![]() |
Closer
Het is het verhaal van Alice en Dan en van Anna en Larry… of is het juist het verhaal van Alice en Larry en van Anna en Dan?? Julia Roberts, Jude Law, Clive Owen en Nathalie Portman nemen de hoofdrollen van deze intelligente en scherpe relatiefilm voor hun rekening. Het cynische drama Closer geeft een scherpe, komische en realistische kijk op moderne relaties en biedt een meeslepend verhaal over toevallige ontmoetingen, passie en ontrouw.
http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/16b3766.jpg De film is gisteren in premiere gegaan, wie hebben de film al gezien wat vond je ervan ? Is het de moeite waard waarom wel/niet. Ga je de film zien of denk je nee hoor het is troep ! |
Ik denk dat hij wel leuk en interessant is.. Wil hem wel graag zien (y)
|
Citaat:
|
Meh.
|
Citaat:
|
Een film met Julia Roberts en Jude Law ga ik niet missen. Ik ben benieuwd.
|
ik wil m wel zien
(omdat jude law en julia roberts er in spelen :o ) |
Ik ben benieuwd!
|
Was onder de indruk, al raad ik mensen hem niet aan die een blije romantische komedie (?) met happy end verwachten.
Trouwens, Clive Owen en Natalie Portman > Jude Law en Julia Roberts |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb twee voorstukjes ervan gezien (die allebei weer heel verschillend waren overigens)(afgezien van de voorstukjes op tv) en ik had niet echt iets van hee, die film wil ik nou echt zien.
|
Lijkt me wel hip (y)
|
ik ga er denk ik volgende week heen, julia roberts & jude law in 1 film :cool:
|
ik wil hem zien!
|
Lijkt me wel leuk, maar niet echt een bioscoopfilm ofzo.
|
Daar gaan we volgende week naar toe Io :)
|
Sterk relatiedrama met goede acteerprestaties van Owen en Portman.
|
Als ik alle andere films die ik wil zien gezien heb, geld heb en iemand om mee te gaan wil ik er best over nadenke. :)
|
Oh die moet ik echt wel zien :)
Al wacht ik denk ik wel nog even tot ie op dvd uitgekomen is. |
julia roberts KOTS
|
Citaat:
@ matt trakker : pak een teiltje ! Maar ja ik ben wel benieuwd naar Julia's rol ik vind het ook niet echt een film voor haar !! @ Fleur : Volgens mij draait het dan nog niet :mad: |
Ik ga er deze week heen. Ik ben stiekem verliefd op Natalie Portman. :bloos:
|
Ik oooook :o
|
Ik ben jaloers op Natalie Portman ;)
|
Mijn zusje heeft 'm eergisteren gezien en vond het een kutfilm. :|
|
Citaat:
|
Het zou best kunnen dat haar zusje geen smaak heeft
|
Citaat:
|
Pffff ik denk dat we het straks nog moeten huren ook :mad:
|
Even een lompe vraag.. Wanneer is deze film dan opgenomen? Want Julia Roberts heeft toch "net" 2 kindjes gekregen.. (Ja duh, daarvoor dan.. Maar wanneer. )
|
Citaat:
|
Oeh ik wil m heel graag zien maar ik heb geen zin om naar Ede te gaan :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ik had eerder een helaas wel antwoord verwacht
|
Citaat:
|
Een goede toneel-adaptation.
Portman & Owen steken ver boven Law & Roberts uit, ondanks dat de laatste twee genoemde zeker niet slecht waren. Mike Nichols bewijst eens te meer dat ie een echte actors-director is. |
Ja, ik vond het ook een goede film, jammer dat ik het einde heb gemist omdat ik me beroerd voelde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |