![]() |
En wat is jouw favoriete winkel?
Dus waar haal jij graag kleren/schoenen/assecoires?
En waar wíl je graag afrekenen bij de kassa maar weigert je pinpas? :mad: Verrrtel! :) |
(wo)Men at Work
Bijenkorf Cracks The Sting |
NS Lelystad weigert regelmatig mijn pinpas maar daar winkel ik niet
Ik hou van de H&M voor de basics, ik hou van skateshops, en verder koop ik in zoveel winkels maar heb geen favoriet. |
nlstore
|
h&m en zara voor de basics, 2ehands en verschillende andere winkels voor de rest
en nooit last van mn pinpas gehad |
wonderwoman
pimkie lipstick |
de Bonneterie :) en mijn pinpas weigert nooit (ik check ook altijd of ik voldoende geld heb voordat ik ga shoppen)
|
hoe cliché: H&M
en verder: -2 louche,onbekende tweedehands winkeltjes met veel mooie jurkjes&rokjes -Hema , ik hou van de hema kinderafdeling met al die kleurige schriftjes , fotolijstjes en andere onzindingen -Bijenkorf , om zn Proloog afdeling en af en toe ChillOut -Schreuder, fourniturenwinkeltje En mn pinpas weigert sowieso altijd na de 15e van de maand. Voorderest vind ik bovengenoemde Sting, Pimkie,Lipstick :eek: en Men at Work echt verschrikkelijke winkels...Die eerste en die laatste is echt het paradijs voor burgertrutten en die 2e en 3e scoor je goed mee in de tippelzone (y) |
cardelly: www.cardelly.com
roosen: www.roosenfashion.be Levi's store Tommy Hilfinger Cactus Metro En dan nog een winkel in A'pen waar ze burberry, Thomas Burberry enzo verkopen (naam is me ontglipt, tis is een zijstraat op het einde van de Meir) Oh en soms Massimo Dutti, omdat ik al die kleren bijna gratis krijg dankzij mijn lieve zus die hoofd is van de Nederlandstalige winkels in de benelux :cool: |
Bluetik in
Men @ work Chill Out :) |
H&M
Skateshops Suburban(Punk/hardcore) zoiets ongeveer. |
Citaat:
|
punkyfish :)
|
North Shors , Intersurf ....etc etc.
Vrijwel elke zichzelf respecterende surfzaak. :cool: |
Cinderella voor schoenen, H&M voor kleren (ik geef nu eenmaal liever niet veel geld uit en met een beetje geluk hebben ze daar net wat grotere maten :))
De Purple Haze in Breda heeft mijn liefhebberij broeken, maar helaas, daar denken ze dat de meerderheid nog steeds in maat 36 leeft. En verder, de Vagabo in Hoogstraten voor extreme schoenen, voor cds ga ik naar een 2ehands winkel, Bijenkorf voor leuke panties en stropdassen en de Pleiade voor stenen en mineralen ^^. Oh en er is zo'n speciale kousenzaak in Breda! Ik heb 2 pinpassen met altijd genoeg geld. |
Mmm, de H&M soms.
En verder de Oude Liefde in Emmen (lijkt op de London maar dan leuker) en een winkel waar ze heel veel spijkerbroeken hebben.) Eh tsjah en sportwinkels voor schoenen, Adidas <3 en Dr. Martens :) |
Citaat:
canadian stocks outlet store mexx |
Stout (y) ik adoreer die winkel, de spullen die ze verkopen, het personeel en ze hebben fijne muziek op staan.
Pinpas, nee lang leven de saldoinformatieknoppen op het pinautomaat. |
Natascha Dump
Twelloseweg 100 7396BP Terwolde |
image, nova zembla, h&m, the sting
|
H&M, skateshops, fame
|
H&M
vero moda men at work Blue Velvet in Breda veur leuke tweedehandsjes verder waar ik zoal langsloop maar zaken als lipstick vermijd ik ten allen tijde :o |
H&M, Men at work, tango, sacha, invito, verschillende boutiques
Mijn Pinpas weigert nooit, omdat ik altijd weet hoeveel geld er op mijn rekening staat, en ik ga dus ook niet winkelen als ik weet dat er (bijna) niets op staat. |
Citaat:
Ontopic: Ik hou van de H&M, Zara en heel soms Mango :o voor wat basics. Voor de rest koop ik echt overal en nergens. |
Sinnin'.
|
H&M is vooro alles behalve broeken.. bont&blauw is leuk en samsam
ik kom bijna overal :) |
casual club
|
If & Co. in Leiden
|
h&m voor de basics, skateshoppen voor de shirts en hoodies, scene voor de broeken :bloos: bijenkorf chill out en af en toe wat andere winkels
|
kleding H&M en soms Zara (bloemetjes (y))
ondergoed h&m of hema en schoenen.. ligt eraan wat voor schoenen ik wil. geen vaste winkel dus. |
We, H&M
|
H&M, America Today, Zara, Kaas, of tweedehandswinkeltjes etc... :)
|
america today, skate shops, en heeeeeeeeeeel soms h&m
|
H&M jeweettok voor die basic's.
Verder vind ik players, mientus [berlijn] en de bijenkorf. |
H&M
Five Pocket |
h&m omdat ik een sloeber ben
2ehandswinkels/kringloop omdat ik een sloeber ben |
* de coffeeshop eh, dat valt onder eh, accesoires (a)
* lucky lenn. r'dam.kustom kulture store. eigenlijk te duur voor mijn budget, maar gewoonweg te veel vette dingen. psychobilly, rockabilly, white trash, pinstriped lowrider bikes, huistattoodude. bedoel, wat wil je nog meer. (y) * black widow, r'dam. piercingtroep, buttons, kleding. en pluspunt is dat je gewoon rustig wat kan uitzoeken terwijl je je jointje oprookt in de zaak. (y) * independent outlet a'dam. schoenen, cd's, kleding, prut.. als ik geld teveel heb. * punch r'dam.skinhead kledij, dr.martens en undergrounds in alle soorten en maten, buttons, het Ska hoekje met vette ska cd's. een bakje engelse drop bij de kassa. jah. (y) * yendor r'dam. omdat de nerd in mij ook aan z'n trekken moet komen. |
Aldi.
|
H&M, Chill Out, Sacha, en Vintage winkels natuurlijk.
|
ik haat de h&m maar t is wel een handige winkel
en american today is de ik wil wel maar kan niet winkel en de britain is wel ok en alle random skatewinkels ook wel |
De H&M in Antwerpen, de Koolse Visser in BoZ.
Dat vooral. |
H&M winkel voor youngers in groningen :eek: (y)
eindelijk |
Citaat:
(mama en dochter zijn het leukst) Verder: Mango, Valetta, Kookai (dit seizoen heb ik alleen een beetje overgeslagen, bah), Versato, Spiegelbeeld, Zipper en H&M. |
ik haal m'n kleren bij een nogal underground winkeltje, maar bij velen uit Apeldoorn zeer bekend: Ursula.er zijn meer vestigingen van Ursula, in Leeuwarden bijvoorbeeld.verder koop ik veel bij underground zaakjes waar veel leer wordt verkocht;ik ben namelijk gek op (kunst)leer!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij geldgebrek en de behoefte aan veel kleding ben ik aangewezen tot h&m, zara en only, soms bijenkorf. en de uitverkoop
|
h&m vind ik eigenlijk altijd wel iets dat ik leuk vind.
broeken vaak bij forecast/vet hema voor leuke troepdingetjes. ikea voor dingetjes voor m'n kamer. |
Citaat:
|
Only
Vero Moda H&M Hema Hema |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |