![]() |
Mijn tekeningen,, dieren...
Haajj,, hier een paar tekeningen van mij, ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden! (y) (n)
http://img183.exs.cx/img183/1373/aap13wg.jpg http://img181.exs.cx/img181/254/poes18sv.jpg ThQQ Moi :) |
allereerst: Rolleyes staat voor sarcasme, ik denk niet dat je dat hier bedoelt. Het is niet een leuk knipoogsmily en hij wordt vaak erg negatief opgevat.
Niet erg reaslistisch, maar wel aardig als kindertekening. |
^ who cares :rolleyes:
Ontopic: Geen kindertekeningen, erg realistisch en recht door zee. Leuk als illustratie in een kinderboek, dar zijn ze goed genoeg voor op zich. Maar het is geen kunst- in de zin dat jij het jezelf niet echt moeilijk hebt gemaakt en in de zin dat het niet echt artistieke waarde heeft. maar dat was misschien ook niet je bedoeling. Maar als tekening: duidelijk een aap en een poesje en daarom, zoals genoemd, leuk als kinderboek illustraties. |
ik vind het wel leuk,
dat uitvegen van potlood vind ik niks, maar dat is mijn mening :p |
ik vind het uitvegen ook maar niets, en verder tsjah het is een aap en een kat. suikerzoet maar het doet me niets ofzo
|
:cool: een aap
|
Ik vind dat je goed vormen kunt natekenen, maar het is zo jammer dat je dan ook alleen de vormen tekent en het niet afwerkt. Probeer meer uit n potlood te halen dan het uit te vegen en die dikke lijnen. Ga gewoon eesn oefenen op een leeg blaadje. Eerst heel zwart krassen, dan steeds lichter en dat zo een paar keer en oefen wat met arceringen, dan gaat dat tekenen vanzelf beter :D
|
okeej,, bedankt ik zal het proberen... :)
|
eerste is puik zelfportret (y)
|
Ik vind ze heel leuk! Echt super schattig en idd perfect voor kinderboeken oid, juist door de simpelheid. Het is mss niet artistiek, maar het is nog steeds een kunst om zo te tekenen. Ik ben het wel eens met de rest, dat vegen moet anders kunnen.
|
Citaat:
|
ja, lief, maar verder...
je kunt t best dus doe er wat meer mee :) en niet vegennnn |
wat een lieve poez ^_^
|
mooi :o
|
ThnQ voor de reacties...enne ik zal niet meer vegen :nono: :)
|
Citaat:
|
Ik vind het vegen juist wel leuk, bij de aap dan... :)
|
Ik vind ze mooi.
|
Citaat:
Ontopic: ik vind ze leuk! Je zou meer uit jezelf kunnen halen, want et is duidelij dat je wel wat kan tekenen, probeer het jezelf wat moeilijker te maken ofzo...:) Maar ze zijn echt lief |
|
Je kan erg mooi tekenen, vooral die aap vind ik mooi. Het is geen art, maar wel knap.
|
ThQQ :bloos:
|
Ik vind het uitvegen van potlood in deze gevallen erg mooi gelukt, vooral de aap. Je zou ze misschien nog in kunnen kleuren of iets dergelijks. Photoshop ofzo. Ik vind ze lekker vrolijk en de vormen zien er goed uit. Werk ze verder uit zou ik zeggen (y)
|
okeej zal het proberen,, kan alleen niet overweg met photoshop :p
maja THQ |
Citaat:
|
mooi!
je laatste is wat minder als je eerste. ik heb het idee ook dat z'n kop een beetje raar staat in verhouding met z'n poten, maar verder is hij wel ontzettend lief. je eerste beter, alleen het feit dat het een aap is maakt het al :cool:. |
Ik vind ze mooi! (y) Vooral je tweede tekening vind ik lief :)
|
Jee, de aap is zeer goed gelukt, de kitten vind ik iets te simpel!
Je hebt wel een lieve manier van tekenen.. En don't worry, ik heb ook de neiging om te vegen, alleen iets minder dan jij doet.... Als je deze stijl aanhoud't is't inderdaad zeer geschikt voor kinderboeken... Wil je een andere kant op, zou je meer met diepte moeten werken |
Dat vegen stoort me niet echt. Maar dat kleine witte blaadje achter die andere twee blaadjes loopt niet goed door. En dat druppeltje dat van dat ene blaadje linksonder valt is ook niet mooi :o
Alle tekeningen die ik heb gepost zijn ook één groot veegfestijn, heb ik nooit iemand over gehoord :s |
ik vind t goed uitzien!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |