![]() |
tsjah.. lijkt op n gedicht..? (a)
De tedere hand van de geliefde op mijn schouder
Een vluchtige kus in de morgenzon Nooit was zijn afwezigheid kouder Nooit was er niet-zijn wat mij zo kwetsen kon Niets anders telt T is maar dat je t ff weet Liefde maakt een smal bed breed Twee lichamen verstrengeld in elkander Passie vlamt tussen de lakens uit Een blik van verlangen van de een naar de ander Niets wat de begeerte stuit Vurig vrijen in een verlaten veld T is maar dat je t ff weet Liefde maakt een smal bed breed Zo van iemand houden dat het pijn doet Je helemaal aan iemand geven kost moed Te jaloers zijn op zijn ex Na ruzie ruige goedmaakseks Liefde, het beste en verschrikkelijkste wat er is. T is maar dat je t ff weet Liefde maakt een smal bed breed Tsja tot wie moet ik deze laatste strofe richten Liefde heeft immers vele namen? De ware inhoud kan echter niemand bedichten Zoals het een armzalige scholier kan betamen Was dit slechts een armzalige poging. Weet nie of t wa is hor ma laat ff wete of je t goed vind aub..? :) was n opdracht voor school ma anders weet ik meteen da ik mn carriere der beter nie op kan richte ;) |
T is maar dat je t ff weet
Dit soort woordgebruik vind ik altijd nogal uit de toon vallen als de rest nogal zwierig is geschreven: een beetje té plat zegmaar. Wel heb je gevoel voor ritme en 'liefde maakt een smal bed breed' is een héle leuke vondst. |
Citaat:
:rolleyes: Verder ben ik het wel met je eens, met dat eerste deel van je commentaar. |
Citaat:
|
ja da is ook zo van die liefde maakt n smal bed breed:)
ma da heb ik eigk n btje expres als uitgangspunt genome om me nederlandse lerares te peste en daar omheen heb ik de rest ma gemaakt (t moest een moderne versie van n middeleeuws refrein zijn>>bepaald type gedicht uit die tijd) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37. |