![]() |
marrokanen...2
ik heb het echt helemaal met ze gehad!!
http://www.gladiool.demon.nl/noordafrikanen.avi http://www.neukia.nl/mirrors/dubbel-g--kk-racisten.mp3 fucking losers :mad: :mad: :mad: :mad: |
lol
|
Citaat:
|
ik dacht trouwens dat jij weg zou gaan?
|
Kan dit niet naar Psychologie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die andere is nog niet vol slimmerik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deze ook maar volspammen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
godver
|
1
|
2
|
Citaat:
|
3
|
4
|
Citaat:
|
message't jon
|
schapie jammer dat je in een stad woont waar je zoveel mot hebt met marokanen, maar dit is inderdaad een beetje kansloos. Ik weet wel wat je bedoelt en het is ook een groot probleem met moslims, maar dat is lang niet overal in nederland. Ik woonde in een stad waar ik ook steeds geslagen werd enzo door marokanen, en die deden/doen dat ook bij iedereen. Daardoor krijg je natuurlijk een verkeerd beeld van ze. Maar lang niet alle moslims zijn zo, maar het is natuurlijk wel een groot probleem in nederland.
|
Citaat:
en lang niet alle marokkanen zijn moslims zo, effe een misverstand de wereld uit helpen hoor (y) |
Citaat:
maar je begrijpt me? |
Oooooooooooh nummer tweee!
|
Citaat:
Dat er probleemjongeren zijn, ontkent niemand. Maar het hoeft niets te maken te hebben met hun achtergrond. Begrijp jij mij ook..? :) |
Citaat:
|
Citaat:
weet ik, probeer ook niet te generaliseren. Maar het is wel zo dat nederland marokanen in nederland heeft gehaald die in moeilijke financiele situaties zitten, of die gewoon geen werk konden krijgen. En je weet hoe nederlanders zijn die geen werk hebben, en maar een beetje op straat hangen. |
Citaat:
|
Maak nog een topic, zo doe je dat!
Pas bij het herhalen begrijpen ze wat Die linkse kerkers zijn zo sloom luisteren niet eens naar thunderdome |
Wel triest trouwens...zo op de 60e herdenking van de bevrijding van Auschwitz/Birkenau :(
|
zoals in n ander topic al werd gezegt, iets van: afgeweze door fatima ofzo
|
Ik dacht dat jij je schapen aan het neuke was? Hmmz vreemd.. :rolleyes:
|
Citaat:
als je zwart was had je nu al een platen contract joostje (y) |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |