![]() |
Kom niet klaar tijdens het vrijen
In het begin dacht ik altijd, ja, dat zal wel normaal zijn, dat ik niet meteen klaarkom maar nu ben ik nog nooit klaargekomen tijdens het vrijgen.. Als ik mezelf bevredig, aan mijn clitoris dan wel.. Maar als mijn vriend mij vingert, beft of als ik ermee naar bed ga, dan nooit. Hoe komt dit??
|
Ik weet niet wat je er aan kan doen... maar ik weet wel dat ik het ook heb en het wordt best frustrerend!!! Ik krijg altijd het advies om te blijven proberen en veel met je vriend er over te praten wat hij moet doen en zo.. maar niet dat het enig succes boekt. Ik vind het niet alleen heel erg jammer maar ook zo lullig voor mijn virend die het nog steeds blijft proberen...
|
Heb ik ook last van....
|
Hoelang heb je al seks met hem?
Kzou zeggen: blijven oefenen en er vooral niet over nadenken... |
Je bent gewoon een vette lesbie en je ken niet klaarkome door een vent
|
ik had er de eerste keren ook last van maar dit hielp wel:
misschien kan je vriend tijdens de sex je clitoris stimuleren (als jij bovenop gaat is het misschien nog beter) of tijdens het beffen je g-spot opzoeken met zijn vingers? veel succes iig |
waarschijnlijk omdat je zelf t beste aanvoelt wanneer je iets sneller moet bewegen omdat je bijna klaarkomt...je kunt t wel aan je vriend aangeven maar ja tis tog anders denk ik..ik kom ook nauwelijks als me vriend dat doet hoor!
bij beffen kom ik wel altijd bijna maar ja das toch niet helemaal he.. en neuken dan moet hij of ik toch ffkes een handje helpen gelukkig vind ie dat niet erg... |
geef hem aanwijzingen als ie beft of vingert van wat jij lekker vind.. Doe het es zelf voor zijn neus zodat ie de kunst kan afkijken, dat soort dingen.. wie weet wil het dan wel. Als je teveel focussed op het klaar willen komen lukt het ws zoiezo niet, gewoon genieten..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
shit wat een idiote platvloerse niet humoristisch kutuitroep ga naar de chatbox naar die andere 12jarige kleuters die zich grootvoelen *jah idd ik voel me groter en volwassener dan jij bent en goh hoe zou dat komen MISSCHIEN OMDAT JE JE ALS EEN IDIOOT KLEIN KLEUTERTJE DOET OVERKOMEN?!!?!?!??????* ennouw wat dit topic betreft: ik zou er eens met je vriend over praten misschien kun je zijn hoofd sturen en op de plaatshouden tot hij je klaargebeft heeft en een ding dat je zeker niet moet doen is je gaan focussen op dat klaarkomen daar kan het ook nog eens minderlekker van worden enzo. niet doen dus |
me vriendin of ik helpen altijd een handje tijdens de sex... is geil om dr te zien genieten dus waarom niet?
schijnt vrij normaal te zijn dat meisjes moeilijk komen van het neuken, maak je niet druk |
Citaat:
|
Citaat:
vingeren als in hij stimuleert je klit tijdens vingeren of nie? sommige meisjes komen namelijk alleen zo klaar. heh :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38. |