![]() |
De paus, condooms en zwangere kleine meisjes
Heeft er iemand enig idee hoeveel meisjes per jaar zwanger raken door HUN VADER omdat de paus condooms verbied?
Moet een betoog voor nederlands houden en ik kan het niet gevonden krijgen. |
Wat is je stelling dan precies? En als ik het goed begrijp is je onderwerp dus dat de paus condoomgebruik verbied?
|
Citaat:
|
Ik denk niet echt dat iemand dat bijhoudt, zeg maar.
|
whaha zo blijkt maar weer dat op dit mooie forum ook plaats is voor komiek. Ik vond het wel lachwekkend allemaal :D
Succes met je werk trouwens (y) |
Die statistiek wordt niet bijgehouden, en als ie bijgehouden wordt is ie niet te vertrouwen.
|
De paus heeft geen invloed op een rechtsstaat. In Nederland zijn condooms derhalve ook niet verboden.
|
Nee, maar er zullen mensen zijn die naar de paus luisteren ipv naar de wet op dit punt....hoeveel geen idee.
|
Dat is waar. Iemand enig idee hoeveel invloed het Rooms-Katholicisme heeft in Nederland? En hoeveel mensen daarvan daadwerkelijk naar de ideeën van de paus luisteren? Volgens mij zijn dat er niet zo gek veel...
|
Citaat:
Het gaat ook niet om nederland.. Maar er zijn van die hele orthodoxe plaatsjes waar dat geld. Is ooit een programma van op tv geweest, vandaar. Maar dat is al zolang geleden dat ik het niet meer weet.. :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |