![]() |
AUB enquette invullen IVM PWS
willen jullie ons helpen door de enquête in te vullen. Het is slechts 5 minuten werk en je helpt ons enorm.
http://hilhorstweb.com/tmp/enquete.html Groeten, Tim |
Gedaan.
Heb nog een paar opmerkingen: Vraag 13: waarom hier geen vakjes waarbij je er meerdere aan kunt klikken? Ik denk dat veel mensen meerdere redenen hebben.. Zelfde bij vraag 16. De vraagstelling bij vraag 23 klopt niet, erg onduidelijk zo. (als=dat)? En, bij vraag 22/23/24 kun je maar één van alle vragen invullen, omdat het anders verspringt (ik bedoel dus, die vakjes zijn ingericht alsof het allemaal één vraag is en je kunt maar één antwoord invullen. Owja, en ik weet niet wat je ermee gaat doen, maar als je ook echt gaat kijken van hij/zij verdient zoveel en geeft zoveel uit en spaart zoveel etc, dan krijg je denk ik scheve beelden als je niet naar vakantiebaantjes vraagt. |
ik heb bij de laatste 3 vragen idd een probleem, en bij vraag 13 heb ik maar neergezet dat ik een combinatie heb van redenen. Maar je moet vooral die fout met de laatste drie vragen fixen.
|
vraag 22,23,24 kwam ik pas later achter. jammer genoeg is het teveel werk om dit nu te veranderen. Gelukkig zijn deze 3 vragen het minst belangrijk. Had er niet aan gedacht om hier meerdere mogelijkheden te doen.
Alsnog bedankt voor alle moeite. als moet inderdaad dat zijn. |
Done! :)
Alleen vond ik idd de laatste 2 vragen niet in het geheel passen... |
Citaat:
|
Ik vond de laatste vraag nochal vaag. Van de laatste drie vragen kon ik er trouwens maar één invullen, steeds als ik bij de volgende het antwoord aanvinkte, verviel de vorige.
|
Alsjeblieft voor het invullen.
|
Ingevuld :)
|
Ik krijg ook studiefinanciering, maar dat is geen geld van m'n ouders, en ook geen geld van een baantje.
|
studiefinanciering heb ik inderdaad niet in de enquete gezet omdat het officieel niet bedoeld is om uit te geven voor uitgaan/vrije tijd
|
Ingevuld.
Je had misschien meer rekening kunnen houden met studenten, die een studiebeurs krijgen maar ook vaste lasten hebben zoals kamerhuur. |
Done. :)
|
gedaan:)
|
gedaan.
wel een paar vreemde vragen waar je geen antwoord op kan geven |
Mijn ouders betalen alles, dus ik heb op heel veel plaatsen 0 euro in moeten vullen...
|
klaar:)
|
Klaar.
|
Ingevuld!!
|
heb hem ingevuld hoor! ;)
|
done :)
suc-10 nog :D |
gedaan.
|
gedaan.
helaas moest je blijkbaar 1 van de laatste 2 vragen uitkiezen om in te vullen, dus heb ik de eennalaatste maar gekozen ;). beetje jammer voor je eindresultaat. |
Het zou zeg maar wel aardig zijn als een pws-enquete zonder spelfouten zou zijn :s
|
gedaan
|
Done.
|
done
|
Done.:)
|
Done
|
Citaat:
|
zo, ingevuld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt allemaal. Ik heb nu in totaal 2500 enquetes. Ik denk dat ik er wel genoeg heb :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |