![]() |
Je ogen en een sigaret.
Groene ogen en een sigaret,
je handen op m'n buik Je handen op m'n handen Je kilte, me verbrandend maar je liefde die me plet. Je kuiltjes als je lacht, je onzekerheid eraan gehangen je nagels in m'n rug, je tederheid verbergend, vergroten hoogstens m'n verlangen. Je doet niet hoe je bent, maar een ander ben je niet je tegenstrijdigheid, je chaos je trekt me aan en stoot me af ik hou van je, misschien ook niet. |
Je trekt me aan en stoot me af
zal ik die er, eigenlijk, uit halen? Hij loopt toch niet lekker. zo. eigenlijk. |
Je trekt me aan en stoot me af, vind ik een betere zin dan ikhou van je, misschien ook niet. Dus ik zou hem err niet uithalen, maar de laatste zin veranderen.
|
Ik vind de titel eigenlijk het leukst, hoewel deze natuurlijk ook erg typerend is voor het gehele gedicht: de tegenstellingen die voortdurend terugkomen. Dit vind ik op zich leuk, maar je verwoordingen vind ik niet origineel en zelfs nogal saai. Misschien zou je het op een andere manier kunnen uitwerken.
|
Citaat:
Misschien kom ik nog op iets anders. Want ik vind die zin eigenlijk ook mooi. Vond hem alleen niet passen. :) |
Citaat:
het komt er alleen uit in de verkeerde woorden, lijkt het. Het ene moment weet ik het nog, het volgende moment weet ik alleen het gevoel nog, zegmaar. En dan komen de woorden verkeerd. Stom. :cool: |
ik von m eigk juist wel goed..
je verwoordingen zijn miss niet erg "poetisch" fzo of ja hoe je da ok moet zegge ma daardoor vind ik t denk ik juist wel mooi t is ja hoe zeg ja da.. nie fris.. ma iets wa der op lijkt pfff lama ik lul me eige helemaal vast hiero :) mijn punt was iig da ik t wel goed vond :) |
Dank je. :bloos:
|
Citaat:
"Ik hou van je, misschien ook niet." Wat minder, maar het wordt gecompenseerd! Grtjs! :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |