![]() |
Glastonbury 2005
Was hier al een topic over ?
Coldplay op Glastonbury 2005 27 januari 2005 Volgens de Britse krant The Sun zal Coldplay de vrijdag afsluiten op de Pyramid Stage van Glastonbury 2005. Ook zal ook Embrace die dag spelen. Verder tipt Virtualfestivals de volgende namen voor Glastonbury: Athlete, Doves, Brian Wilson, Kaiser Chiefs, Bloc Party, Razorlight, Snow Patrol, The Streets, Franz Ferdinand, Gomez, The Undertones, Ian Brown, New Order, Primal Scream en Kylie Minogue Lijkt me zeker een vet festival. maar ik denk dat ik het niet kan betalen. |
rrrrrrrrrrrrrr
ooit ga ik er nog wel heen |
Dat Coldplay ging komen was vroeger al (bijna) zeker omdat Glastonbury in 2006 niet doorgaat. Het is zeker een vet festival, zeker qua line-up maar elk jaar is het festival in 1 dag uitverkocht en moet je gewoon geluk hebben met de kaartenverkoop, ofzo.
Edit: is dat niet hetzelfde weekend als Werchter? Cool dat Coldplay op vrijdag speelt in Glastonbury, kan het op zondag nog naar Werchter komen. ;) |
job hou op, dat kunnen we toch niet betalen (n)
maar ooit als ik een twintiger ben ga ik er zeker heen ja, het is echt de creme de la creme. |
hoe duur is het dan?
|
Citaat:
nee, ik weet het max. :( |
Glastonbury Festival 2005
- 24th, 25th and 26th June Mendip District Council’s Licensing Board agreed in principle on Monday January 17th to grant a licence to Glastonbury Festival 2005 to run an event with an attendance of 153,000. Compared to 2004, this represents an extra 3,000 people, which are for additional day tickets on Sunday June 26th for local residents. Glastonbury Festival 2005 Ticket Information Details have yet to be decided about tickets for the 2005 Glastonbury Festival. There has been some recent speculation in the press about when tickets will be available, the price and the methods for purchasing them. However no final decisions have yet been made. You can be assured that the first place you can get accurate information about purchasing tickets for the festival will be here on this website. Some ticket agencies are offerring tickets for sale at the present time, however these agencies will not be supplied with tickets from an official source and we must strongly advise against buying tickets from these sources. http://www.glastonburyfestivals.co.uk/ |
Als ik het goed heb heeft de directeur van Glastonbury gezegd dat ze een jaar rust gingen houden om nieuwe ideeën op te doen. Dit doen ze om de 5 jaar.
|
volgend jaar.
|
Citaat:
In 2001 was het omdat ze een boete hadden gekregen ofzo. Ik weet het niet meer precies. In ieder geval is het precies niet het weekend van Werchter. |
Iets te walto ;(
Kylie (y) |
Er wordt inderdaad gezegd dat er in 2006 geen Glastonbury komt, maar dat moeten we nog maar afwachten. Een aantal jaren terug mocht het een keertje niet doorgaan omdat het jaar daarvoor rellen waren uitgebroken en een boel mensen zonder kaartje naar binnen konden komen.
|
Citaat:
oh ja, Citaat:
|
Citaat:
Minder miepen. |
Inkoppertje he, want Oasis speelde vorig jaar.
|
Citaat:
Citaat:
trouwens, reading heeft ook altijd een waanzinnige line up. (y) |
Citaat:
|
Glastonbury :| Daardoor kwam Supergrass vorig jaar op het laatste moment niet naar parkpop (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: