![]() |
Kasabian
Citaat:
Wat vindt men hiervan? Album is te vinden op de bekende IRC-kanalen op EFNET. Oh en trouwens, gisteren hebben ze ook opgetreden in de Melkweg, iemand die er geweest is die me kan vertellen of ze live ook dezelfde sfeer kunnen scheppen als op de plaat? cheers |
ubersaai album
|
ken ik niet
|
zeer leuke band (y)
catchy nummers en heerlijke baslijntjes |
Album een keer geluisterd een tijd terug, vond het volgens mij wel aardig.
|
als ik dat ene nummer hoor, wil ik mn happy mondays cd's weer afstoffen (y)
en dan de happy mondays luisteren natuurlijk zz |
Ik was er gister in een uitverkochte melkweg :eek:
had niet eens kaartjes omdat ik ervan uitging dat ik ze daar wel kon kopen, maar gelukkig kon ik nog twee kaartjes van mensen uit de rij krijgen (y) En ze kunnen zeker ook dezelfde sfeer scheppen als op de plaat. Ik vond het live eigenlijk leuker dan op het album zelf, de sfeer was veel energieker en het publiek was enthousiast. Veel Britten die uit hun dak gingen en dat is altijd wel leuk :p |
k zag het laatst op MTV..
wel leuke clip (nummer gaat ook wel) wel lame dat je gitaren ziet, terwijl je ze (bijna) niet hoort.... |
Ik vind ze wel prettig al heb ik de complete cd nog niet gehoord.
|
het was fantastisch gister.
en op titp van de zomer ook. ze zijn magisch! |
Citaat:
Kon niet missen dat jij er heen ging he? |
mwah tijdje geleden eens wat van geluisterd maar ik vind ze saai.
|
die ene single is echt dodelijk slecht, ik hoop voor hun dat de rest van dat album minder kut is maar ik ga al geen poging meer wagen
|
Niet slecht, zeer zeker niet goed. Het is allemaal wat teveel van hetzelfde.
|
Citaat:
|
de nr's die ik heb zijn wel ok, maar verder ken ik niet echt veel van ze
|
heb ze bij toeval in paradiso gezien. niet echt boeiend.
|
Ja het is wel ok.
|
Ik ken alleen de single. De muziek is wel ok maar de zang vind ik erg klisjee-rok-en-rollerig op een Oasis manier. En dat is dan wel weer jammer.
|
3fm vond het geweldig
ik niet |
cd vind ik juist leuk (Y)
concert gisteren was ook tof, alleen die bas stond erg hard :| |
Heb het album al een poosje. Vond l.s.f. (die hoorde ik op 3fm) wel okee en de rest klinkt ook zeker niet slecht. Toch wordt ik er wel moe van, na een paar keer achter elkaar luisteren.
Niet te vaak doen, dan zijn ze goed :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ze niets.
|
Mwoah ik heb het al redelijk gehad met ze eigenlijk. Het is op zich wel lekker, maar het gaat nergens heen, een beetje eentonig zonder climax. Zoals de nieuwe single ook, het kabbelt maar een beetje voort.
|
achtergrondmuziek...
|
Ze zijn oke, alhoewel het op een gegeven moment saai word :\\
|
Ik vind ze wel ok.
|
Ja, 't was wel ok woensdag in de Melkweg. Vond 't halverwege het optreden wat inkakken, maar ik stond op de gastenlijst en een gegeven paard moet je niet in de bek kijken hè ;)
|
Wel aardig, maar niet bijzonder en niet iets om vaak naar te luisteren.
|
Wel oke, niet bijzonder
|
Citaat:
|
Muziek met een luchtje.
Poep. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |