![]() |
Ik moet mezelf in 450 tekens aanprijzen voor een stage bij de EU...
...wat vinden jullie ervan?
'As a graduate of the international University College Utrecht, and having spent a semester at UC Santa Barbara, I have acquired ample experience in functioning in an internationally oriented intellectual environment. In addition, my studies in the fields of media, globalisation and visual culture have made me aware of the intricate relations between politics, media and diverse peoples. This stage would be perfect for putting theory into practice.' |
niet het goede subforum dacht ik zo.
|
tmtdnr
|
Citaat:
|
68 woorden, 385 tekens zonder spatie, 452 tekens met spatie, 1 alinea en 6 regels.
Teveel of Te weinig tekens :nono: |
Citaat:
|
I don't care shit.
Dat is wel correct engels :cool: |
En kennen de Engels wel het woord "stage"? Is dat niet meer "practical period" of iets in die richting?
|
Citaat:
en in plaats van stage kan je beter internship gebruiken. (geloof tenminste dat dat de correcte spelling is, zo niet pak een woordenboek (y) ) en verder hoort dit niet op DK. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Kantine ---> Moderne Talen
|
Citaat:
|
Wat alluman zegt;
Diverse peoples klinkt niet lekker en stage kun je inderdaad beter vervangen door internship (op dat woord was ik zelf niet gekomen, btw :P). Volgens mij zijn zowel globalisation als globalization goed. Having spent is, i.t.t. wat Tejay zegt, wél correct. Ook de rest is kloppend. Wat betreft inhoudelijk commentaar: ik vind het nogal standaard omschreven. Misschien kan het nog wat krachtiger verwoord worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
t is me btw uit die tekst niet echt duidelijk wat je nu precies studeert of gestudeerd hebt.
|
Stage = placement.
Snorkel als je van University College komt is je Engels duidelijk beter dan dat van wie dan ook die reageert dus vanwaar het topic? :confused: Having spent klopt natuurlijk wel stelletje :nono: 's |
Citaat:
en waarom? omdat ik nog nooit mezelf in 450 tekens heb moeten aanprijzen... vond 't lastig wel grappig dat je UC kent, bent waarschijnlijk een van de weinigen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |