gaan laten afhangen van of de prijs nou 12 of 16 euro is.
|
ik ga zeker en die 16 pleuro kan me ook weinig meer bommen moet wss toch ook treinkaartje betalen
|
Hm. Misschien als ik zin heb. Jeugd sentiment weet je...
|
Als ik geld heb..
|
16 euro vind ik meevallen
kan ik gaan |
Citaat:
Maar ook al zou iedereen het vet vinden, dan zou ik nog niet gaan...geen geld en geen zin om het geld dat ik nog heb daaraan uit te geven ;) |
Support acts: Lawrence Arms, Streetdogs
|
Vette nieuwe cd trouwens, Kingwood!
Lawrence Arms is trouwens ook een vette band! |
Citaat:
|
ik ga er heen :)
morge kaartjes kope |
Citaat:
lagwagon live is goed. is. dus niet vind. millencolin ook, en ik hoorde net dat ik ging. |
alleen beetje jammer dat t echt zo FOKKING vroeg begint
maarja ik ben er dus wel vanaf t begin :cool: |
Die nieuwe plaat vind ik wel ok, maar Millencolin is nooit echt een band geweest waar ik veel naar geluisterd heb of waar ik heel erg op zit te wachten. Afwezig.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |