![]() |
[laptop] toetsenbord stofzuigen?
Hey allemaal,
Ik heb volgens mij zo langzamerhand allemaal troep en stof in het toetsenbord van mijn laptop. Met andere toetsenborden stofzuigde en schudde ik altijd, dat schudden gaat hier uiteraard wat moeilijker. Maar kun je een laptoptoetsenbord stofzuigen, of vliegen dan alle toetsen eruit? Of zitten er andere losse dingen die niet weg mogen? (Tis een HP.) Groetjes, Krummeltje. |
Je kunt best het toetsenbord van je lappie stofzuigen. :)
|
dust off 360. een stofzuiger lijkt me nou niet de meest subtiele oplossing, maar als je het toch doet zou ik em als dat gaat niet op het volle vermogen zetten..
|
Ik denk dat vol vermogen wel gaat hoor, je moet er alleen voor zorgen dat de stogzuiger zich niet in een keer vastzuigt aan een toets, want dan kan het wel zijn dat die eraf springt en dat het scharniertje beschadigt en bij een laptoptoetsenbord kan je dat niet altijd zomaar zelf repareren.
Er lopen hier op de TU/e ook figuren rond bij wie per ongeluk een toets eruit is gegaan, maar ze laten het niet repareren, omdat ze dan hun laptop een minstens een dag kwijt zijn, bovendien valt het niet altijd onder garantie |
Ik gebruik voor het fijnere stofzuigwerk een zg ''verloop slang'' (zie foto) Deze kun je gewoon kopppelen aan de bestaande stofzuiger buis, en beschadigd niet het toetsenbord of andere kwetsbare (hifi /computer) apparatuur tijdens het stofzuigen :)
Verloopslang voor stofzuiger. http://img188.exs.cx/img188/801/Verloopslang.jpg |
Cool waar ken je zon ding kopen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan je gewoon doen, span desnoods een gaasje over je stofzuiger
|
Waarom niet stofzuigen? Die toetsen zitten net zo vast als bij een normaal toetsenbord, zo niet, vaster. En mocht er een losschieten en je hebt echt geen behoefte aan het uitpluizen van je stofzak, dan heb je zo een nieuw toetsje gekocht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou dus maar een beetje voorzichtig zijn... |
Citaat:
|
Ik heb vandaag met een nietje het meeste vuil tussen mijn keyboard tussenuit zitten peuteren...Kostte me een uur, maar dat heb ik gewoon bij de projecturen bijgeschreven (A) :evil:
|
zon slange kan je idd bij blokker kopen..
*bij blokker werkt enzow.. sterker nog zijn vorige week in de aanbieding geweest :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |