![]() |
Sziget 2005
Citaat:
Sziget Fesztivál 2005: augusztus 10-17. Locatie: Óbudai-Sziget Waar: Ergens in de donau tussen Buda en Pest in Hongarije Kosten: Ongeveer 90 euro voor 7 dagen Wat is het: Een van de grootste (zo niet hèt grootste) festival in Europa, met meer dan 30 podia en weet ik het allemaal. Acts: Uhh. Mjah. Veel. In totaal iets van 800, maar er staat nog niks concreets vast behalveeeeeeee: - Saxon Veel hè :cool: |
ja ik ga (Y)
|
cheaper, meer en langer dan LL
|
je kunt dit uberhaupt niet vergelijken met LL.
|
ohja ook cultureel verantwoord programma met theater en kunst en jazz en volksmuziek en volksdansen en hare krishna's en orthodoxe-karaoke-joden en veel soorten eten wat amper iets kost en een afrikadorp en botsauto's en flink wat attracties en een zwembad en een paintballbaan en flink wat winkeltjes enzo (Y)
|
Citaat:
|
Ik ga dit jaar (mits beschonken) mee karaoke-en bij die gasten, volgens mij is dat supervet ;D
|
Citaat:
|
Die snap ik niet helemaal :P
het rock/metal gebeuren is mischien maar 30% ofzo van het hele gebeuren, ook genoeg te doen qua andere soorten muziek, vaak ook wat grote namen qua dance/dnb/etc. |
Denk je dat als er zo''n 800 bands komen die allemaal metal zijn ;) ?
|
Citaat:
|
:d
|
moet jij niet werken carnie?
ik denk dat er voor mij geen hele dure en of lange vakantie in zit dit jaar, misschien een paar dagen wenen met een uitstapje naar een dagje sziget ofzo :bloos: ooh weet je wie je vergeten was te noemen, the family <3 |
Ik werk keihard :O
The Family :D Praise the looorrddd. Alleen niet zoveel van meegekregen :O |
nah, als k mn bandje zo ver kan krijgen gaan we er wel heen met de VW bus, ik wil dr iig wel n keertje geweest zijn...
|
Citaat:
|
Ik ben er nog niet uit. Ik ben dan volgens mij net terug uit Zweden en ik moet ook nog naar Lowlands.
|
Citaat:
|
Aight, ik ben wel in Hongarije van de zomer (vakantiewerk in Siofok <3) dus als k er rond die tijd zit, dan zal ik het toch eens gaan checken. Zo veel over gehoord.
|
Citaat:
|
Citaat:
2004: Rasmus Die Arzte Seeed Anthrax Pet Shop Boys Basement Jaxx Faithless Busta Rhymes Bloodhound Gang Ash Fun Lovin' Criminals Reamonn Third World Electric Eel Shock Scissor Sisters Sugababes Cannibal Corpse The Gathering In Flames Grave Digger Amorphis Children of Bodom Linea 77 Paul Oakenfold Josh Wink Grooverider Adam F Felix Da Housecat Jeff Mills Stacey Pullen Junkie XL Freestylers League of XO Gentleman Roni Size Beef La Familia Zuco103 Afro Celt Sound System |
Citaat:
Vliegtuig betaal je rond de 100 euro voor, retour. Lowbudget, mooi weer, leuke mensen, leuke bandjes, conclusie geweldige vakantie. Ik ga heen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus ja, misschien volgend jaar. Dat roep ik ook al 3 jaar. :D |
Citaat:
het meeste eten was omgerekend 1,4 of 1,5 euro..en dat waren dan flinke hamburgers, fatsoenlijke kebab en nette pizzapunten (Y) |
Oja, das waar. Hongarije is fucking goedkoop. Ghehe.
Heb je daar een paspoort nodig? |
Idkaart volstaat ook
|
Mooi. Wat kost heen/terugreis ongeveer? Dan kan ik een schatting maken van de totale kosten en kijken of het haalbaar is. Dit klinkt erg gay, maar goed. :p
|
Citaat:
|
Hmm, dat is wel een goedkope vakantie, kan ik me tenminste veroorloven. (y)
|
Citaat:
misschien ga ik wel, lijkt me tof(y) |
Holy fuck! Daar móét ik echt een keer heen! :D
|
met de bus was het ook niet heel erg duur, duurt wel lang enzo, maar als je niet de beschikking hebt over een auto en vliegen duurt vind is dat een mogelijkheid.. bij ons word het dit jaar waarschijnlijk/hopelijk een paar dagen wenen en dan een paar dagen sziget.
Oh je moet trouwens niet echt de illusie hebben om in de tijd dat je op sziget bent ook boedapest te willen zien. We hebben het geprobeerd maar na van 16.00 tot 8.00 te hebben rondgeshouwt wil je daarna eigenlijk niet meer de stad in, maar wil je slapen tot het festival weer wakker word. En voor de mensen die niet zo van campings en dixies houden, je kunt in de stad voor 12 euro per nacht ofzo in een hostel slapen met eigen badkamer. |
ja daar wil ik ooit ook nog wel een keer heen, misschien volgend jaar ofzo
|
hmm...als t goed is, is onze cd dan net af en hebben we bandvakantie...
en met zo goedkoop bier wil ik er echt wel heen en met zo goedkoop food de rest van de band ook wel (y) |
Citaat:
|
Heb ik de laatste 2 jaar gemist.
|
Citaat:
Damn, ik ga mn vakantiebuddies maar es ff ompraten of zo, denk k. |
carny boy, is dat bier daar een beetje te consumeren?
Ik bedoel, in turkije heb je ook voor 70 cent een halve liter EFFES, maar dat is echt niet te drinken. Moet je je ook nog eens indenken dat ze troep daar ongeveer overal schenken(n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
heenweg `s nachts aangereden om half twee, en rond 2 uur stonden we voor de ingang van het eiland |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan me ook herinneren dat het vorig jaar wel zo was. Stond ook op de site, www.sziget.hu. Nu niet meer. :o
|
Citaat:
|
ik was van plan met een tent door belgie te zwerven, maar dit is leuker en goedkoper, moet denk ik alleen effe een cursus hongaars bij de LOI nemen
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |