![]() |
Pirates of the carabian
Owkeej!!!
wat vinden jullie van die flm??? Nog meer PotC fans hier??? Gewoon een vraag en om meer PotC fans te ''ontmoeten'' hier! De beste rol vind ik toch wel die van Johny Depp (Captain Jack Sparrow) heel komisch, k weet niet zo veel meer te vragen vertellen...wat vinden jullie van de film, en wie vinden jullie de leukste acteur acttrice (welke rol)??????? kisses and boodbye |
:rolleyes:
|
--> contact gezocht?????
|
het is een leuke film om een keer te kijken, maar om er nou fan te zijn?
|
Jamaar.. JD en OB spelen erin.... :o dus een beetje fan ben ik wel :bloos:
|
wel goede film, alleen kan ik die Orlando Bloom nog steeds niet uit staan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is deze hype nog niet voorbij?
|
Citaat:
|
@TS: zodra jij leert spellen, post ik een serieuze reactie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb gehoord van 'the makers of pirates..' dat het een trilogy wordt. Ze zijn nu bezig met de opnamen voor pirates 2, die moet in 2006 uitkomen.
Hierin speelt Keith Richards uit de Rolling Stones de vader van Johnny Depp, Savvy?? :o |
Ik hoop niet dat t een trilogie wordt (n)
Maar ik vind het wel een coole film. Ook al is t hip om m af te kraken. |
zeer vermakelijke film met een meesterlijke Johnny Depp, een bloedmooie Keira Knightley, redelijk verhaaltje, leuke grappen, leuke effecten
en ow ja, Ordroldo Drol doet ook mee :S |
Als je zo'n grote fan ervan bent zou je toch verwachten dat je tenminste de naam goed kan spellen.
|
Johnny Depp had de leukste rol en hij speelde 'm voortreffelijk (y)
|
Johnny Depp maakte de verder matige film het kijken waard.
|
Matige film, die enkel leuk uit de hoek kan komen vanwege Depp's Sparrow-personage.
Orlando Bloom en Keira Knightley zijn slecht, evenals het voorspelbare verhaal. |
Het verhaal is lam en voorspelbaar, en die rol van Johnny Depp is niet anders dan "vervelend" te noemen.
Naar mijn mening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De film muziek vind ik (y) ookal is het etzelfde :P
hm d8 trouwens dat het 2de deel in 2005 zou komen, niet dus :( Hoop wel dat het weer zo leuk is als het 1ste meestal zijn de vervolgen niets aan |
Citaat:
|
Machtige film (y)
|
Citaat:
|
Bekijk trouwens fotoalbum van ts. Jaaaja. :(
|
grappig tis iig weer is wat anders. Best goede uitvoering
|
'k vond ut een meesterlijke film met veel humor...
weet iemand trouwens wat jack sparrow de hele tijd zegt iets van snappie of sevy ofzo ???? |
Citaat:
Verb 1. get the meaning of something; "Do you comprehend the meaning of this letter?" :) |
Citaat:
|
Citaat:
En idd, leuk om een keer/zo nu en dan te kijken, maar meer ook niet. |
ik vond het wel een vrij vermoeiende film eigenlijk. vrij slap en voorspelbaar verhaal met een btje flauw humor. wel leuk om 1x gezien te hebben, maar meer niet.
|
PotC topic #1000000000
*zucht* Leuke Nick ook :rolleyes: |
Ik vind de film geweldig, volgens mij komt dat door depp en bloom. Maar duurt het echt zo lang voordat pirates 2 komt???
|
Citaat:
|
Keira Knightley is een geil ding. (y)
|
Citaat:
O DROL DO DROL.... |
Citaat:
Pirates Of The Carribean was erg goed te doen. Vooral Captain Jack Sparrow was grappig :D Dat Keith Richards nu weer meedoet is natuurlijk wel een plus. (y) |
|
ik vond deze film btje tegen vallen..
iedereen was er zo vol over, dat ie zo goed was enz. maar toen ik het zag viel het me tegen.. :s :s :( maar wel leuke grappen gemaakt, en johnny depp doet het heel goed! |
Geplande release-data voor PotC: Dead man's chest in Finland, USA en Tjechië
Vermoed dat de Nederlandse en Belgische release wat meer richting het najaar zullen liggen |
best leuk ja.
|
Citaat:
*vraagt naar Lemony Snicket* ontopic: Leuke film, gedragen door the fabulous Johnny Depp<3. En misschien leert Ordroldo nog wel eens acteren. Of hij moet meer Legolasrollen aannemen. |
Als je leert schrijven ga ik misschien vertellen wat ik van die film vind.
|
Citaat:
|
Erg leuke en vrmakelijke ilm, maar zal gene klassieker worden,,,
|
Citaat:
|
niet bijster moeilijk....www.imdb.com heeft heel veel info over heel veel films
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |