![]() |
[Appreciation] David Letterman
Okay, tweede herwaarderingstopic, maar deze verdient er dan ook wel een!
http://sportsmed.starwave.com/i/maga...etterman_a.jpg David Letterman Late Show in het Ben Sullivan Theatre te New York, hoe geweldig was dat! Wie heeft er ook krom gelegen om de Top ten, race against the clock, Stupid pet tricks, Paul Shaffer, Biff Henderson, Alan 'He looks like an owl & crystal clear ice' Kalter en natuurlijk Dave zelf! :cool: |
Slechte grappen oplezen zoals iedere idioot het kan is ook een kunst.
|
Het was altijd super :) Conan O'brien (oid) was ook erg leuk. Helaas kan ik het nu al een paar jaar niet meer ontvangen (zit niet meer op de kabel) was altijd bij nbc volgens mij
|
die top 10 lijst was ook altijd super :cool:
|
|
De show was wel aardig, maar hij las de grappen op als een zoutzak waardoor ze totaal niet grappig waren.
|
Hij las ze maar heel zelfden zelf voor hoor.
|
Conan is veel beter
eh.. nee Triumph is veel beter ;) |
Citaat:
|
ik vond de top 10 alleen leuk
|
Een paar jaar geleden was het nog op tv, geloof Veronica.
Eeuwige zonde dat het is geschrapt. Ik mis Letterman echt. Nu moet ik het doen met Jon Steward op CNN. Leuk, maar Letterman was toch net ff iets leuker. |
coole show, vaak leuke gasten en bandjes te gast
|
Citaat:
|
Citaat:
|
For me to poop on, :D (y) triumph
|
Ik vond het geweldig! :D Ik keek het altijd toen het nog op FOX was, maard at is alweer heel lang geleden. De laatste keer dat ik me kan herinneren dat de show in Nederland te zien was, was tijdens de verkiezingen van 2000. Daarna werd het V8 en werd Dave geschrapt. Vooral die Top 10 was cool, ja. :cool: Loopt z'n show nog steeds in de VS?
|
Citaat:
Persoonlijk is Conan mijn favoriet, maar Letterman vind ik ook erg leuk :D Jay Leno is flauw, een paar van die onderdeeltjes in z'n show zijn wel leu. De afleveringen zijn een dag na de uitzending te downloaden in goede kwaliteit., en ik kijk dan ook nog elke dag :D Helaas kan ik je de url niet geven, want dat is illegaal geloof ik. :nono: Wel toevallig, had hier vannacht juist een topic over geopend. Voortaan maar ff beter zoeken :p |
Citaat:
|
Triumph! <3
Met die Starwars mensen: "And which of these buttons calls your parents to pick you up?" :D(y) |
Maar het ging hier wél over Dave Letteman...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |