![]() |
Meest gehate persoon aller tijden
- Pim Fortuyn
- Geert Wilders - Adolf Hitler - Jan Peter Balkenende - Jozef Stalin - Mohammed B. - Saddam Houssein - Osama bin Laden - George W. Bush - Anders namelijk..... Wel graag uitleg als dat mogelijk is. |
Gerard Joling :mad:
|
Ad Melkert :mad:
|
De Kerstman:mad: Hij jaagt Sinterklaas weg!
Ik kan dit niet echt serieus nemen en vind het meer iets voor onzin of de kantine. |
Anders nl, allemaal.
|
waarom maar 1 keuze optie?
|
Waar slaat dit nou weer op?
|
Dat hangt er vanaf voor welk gebied je het zegt:o
Maar Hitler maakt een goede kans.. Maar inderdaad, waar slaat dit op?:p |
Hitler
|
Politiek correct hoor, allemaal.. allemaal Adolf Hitler
Ik haat Chaque Chirac. Klote trotse fransoos (N) |
Citaat:
|
Adolf Hitler
Is het de bedoeling dat jij je mening geeft, of dat je raad wie de meeste mensen haten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk dat ik wel weet wie de winnaar wordt, helemaal rodn deze tijd van herdenking...
Ik zou ook op Hitler stemmen. |
Citaat:
|
sorry maar ik vergelijk niet, je hebt toch verschillende dingen waarom je mensen kan haten? zoals: moorden - denkwijze - manier van regeren. ik geef alleen mogelijkheden van mensen om te kiezen, wou je mij zeggen dat je Bush wel kan vergelijken dan met Hitler? de enige die hetzelfde si in dit rijtje is Jozef Stalin (heeft btw meer moorden op zijn geweten dan Hitler)
|
omdat zijn moorden officieel bekend staan en gezien z'n wereldwijde bekendheid denk ik dat Hitler de meest gehate persoon is..
|
|
Stalin
|
Ik ben niet haatdragend. :o
|
Gelukkig zijn alle mensen op jouw lijstje nog van deze eeuw...
:rolleyes: |
Citaat:
|
Wat is er politiek correct aan haten?
|
Citaat:
Hitler. |
Valt me mee dat ik er niet tussen sta :o
|
Citaat:
Iedereen haat Adolf Hitler Anders mag je niet van de basisschool af |
Waarom staat die verdomde Bush er niet tussen (n)
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb Adolf Hitler gestemt...
waarom? omdat dat toch de persoon is uit dit lijstje die op zo'n grote schaal mensen "onrecht heeft aangedaan" en wat toch zelfs nu nog enorm veel indruk heeft achter gelaten. |
Citaat:
|
George double you Bush :o
|
Van de wereldbevolking?
Dat zal Adolfje wel zijn. Of Bush. |
Waarom vind iedereen Bush de meest gehate persoon aller tijden? Kom op, Hitler en Stalin hebben miljoenen vermoord maar nee, die haten we niet hoor!
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh wacht, ik had niet helemaal goed gelezen. Aller tijden.
Dan valt Bush wel af denk ik, ja. |
Citaat:
|
Pim Fortuyn, ik vond hem nog al rassistisch
|
Met stip op nr. 1: Adolf Hitler
|
Citaat:
|
Vanwege het feit dat Aller Tijden langer duurt dan 60 jaar vind ik dit niet echt een geschikte poll.
|
Citaat:
Ontopic: Wat een korte lijst. Ik denk dat de meeste mensen Hitler haten, omdat zijn misdaden tegen de mensheid wereldwijd invloed hadden. Dat maakt hem dan de meest gehate persoon aller tijden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |