![]() |
pijnlijke tepel
ik heb al enkele dagen last van een pijnlijke tepel .
vooral als hij stijf wordt doet het pijn .Op mijn tepel zelf zit een soort knobbeltje en als ik erop knijp komt er een witte vloeibare substantie uit . neen het is geen puist oid ik dacht aan een vetbolletje .maar het blijft gewoon heel fel pijn doen :eek: ik hoop dat het niets ernstig is . weten jullie niet wat het is of wat ik er tegen kan doen . als het binne enkele dagen nog pijn doet ga ik naar de dokter maar wil nu even zeker zijn of ik me niet zomaar ongerust maak |
Ontstoken talgkliertje? Het klinkt iig niet als gyno oid dus zal het wel zoiets zijn, of een haarvaatje (óp je tepel lijkt me dat sterk, in de areola kan het wel).
Ben jij btw de casual dreamer van dbb :confused: |
Citaat:
op mijn tepel groeit geen haar maar moet ik me zorgen maken of verdwijnt het vanzelf ????? wat is dbb :confused: |
Geen flauw idee eigenlijk... Je zou je eigen tepels het best moeten kennen, en als er een verandering optreedt die je maar raar vindt, gewoon naar de dokter gaan. Zelfs als is het niets, dan ben je tenminste gerust.
|
Citaat:
Wat die tepel betreft, ik heb verder geen idee. Maak je je echt zorgen ga dan even naar de huis arts. |
Citaat:
ja ik zal best een naar de dokter gaan want het doet echt pijn . toch bedankt voor de reacties ik zal binnen enkele dagen de oorzaak plaatsen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |