![]() |
Toy Soldiers
sterke plaat met inhoud! maar zou dit echt het einde betekenen van de beefs? ik bedoel, er zijn behoorlijk wat vette platen uit voort gekomen (ik denk aan Hit 'em up en de Jay-z/Nas beef)
|
doe mij maar the Toy Dolls (y)
|
Citaat:
|
wel gecoverd
(zag vanochtend de echte uit 1989 op mtv clip classics) |
Citaat:
maar elk hiphop nummer heeft een sample |
Citaat:
|
Geen einde van de beefs, dankzij de beefs wordt er juist veel aandacht geschonken aan de desbetreffende artiesten, hier verdienen ze hun geld mee en kunnen ze weer bling bling kopen.
|
Eminem dat mietje denkt even heel de rap muziek te veranderen met zijn blije gezeik. En dat ICP hem een pussy vindt? Who cares? ICP zijn even grote grappen als Eminem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rap is voor mietjes...
O-zone! Dat zijn pas mannen! |
hiphop is nou eenmaal verbonden met battlen, al gaat dat nu vaker over op bedreigingen op platen, maar volgens mij zijn die niet echt serieus te nemen, het verkoopt alleen goed om er lekker dramatisch over te doen zoals eminem nu doet.
Ik moest eigenlijk wel lachen toen ik dat refrein zag, hard knock life style. Is dat in ofzo, al die verrotte hoge stemmetjes, runnin'werd er ook al helemaal door verpest, als je nu de smurfenrap zou uitbrengen zou het nog een hit worden ook. Rare tijden |
Citaat:
ik vind t een rot nr, helemaal niet leuk en ik zap ook gelijk weg als ik m zie/hoor |
"Een sterke plaat met inhoud"
Bij die eerste zin van je haak ik al af :o Ze zouden bovendien die nare mars-drums moeten verbieden |
Citaat:
|
Citaat:
ik wijs m op de feiten ;) dat het geen mannen zijn, ja biologisch wel gezien dan he? |
Citaat:
|
waar heeft ie het over?
|
Ik vind sommige nummers van hem wel grappig, leuk om te horen, maar ook weer niet echt geweldig. Vooral zijn eerste nummers gaan nog wel, daarna is hij te serieus gaan doen. Ik vind het echt een kutnummer, zet het ook meteen af als ik het hoor
|
ik vind het ook echt een mooie plaat
echt mooi inelkaar gezet met en mooie lyric. en over dat pussy gedoe en zo ik vind het meer een probleem bij die mensen zelf, die hem een pussy vinden die kunnen gewoon niet tegen dat hij het zo goed gemaakt heeft en gewoon goed is waar hij ook zeker voor gewerkt heeft en waar je niet omheen kan. en de battles die ik gezien heb van hem zijn ook ijzersterk. denk dat het gewoon veel te maken heeft met jalozie ik moet ook zeggen dat hij kut nummer kan maken zoals "just lose it' of 'gues hoes back" maar hij maakt en produceert ook echt vette shit |
Citaat:
|
Voorheen was hij altijd wel goed, maar de laatste tijd kan zijn muziek me niet meer bekoren. Maar dat geldt voor alle hip hop. Ik luister tegenwoordig namelijk liever naar muziek.
|
Citaat:
maar nee echt niet denk je dat die gasten naar EM willen luister ? die denken kus me kont of zo :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |