![]() |
je eerste post
heel benieuwd, waar postte je het eerst?
en waar ging het over? best leuk om nog eens terug te bladeren ;). en je laatste? of nou ja - laatste - eennalaaste dan? |
In een luistertopic
11568 V - Lid gepost op 19-06-2004 @ 16:44 -------------------------------------------------------------------------------- Golden Earring - Last blast of the century |
Dat weet ik écht niet meer.
|
kijken bij info, zoek alle posts van..., terugbladeren naar de laatste pagina, naar beneden scrollen en zie daar.. ;)
|
In een hoofddoekjes topic op N&A om een zekere nare man het vuur aan de schenen te leggen
|
dit is iig wat mijn postgeschiedenis als eerste aanduid :D ook gelijk het enige topic wat ik ooit gehad heb op contact gezocht volgens mij :D
USB kabel voor de Texas 83+ marrel 16V - Lid gepost op 02-09-2003 @ 16:43 -------------------------------------------------------------------------------- Ik heb net zo'n rekenmachine gekocht op school alleen ik wil er graag programma's opzetten. Ik heb al wel begrepen dat je daar zo'n USB kabel voor nodig hebt. Weet iemand waar je die kunt kopen en hoe duur ze zijn? Thanx!!!! :) mijn laatste was hier net op de kantine over waar ik op dit moment aan dacht :o |
hmm,l wil ik het weten?
|
Op Eten & Drinken, in het topic 'Je favoriete hapje bij McDonalds'. :o
Een na laatste was in het 'je ergernis van vandaag'-topic hier op De Kantine. |
Dat heb ik vast verdrongen... ja of ik ben het gewoon vergeten, kan ook. Het was iig niet erg interessant :(
|
mijn eerste post (van deze nick :o) was op seks over de stelling 'jongens zijn net bussen, voor je het weet lig je eronder'. wat een bullshittopic :nono: .
mijn voornalaatste was op dansen op papier - over beeldvorming bij een gedicht, een soort bestraffing richting riven ;). |
Citaat:
Ik had daarvoor al wel als gast gepost |
eerste post:
nou els, ik kan wel kalligraferen hoor :P eennalaatste post: toen vanmorgen ben ik opgestaan en heb ik mijn computer aan gezet. toen hij klaar was met opstarten heb ik mijn meel gecheckt en naar forum gegaan. toen heb ik geforumd en daarna ben ik mij gaan omkleden... toen heb ik broodjes gebakken en kwam mijn oma langs met voor mn zusje en mij een saucijzenbroodje en een croissant brengen... daarna ben ik met de bus naar utrecht gegaan want ik ging een dvd kopen. toen ben ik bij me oma op de thee gegaan en daarna weer met de bus naar huis, omdat ik lui was. toen gestofzuigd en een boodschap gedaan. toen moest ik koken en gingen we eten en nu zit ik te msnen en te forummen... en jij??? |
Eerste post in: Ben jij perfectionistisch ingesteld?
Citaat:
Zeker toen ik een discussie op gang bracht over een 4de ruimte-dimensie :p |
Dit mag niet want dat belast de zoekfunctie teveel. :)
|
Citaat:
|
Dat was vast hier, DK.
|
Ik klaagde over examenstress.
Pff, wat een eitje was dat achteraf gezien :D |
Citaat:
Mijn eerste post was op Hardware :) |
haha toen was ik 14 en iedereen vond me dom :D :| :(
|
Eerste post zou ik niet weten, éénnalaatste is op Moderne Talen en m'n laatste post is deze.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie mijn spelling. :p Ook vond ik het maar raar dat niemand z'n naam onder zijn tekst zette, daar ben ik nu wel aan gewend. :p :D |
ja was op hardware [niet op deze naam] ik had problemen met mn computer en ik wilde hulp
daarna en daarvoor loerde ik een hele tijd op mystiek en lifestyle zonder te posten en later ging ik zelf spammen op DK en onzin |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Of mijn eerste post moet van negen maanden na mijn aanmelding zijn en dat lijkt me stug. (Sowieso vindt ie er ook maar negentwintighonderdzoveel terug, terwijl ik meer posts heb dan dat.) |
Citaat:
|
Iets op Films&TV, maar dat is gepruned. Dat geldt ook voor m'n eerste posts op Actualiteiten&Nieuws. :(
EDIT: Hoewel het hoogstwaarschijnlijk tenenkrommend zou zijn die terug te lezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel een toepasselijke post, die van MeelFriek van 14-10-2001, mbt de ts van deze topic. ;)
|
Citaat:
en de prijs was nog in guldens |
ik weet niet, iets met boerderij
|
Een post op games over dat mijn computer irritant deed :bloos:.
|
en daar voor heb ik ook nog als nick rockit14 gehad met 42 posts maar ik kan er maar één terugvinden..
|
Op psychologie, onder een vorig account.
|
Eerste post ga ik hier niet neerzetten, die is te erg voor woorden :o
eennalaatste: Iets op tv etc. |
20-03-2002 @ 23:00:
Beste spel in mijn bezit: Final Fantasy 7 (PC). Trouwens, eerste post...Hoi allemaal :) In het 'Beste spel in je bezit'-topic op Games. |
Citaat:
Citaat:
wat is daar erg aan? |
Thread: Vertel het tante Briseïs: wat is je msnnaam?
Die ging over ADHD in een topic op psych :)
|
Citaat:
Wat was ik een irritant snotjong de eerste paar maanden op t forum zeg :D Als ik die oude posts zo teruglees voel ik neiging mezelf te gaan flamen :o |
Citaat:
|
mijn eerste post was op psychologie en ik zei heel kwaad dat ik het niet leuk vind dat me iedereen me verkeerd en oppervlakkig zag ofzoiets :s
en dan zat iedereen te zagen omdat ik 14 ben dat ik dom ben ofzo, dat moet trouwens toch eens stoppen hoor :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...12#post4327112
Argh, dat taaltje van me. Hoewel ik nu nog altijd smilies achterstevoren zet. (: |
eerste post:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Choke schreef op 09-12-2004 @ 20:30 : 1 woord: GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND GUNBOUND -------------------------------------------------------------------------------- ja ik kan gunbound ook errrg aanraden! Verder heb ik ook een Mafia spel heel lang gespeeld, dan moet je proberen de Godfather te worden, maar helaas wilden ze op een gegeven moment er geld voor hebben. ________________ - there`s more to language than just the words - laatste post: http://home.wanadoo.nl/faats/img/au...6813%20copy.jpg |
Allang gepruned. Ik denk dat het op F&L was... anders op Klaagmuur als dat nog meetelt.
|
De oudste die ik van mij vind gaat over mijn baantjes van toen :p
goh, dat waren nog is tijden :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |