![]() |
[tekening] huilend meisje (manga)
de plooien in de kleren kloppen vast niet ofzo :P maar daar ben ik niet zo goed in, en ik weet dat de neus lelijk is en dat de tranen een beetje er uit zien alsof het op het gezicht geplakt zit, maar dat is nogal moeilijk met inkt net als de schaduwen.
http://img165.exs.cx/img165/23/tears2pg.jpg |
heel mooi!
je zou aan iemand moeten vragen, of als je het zelf kan zelf doen, of het ingekleurd kan worden! |
Citaat:
misschien wordt het tijd dat ik deze toch maar in ga kleuren |
Citaat:
ik ben benieuwd! |
|
Citaat:
|
Heel mooi gedaan (y)
|
egt toppie! (y)
|
heel leuk gedaan!! :)
|
Toch blijft het gewoon een trucje, manga tekenen, een kunst kun je het echt niet noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mooie houding :) mooi
|
Nee, niet helemaal inkleuren!!! Ik zou 1 kleur kiezen en die erin verwerken, maar ik denk dat je de sfeer er voor een deel uithaalt als je hem helemaal inkleurt. Ik vind hem zo al heel sterk. Erg mooi. Maar zoals je zelf al zei: De plooien kloppen niet echt.
[edit] Zeker dat manga een kunst is :eek: Een vriend van me heeft er een jaar op geoefend om zo'n stijl te ontwikkelen dat doe je echt niet zomaar :p |
Citaat:
nu ik er aan denk, ik heb zelfs kunstboeken van manga tekenaars, dus het is inderdaad wel een kunst :cool: |
Toch niet gemaakt door Christopher Hart hoop ik.
|
oeh! ik heb ook van die boeken :P een heleboel trouwens!
*jaah.. ook van Christopher Hart trouwens* |
Citaat:
ik heb boeken met van die grote platen er in soort portfolio achtig iets van 1 artiest |
Mits je het niet nagetekend hebt, (y).
|
Citaat:
|
mooi!! :) ik heb ook de tekening op je site gezien, en ik vind dat je echt goed kan tekenen (Y)(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk heeft ze wel gelijk.
Mijn enige opmerking is eigenlijk de emotie, het ziet er eerder uit dat ze kiekeboe aan het spelen is dan dat ze huilt. En haar linkerarm is een stuk korter dan dr rechter. |
Citaat:
Het is wel knap en er is ook niets mis mee. Maar het blijft een trucje, hetgeen de tekenaar ook ruiterlijk erkent. Kunst is de expressie van de kunstenaar, de uitting van gevoelens en de interpretatie van de werkelijkheid, zoals de kunstenaar het voelt. Maar nee, ik trek het niet zomaar uit mn hoge hoed, sterker nog, ik ben bij lange na niet zo kundig op het gebied van striptekenen als deze tekenaar. |
Citaat:
Je zit nu peren met appels te vergelijken. Wel knap dat jij een definitie van kunst hebt terwijl de rest van de wereld daar nog naar loopt te zoeken. |
Citaat:
Het is helemaal niet appels met peren vergelijken. Het is het verschil duiden tussen appels en peren. Ik probeer duidelijk te maken dat er een verschil is tussen kunst en ambacht. En nogmaals, het is geen belediging ofzo, dat heeft zelf de tekenaar door! Dit is ook de enige wat er in het algemeen over kunst gezegd kan worden. Als jij vindt dat het niet waar is mag, mag je gaan discussiëren met Honour & Fleming, oké? Maar laten we het topic niet verder vervuilen, doe maar private als je nog wat wil zeggen. |
Citaat:
Ontopic; mooie schaduwwerking, mooie houding, armen komen een beetje raar over, kan alleen niet helemaal er uit halen wat er nou niet klopt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
erg mooi
|
|
Vind hem erg mooi:)(Y)
Hoelang teken je ongeveer al?:) |
Citaat:
@ bubbel design: is het nog niet duidelijk of zo? :rolleyes: |
Er klopt volgens mij iets niet aan haar rechterarm..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik vind hem weer mooi (y) |
Citaat:
|
Nice!! :)
|
Citaat:
@ts: netjes getekend trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er hangt hier een boos sfeertje :s .
|
Citaat:
|
Heel leuke tekening.
Laat zeker het resultaat zien als je toch beslist om hem in te kleuren. |
Citaat:
bv. hoe een manga kin gemaakt is hoe de tranen zijn posities het is wel leuk (btw zou niet Cap N laten kleuren, bij manga moet het strak inplaats van olieverfachtig) no offence en maar half serieus :p btw vin de plooi bij de linkerarm raar (lijkt net een bot dat uitsteekt ofzo) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |