![]() |
Drugsoma..
Een celstraf dreigt voor de 66-jarige Engelse oma Patricia Tabram, omdat ze haar buren regelmatig spacecake en cannabis-ovenschotel voorschotelde.
Aan een auto-ongeluk hield 'granny' diverse ongemakken over en de cannabis bleek een goede remedie tegen de pijn. Op haar land stonden planten met een waarde van 850 pond. Tabram lijkt niet onder de indruk van een mogelijk verblijf in de cel. "Als ik de bak in moet, kan ik mooi de laatste hand aan mijn boek, 'grootmoeder eet cannabis', leggen." Engelstalige link! http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2005040867,00.html Ik vind het op zich wel komisch! Indien wiet gelegaliseerd is, heb je dit soort taferelen eveneens niet meer ;) |
"omdat ze haar buren regelmatig spacecake en cannabis-ovenschotel voorschotelde." :D
"If Jeffrey Archer can write a book in prison, so can I.” <3 :D die Oma is de shit. (Y) |
vandaar dak niks heb gehoord van me oma :|
|
Ik wil ook zo'n oma!
|
Citaat:
|
Moeder van mijn vriend heeft ook geen keuze en moet wiet gebruiken, anders heeft ze teveel pijn. Is niet leuk wanneer mensen daar rottig over doen, alleen omdat ze niet nadenken...
|
geniaal verhaal
zou alleen wel erg idioot zijn als ze zo'n niet al te snuggere bejaarde gaan vastzetten...ipv dat ze zich met nuttige dingen gaan bezighouden (n) |
Citaat:
hoe bedoel je? |
oej... little nemo, je beledigt zn oma!
Ik vind t suf dat ze opgepakt is (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja dat bedoelde ik ja :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ze in de bak zit.... krijgt ze dan nog wel haar portie wiet?
:cool: dat zou dan wel weer gaaf zijn |
Ach, wat sneu, dat vrouwtje gebruikte het toch alleen voor verlichting van haar pijn? Gezeik altijd...
Zelf ben ik met een vriendin van me wel eens een dikke plak spacecake naar de buren gaan brengen, onder het mom van: hier heeft u ook iets lekkers, sorry voor het luidruchtige feestje. We hadden het ding zo vermomd met heel veel slagroom en hagelslag, maar die mensen moeten een aardig vreemde avond hebben gehad daarna. :evil: :D |
Citaat:
:eek: :confused: When??? |
Moderne Oma :D (y)
|
Doet me denken aan een verhaal uit Acid House van Irvine Welsh, weet alleen de titel van dat verhaal niet meer :o, kenners zullen het wel weten
|
Citaat:
OT: Als het vrouwtje het toch niet erg vind :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is er fout dan? (A)
|
Citaat:
Wat ik er meer mee bedoel te zeggen is niet zozeer een pleidooi voor legaliseren (waar ik overigens fel voor ben, en met mij vele (strafrecht)deskundigen) maar meer mijn ongenoegen uitspreken over déze arrestatie, aangezien die vrouw het deed om haar eigen pijn te verlichten. What's next, iemand oppakken die zichzelf bezat om zijn luduvudu te ontsnappen? |
Citaat:
|
Citaat:
Mwoh, het is aangetoont dat wiet nog net ff heel veel schadelijker is dan tabak :nono: Dus dat stukje vervalt zowiezo. Die vrouw blowde om haar pijn te verlichten, dat geef ik toe, MAAAAAR! Er is een groot verschil tussen zelfmedicatie en het voorschotelen van medicijnen aan je medemens zonder dat die daar iets van weten. Dat is hetzelfde als iets in iemands drankje stoppen, hetgeen ook niet (door iedereen) gewaardeerd wordt. Daarbij moet je, zoals coop al aankaartte, niet vergeten dat 850 pond aan wiet in je achtertuintje het geloofwaardige aspect van doen aan zelfmedicatie wel met kilometers voorbij schiet. Al met al ben ik gevoelsmatig tegen deze arrestatie, maar rationeel heb je gewoon geen fuck in te brengen om er tegen te zijn! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.drugsbeleid.nl/ (Stichting Drugsbeleid, waarin enkele van Nderlands meest vooraanstaande hoogleraren strafrecht zitting hebben, allemaal voorstanders van legalisering) Lijkt me niet dat deze mensen allemaal op louter irrationele gronden voor legalisering zijn. Het zijn allemaal wetenschappers en deskundigen uit de praktijk die onderzocht hebben dat legalisering de beste manier is om (soft)drugsproblematiek in te dammen of zelfs geheel uit te bannen. Het zijn echt niet alleen halfzachte stoners die voor legalisering zijn. Bovendien, met onderzoeken in de rook- en drugswereld moet je altijd heel erg oppassen. Jij roept nu dat 'bewezen' is dat wiet slechter is dan tabak, maar er zijn ook legio onderzoeken die dat weer enorm tegenspreken. Het is in elk geval niet zo dat frequent wietgebruik binnen enkele weken al leidt tot ernstige gezondheidsschade, zoals sommige harddrugs dat wel doen. Dat is op zich al een argument om wiet, althans in eerste instantie, op één lijn te stellen met gewoon tabakgebruik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen drugs voeren, staat vast wel iets over. |
Citaat:
************************************************* NEWSFLASH ************************************************* Zo werkt het niet :nono:. |
Citaat:
|
ja dan ben jenog steeds een sletje
|
Citaat:
|
Citaat:
en Citaat:
|
Citaat:
Vraag me af waarom ik geband word terwijl ik niet scheldt. Dit lijkt me toch meer een flamereactie dan die posts van mij waarin ik zeg dat drugs slecht zijn of de NB ontopic reactie hier over de drugsoma. :rolleyes: |
dat je een enge trol bent blijkt wel uit je posts op d&a, daar heb ik geen argumenten voor nodig. en verder hoop ik dat je kapotvalt :) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
1. irritant bent 2. discussies ontspoort 3. irritant bent 4. een moralistisch trutje bent die niet open staat voor argumenten 5. irritant bent 6. dan gaat lopen zeiken dat we niet beargumenteren, terwijl je niet luistert als we dat wel doen 7. irritant bent en 8. niet in het minst geinterresseerd bent in het hoe en waarom wij drugs gebruiken, en dat op zich wel het minste is wat je kan tonen als je hier regelmatig rondhangt; interresse. Genoeg? Of moet ik doorgaan? |{ing: lief zijn vorige keer. Ze heeft namelijk wel gelijk dat je flamed, en dat wil ik ook niet zien! We houden het wel relaxt hier. |
Citaat:
|
hey type ik flame ook!
|
Citaat:
En nu verder over dat vrouwtje. Ik zeg: ZULKE OMA'S AAN DE TOP! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |