![]() |
Noord-Brabant, provincie van de PartyPeople
echt serieus, heel veel partypeople komen uit Noord-Brabant, volgens mij is het serieus de provincie met de meest partypeople.
Er zullen heus wel andere provincies zijn met veel partypeople, maar volgens mij heeft Noord-Brabant de meeste. |
Ik denk dat het wel meevalt, ligt er ook aan wat voor muziek e.d.
Kijk als jij uit brabant komt, dan lijkt het ook sneller dat hier de meeste partypplz zitten. Ook is brabant een behoorlijk grote provincie dus zou het misschien qua aantallen mensen ook wel kunnen kloppen. Misschien procentueel gezien met andere provincies niet.. Maar je weet zoeits nooit zeker.. Zo dat was me slimme talk voor vandaag :P Maar in brabant issut iig wel altijd gezellig :) |
bredaaaaaa feestuhhhh!!!
zeker weten!!! kuzz monique |
lijkt me logisch
het heee hooo gehalte is ook veel groter in noord-brabant |
Citaat:
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooo |
Zekersssssssssssssssss
|
zekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeers te weten!!
|
wat een onzin, 3x per jaar is er groot feest in brabant, maar voor de rest..
|
Citaat:
|
Citaat:
hoog gehalte aan "heeeeee-hooooo-homo's" daaro ja :D |
Hee hoo suckt wel ja :P
|
Citaat:
Carnaval is trouwens wel topfeest, 4 dagen achter elkaar stampen in de ster, in de yachtzaal dan he, want daar draaien ze hard (soms een paar leuke carnavalsnr's tussendoor) |
Hier is het zekers gezellig. Vooral in Eindhoven: Stratumseind, waar ergens in NL hebben ze ook 50 cafes op een rijte zitten?? Nou zeg mij dat maar is, het is gewoon het gezelligste hier.
|
waalwijk.... :D
|
hahaha *lacht hard uit ....*
ZuiD HollanD PoWerrrrrrrrrrrrrrr... hehehehe:p:D neej brabant is wel ok .. maar z-h is beterr :) |
Citaat:
Vind eigenlijk wel dat de opkomst van skihutten, zie Breda, erg beangstigend is.. ;) Ciao! |
ff een serieuze reply dan nog maar...
het hee-hoo gehalte is hier idd hoog, te hoog dus. maar d'r zijn ook mensen die daar niet aan mee doen en gefrustreerd zijn door het chronisch tekort aan fatsoenlijke clubs en lotgenoten die ook van house en techno houden ipv skihut/top40, en die dolgraag een keer naar de grote stad zouden willen om goed uit te kunnen gaan (of ben ik nu de enige?) |
wahahahah breda de gekstuhhh ja en roosendaal een klein beetje!......
|
Citaat:
still the same idea |
zeker weten :) wij weten wat feesten is :D
|
Hier in west brabant is het anders verrekte saai
|
Citaat:
|
Nee, het zit zo:
In de Randstad zitten de partypeople die op de avond zelf bedenken 'naar welk feest we vanavond gaan' en buiten de Randstad zitten de 'discotheken people': dit zijn degenen die bedenken 'wie er vanavond rijdt'. |
Citaat:
neej zit denk ik wel een stukje waarheid in... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :D ;) |
Eindhoven, Tilburg, Breda, Den Bosch... 's elke avond wel wat te doen. Add carnaval en 't is hier best boers ja.
|
Citaat:
Paul luvv yaaa kuzzz monique |
Citaat:
oftewel; buiten de randstad wonen zuigt |
Citaat:
|
Citaat:
Noord-Holland is dé provincie :D |
Citaat:
|
Citaat: