![]() |
schaamhaar
Hallo,
ik ben 16 en heb al een tijdje een vriendin... Nu heeft zij me laten weten wel naar bed met me te willlen gaan, alleen ik voel me onzeker over mijn schaamhaar.... Ik weet niet wat normaal is voor een jongen van 16. Het er af scheren of het bijhouden of gewoon laten groeien.... Hebben jullie wat tips? bvd. |
Maak je niet druk
de liefde is mooi seks ook. |
Vraag het haar? Het is tenslotte je vriendin, en geen one night stand die je niet kent toch?
|
Ze zal er hoe dan ook heus geen probleem van maken.
|
Citaat:
Bovendien ben je geen jochie van 3 meer. |
Gewoon laten hoe t is nu, en als ze t niet 'mooi/prettig' of weet ik t wat vind, verteld ze je dat heus wel :)
|
Boeiend, alles is normaal :)
Doe gewoon wat je zelf het mooist vind :) |
waar je je wel niet druk om maakt. :|
|
Alles eraf
yuck....haar (n) |
Ontharingscrème erop en minstens 4 uur laten zitten is de beste oplossing (y)
|
gewoon onder de douche gaan staan.. schaar in de aanslag, en het "ergste" wegknippen :)
|
Citaat:
|
Ik zou vlechtjes in je schaamhaar leggen :rolleyes:
Nee joh, boeiend. Wellicht heeft ze een voorkeur en die krijg je dan vast wel eens te horen. Wat belangerijk is is dat je jezelf er prettig bij voelt. |
Citaat:
Tja als je echt een flinke bos hebt zou ik het wat kortwieken, maar het 'hoeft' er niet af (ik vind dat zelfs verschrikkelijk lelijk, maar ja, aan mijn mening heb je niks) |
Citaat:
|
ow wacht, ik zal ook ff een nuttig antwoord toevoegen.. ik denk dat het niks uitmaakt, uit hygiënisch ookpunt kan wat bijhouden wel goed uitpakken, maar ik moet zeggen dat dat er bij mij ook bij inschiet. ach. als je het maar af en toe wast.
|
Even echt serieus:
Als je het niet erg vindt, trim het dan- niet kaalscheren- maar een beetje kort schaamhaar is vaak toch wat fijner dan veel. Het heeft eigenlijk alleen maar voordelen. Lees maar eens hier: *Schaamscheren* Als een man helemaal kaal is, is dat voor vrouwen vaak ietwat afstotelijk, andersom minder, het is dan wat gemakkelijker voor een man. Maar zoals hier gezegd wordt... Liefde gaat niet om een plukje schaamhaar. Zorgen zou ik je niet maken, maar het is echt niet gek om er wat aandacht aan te besteden, een goedverzorgd voorkomen is vaak ook net iets aantrekkelijker. |
gewoon vragen
sommige meisjes vinden haren eng bij een jongen anderen vinden kaal weer gay of pak gewoon de middenweg |
Citaat:
Ontopic: Schaamhaar moet je bijknippen. Geen bos, maar ook niet kaal. Mijn mening :) |
Citaat:
|
maak een streepje. heeft zij waarschijnlijk ook. of ze zit zich op een ander forum hetzelfde af te vragen :p
|
Streepjes zijn wel leuk hoor, maar voor orale sex best lastig. Vrouwen zouden eigenlijk een verticale "=" moeten scheren. Dat is wel zo lief voor de tong. Ehm, snap je. Ik meen het btw.
|
ballen + stam scheren, bovenkant kortknippen (als je een kam erdoor haalt, en dan pas knipt heb je minder het idee dat je in de gevarenzone knipt en het ziet er nog goed, overal hetzelfde uit ook (Y))
|
Citaat:
hoe bedoel je? je gaat toch niet een horizontaal streepje scheren?? :s hehe |
Citaat:
|
exact
|
kaal bij mannen vind ik persoonlijk een beetje homo-achtig. Niet dat ik iets tegen homo's heb ofzo, maar ik zou raar op kijken als mijn vriendje dat geschoren had. En zeker weten afknappen op hem. :(
|
Je kunt het toch bijknippen, trimmen, etc.?
Maar als je vriendinnetje gek op je is gaat ze denk ik niet echt een probleem maken van je schaamhaar. :) |
Met de paardentondeuse. Die loopt lekker soepel. :)
|
gewoon beetje bijknippen
|
Mannen moeten hun schaamhaar gewoon laten staan. Vrouwen ook overigens. (y)
|
Citaat:
pff!!! |
k zou zeggen knip t gewoon een beetje bij
|
Ik vind dat mannen zich daar niet druk over hoeven te maken. Voor vrouwen is het bijhouden van hun eigen schaamhaar belangrijker dan hoe de mannen hun schaamhaar hebben. Voor mij hoeven mannen het daar niet bij te werken. Maakt me niks uit. Is juist mannelijk. Helemaal kaal hoeft voor mij helemaal niet.
|
Citaat:
|
zou je vriendin iets met haar schaamhaar kunnen doen waarop jij afknapt? of maak jij je druk om hoe het er bij haar uitziet? lijkt me dat je dat dus echt totaal niks uitmaakt... zij heeft waarschijnlijk precies hetzelfde...
|
Boeiend. :) Iedereen vindt toch wel iets anders mooi. Ik vind kaal niet echt mooi... verder boeit het me niet zo. Maar dat ben ik, en ik ben je vriendin niet.
|
Ik vind gewoon kort nog het mooiste, niet helemaal kaal maar ook geen hele bos.
|
hoezo onzeker over je schaamhaar? haar is toch heel normaal :confused: enne tip van mij: nie gaan schere want dan krijg je stoppels en dat schuurt..
|
hahah ja idd, ik heb het ook eens geprobeert, t jeukt als de tering, als het weer aangroeit, als je thet kaal haalt, moet je het kaal houden anders ist zo irritant :s
dus gewoon laten staan ist beste, lekker ruk hoe het er uitziet |
Op je 16e laatje dat lekker zitte. Bijwerken moet wel. (y)
Ben je moslim werk het dan wel bij, dat groeit overal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: