![]() |
smell like shit
hmm misschien beetje raar berichtje dit.. maarja :S
ik heb de laatste tijd namelijk dak steeds scheten moet laten... en t komt niet door t eten volges mij, want ik eet t zelfde als eerst, alleen meer snoep enzo.. maar t is echt heel irritant, ik probeer ze meestal te onderdrukken, maar soms lukt t niet echt, en dan hoor je t heel zacht, gelukkig nog niet in gezelschap gebeurrd,,.. maarja, reageer please wel eve serieus, want t is echt irritant.. |
uhm das idd vervelend hek zelf ook weleens gehad maar geen idee waar t aan lag of zo :S
kzou ff kijken wat voor reacties je ammel krijgt en anders ff de dokter bellen of zo.... |
Tja dat is niet echt prettig nee! De hele tijd die stank om je heen enzo.
Ik denk niet dat onderdrukken goed is... je moet ze wel gewoon vrij laten. Waar het door komt weet ik niet, misschien iets met je darmen, teveel luchtbellen.. maar ja het kan ook al hoger zitten.. in je maag ofzo.... je kan ook een infectie hebben... ?? |
maar alsk ze niet onderdruk hoort iedereen t :S
en ik vind t ook zo vaag om de dokter te bellen, en het hem te vragen.. hm nou khoop dat iemand er wat tegen weet ofzo, want ik heb t haast elke dag.. en vroeger nooit :S |
bij de apotheker hebben ze daar wel iets tegen, thee ofzo, mijn moeder heef et es gehad
|
Met scheten laten is niets mis hoor....
Is gezond, ik gewoon gas dat uit je lichaam moet |
Citaat:
Scheten zijn heel natuurlijk, gaat vanzelf wel weer over. Verder zeg je dat je meer snoep bent gaan eten. Drop misschien? Want van drop gaat een gemiddeld mens goed hard stinken :D |
ja dat snoep is het hoor...
ik zou daar maar een beetje mee dimmen :D als ik veel zoetigheid, of vettigheid of bier :p eet/drink, dan is 't ook altijd fouteboel bij mij... |
eej, ja nix om je druk over te maken hoor, komt bij best veel mense voor..
het kan liggen aan het soort voedsel dat je eet (koolhydraat houdende voedsels veroorzaken veel lucht in de darmen), of het kan ook zijn dat je steeds (onbewust) lucht inslikt ofzo... kweet het verder ook nie suc6.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |