![]() |
Hoe lui ben jij?
Mensen, hoe lui zijn jullie? Je kunt fysiek lui zijn (met bijvoorbeeld sport) of met andere dingen lui... (bijvoorbeeld te lui om je huiswerk te maken), of natuurlijk een combi van. :D Of heb je overal altijd wel zin in?
Ik ben vooral fysiek lui. Mijn conditie is ongeveer wel 0,0. Maar als ik iets voor school moet doen of als ik psychisch veel moet nadenken heb ik daar meestal wel zin in of stel ik zoiets niet uit... Hoe zit het met jullie? |
'Lui' is my middle name.
|
ik ben een luie opdonder :(
|
Ik ben fysiek lui als in: ik heb een hekel aan sporten.
Maar fysiek druk bezig zijn voor (bijvoorbeeld) werk oid vind ik dan weer niet erg. |
ik ben soms echt extreem lui, als het niet perse hoeft ga ik m'n huis niet uit, en blijf ik vaak veeel te lang in bed liggen. Ik ben een lamzak :o
|
Beide gevallen wel, maar fysiek toch wel iets meer dan psychisch.
|
Fysiek.
Daarom is windsurfen ook zo ideaal :D Je staat wat op een plank en hoeft alleen het zeil vast te houden. Dat vreet wel veel energie, maar verder die je niet echt zoveel :D |
Fysiek lui. Maar dan ook écht lui.
|
psychisch lui, ik houd van bewegen en ben liever in beweging dan dat ik lam op de bank ga liggen ofzo..het liefste ga ik sporten of dingen doen waarbij je je in moet spannen.maar ik ben te lam om dat allemaal te gaan regelen :|
|
vooral fysiek
|
Ik doe altijd in de ochtend het licht aan zodat ik het in de avond niet meer hoef te doen. :)
|
lui als het kan, als het nodig is actief
|
Citaat:
|
Ik ben een typisch geval van een gezonde geest in een ongezond lichaam.
|
99% lui.
|
ik ben het toppunt van luiheid
behalve bij bier drinken of in bed :cool: |
Mwa, ik heb zo mijn buien: soms heb ik gewoon absoluut al geen zin om mijn bed uit te komen of om überhaupt maar iets voor de universiteit te moeten doen.
|
Psychisch lui (geen zin in nadenken bij complexe problemen, geen zin om dingen voor school te doen waar je bij moet nadenken)
|
Ik voer nooit een flikker uit.
|
Zelfs het posten op andere fora dan DK, kost me al teveel moeite...
|
Psychisch lui als in geen zin hebben om dingen voor school te doen. Betekent niet dat ik alle complexe vraagstukken uit de weg ga, het moet me gewoon boeien, anders heb ik er geen zin in.
|
Hangt er maar net vanaf waarmee.
Qua sport ben ik over het algemeen alles behalve lui, maar als ik bijvoorbeeld eenstuk moet fietsen doe ik dat liever niet. En psychisch lui ben ik als ik het geen interessant onderwerp vind. |
Psychisch lui :o
|
ik ben gedwongen lui
|
fysiek
|
Lui zijn is mijn beroep! :cool: Maar zoals eerder al gezegd werd, als een onderwerp mij boeit dan wil ik daar voor school wel moeite voor doen. Ben wel degene van het eeuwige uitstellen. Ook sport ik graag en veel, maar kan ik niet mijn bed uitkomen ofzo. :o
|
Luie opdonder, al wil ik soms nog mijn actieve momenten hebben :)
|
Ik ben fysiek een wrak. Psychisch ook. :)
|
Psychisch lui (y)
|
Vooral fysiek lui.
|
Ik wil best nadenken over dingen en ik wil ook best bewegen. Dus als je het zo bekijkt, ben ik niet lui. Maar dat neemt niet weg dat ik minder studeer dan ik zou willen en ik met veel moeite ga sporten...
|
Ik ga toch wel voor de luie opdonder .
De dag voor een tentamen ontdek ik dat ik twee boeken moet leren ipv 1 . & ik doe mijn gordijnen niet dicht omdat ik te lui ben om naar het raam te lopen . Wel alles doen voor drank en sigaretten .:p |
Psychisch lui, voor school en andere nutteloze dingen.
|
ik ben een luie opdonder. :o
|
Ik ben vreselijk lui, vooral de laatste tijd (n)
|
Ik ben in bijde gevallen lui. Ik sport enkel graag als ik zelf die sport heb gekozen, dus niet in lo.
|
Ik ben uitermate lui. Ik beweeg zo weinig mogelijk en als er eens een gedachte in m'n hoofd zit is dat geheel per toeval.
|
Citaat:
|
'Liever lui dan moe' is één van mijn motto's. Dat zegt genoeg denk ik.
|
wel zin in sporten (heel erg eigenlijk) maar met net pfeiffer achter de rug kom je niet ver :(
|
Ik ben niet lui, ik heb gewoon geen zin om me in te spannen voor nutteloze dingen:o
|
Niet lui, maar wel gemakzuchtig.
|
Citaat:
|
ik ben niet zo zeer lui ik geef gewoon snel op als iets me niet komt aan waaien :o
|
Citaat:
|
Ik haat sporten (y)
|
Ik ben fysiek lui, sinds ik pfeiffer heb gehad ben ik gewend geraakt aan weinig doen. Maar nu ga ik weer sporten, om m'n conditie weer een beetje fatsoenlijk te krijgen.
|
zo lui om te vaatmachine niet leeg te maken zodat ik afwas maar met mn handen deed :o
|
Geen van alle opties. :o :eek:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |